Kniiiiip! *dyttetråd* !!

Har helt glemt bort denne knipingen

Sent from my iPhone using BV Forum

Denne trenger jeg høyere opp :p fort gjort å glemme. ..

Kniiipus pipus!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nattevaktsknip! :)

Sent from my iPad using BV Forum

I CHALLENGE YOU!!!

legg deg på rygg på et stødig men godt underlag. Sett føttene i gulvet (knær opp, fotsåle i gulvet altså) og ta tak rundt anklene dine. hode og skuldre skal BLI i golvet, men du skal løfte rumpe/rygg opp. Tenk deg at du skal ha navlen din så nære taket som mulig ^^ pust INN mens du løfter opp, hold pusten og KNIIIIIIIIIIIIIP, pust rolig ut mens du senker rolig ned.

10 sånne NÅ!!!

det er en sinnsykt effektiv måte å knipe på, du får bådet knepet godt OG trent litt core ;)

Tenker jeg tar det hjemme, tipper den andre nattevakta hadde fått seg en god latter om jeg begynte med det her :p

I CHALLENGE YOU!!!

legg deg på rygg på et stødig men godt underlag. Sett føttene i gulvet (knær opp, fotsåle i gulvet altså) og ta tak rundt anklene dine. hode og skuldre skal BLI i golvet, men du skal løfte rumpe/rygg opp. Tenk deg at du skal ha navlen din så nære taket som mulig ^^ pust INN mens du løfter opp, hold pusten og KNIIIIIIIIIIIIIP, pust rolig ut mens du senker rolig ned.

10 sånne NÅ!!!

Dette er faktisk en av øvelsene kiropraktoren har gitt meg :p

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Tenker jeg tar det hjemme, tipper den andre nattevakta hadde fått seg en god latter om jeg begynte med det her :p

det er da aldri feil å underholde en kollega? :P

knip knip og dytt ^^

Knipings fra senga :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kniiiipetid

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kniiip!

Back
Topp