¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
Kniiiiip 
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal ikke trekke inn magen. Eller knipe rompa eller noe annet. Du skal kun knipe i underlivet - akkurat slik som får urinstrålen til å stoppe, slik skal du knipe bare uten at du tisser. Du bør ikke knipe av urinstrålen ofte, fordi det er viktig at du slapper godt av når du sitter på do i får tømt hele blæren. Du vet nå at du klarer å knipe riktig siden du får strålen til å stoppe. Da kniper du på samme måte når som helst ellers - når du sitter i sofaen/ligger i senga/ står å venter på bussen/ pusser tennene osv osvom jeg forstår riktig, ikke knipe når man er på do å tisser, men knipe utenom? litt sånn at man kniper magen inn?
.......
Eneste gangen jeg kniper av urinstrålen er når jeg skal tisse i urinprøveglass. For de vil helst ha mellomstrømsurin. Tisser litt først, stopper, tisser i glasset, stopper, tisser resten i do. Da får jeg sjekket ca en gang i mnd når jeg skal levere urinprøve til kontrollEllers er det viktig å slappe av og tisse vanlig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Du må koke det, men det er jo fort gjort... I det minste helle kokende vann fra vannkokeren oppkDer huska jeg at jeg har glemt å kjøpe nytt urinprøveglass til i morgen.... Litt seint nå![]()
Noen som vet om det funker å bruke et godt vasket og tørket vanlig glass med lokk? F.eks et tomatpuréglass?
Varierer litt jeg, korte knip raskt noen gang, lengre knip som jeg holder litt andre gangerKniiiiiip!!! Hvordan kniper dere? Kniper dere "små korte knip" eller "lengre knip du holder" ?Vet at riktig måte å knipe er som når man stopper urinstrålen. Men her lurer jeg altså på hvor lenge man kniper når man kniper?
Termin 16.februar 2014.
Jepp. I treningtimer for gravide og nybakte mødre fysioterapeut har der jeg jobber, gjøres knipinger i ulike stillinger og bevegelserTips til å gjera knipingen bedre/få meir nytte av den: knip som vanlig og bli trygg på det. Når du meistrar knipingen skal du byrja å gjera det i øvelsar.
Eks: når du står opp på morgoen og skal ut av senga, er det førte du gjer er å knipe. Hold knipinga når du reiser deg opp og det siste du gjer er å sleppe.
Dette kan du gjera kvar gong du reiser deg, setter deg ned, går inn/ut av bilen osv! Er noko heilt anna enn å berre knipe. Fekk sjokk når eg var hos fysioen for eg trudde eg hadde sterke knipingar og musklar. Tok feil jaggu feil!Prøver så godt eg kan å knipe kvar gong eg reiser meg ect. men det er vanskelegare i bevegelsar. Men (!!) byrja å kjenne at det blir enklare
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, ikke ALLTID jeg kniper. men nesten alltidtisser jo 100 ganger i løpet av dagen føler jeg
haha. men så da gjør jeg riktig da? ( så lenge jeg lar blæren tømme seg helt innimellom? )