Fikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.![]()
Sender deg en god klem og håper spiren sitter snart igjenFikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.![]()

Så tristFikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.![]()

Det var leitFikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.![]()
Jeg har hatt kramper i mange uker og synes det er like ubehagelig!Kramper i magen, håper det bare er fordi jeg har spist pølse![]()
Det er så ekkelt med de krampene!Jeg har hatt kramper i mange uker og synes det er like ubehagelig!

Nevnte du det da?Gyn ringte å sa jeg kunne slutte på metformin siden det var for å trigge eggløsning. Men kjenner at jeg egentlig vil fortsette til uke 12, siden de reduserer sjangsen for spontanabort.. man har jo litt økt risiko for det pga pcos![]()
Kom egentlig ikke til ordet.. utlening som snakka dårlig norsk å la på omentrent før han var ferdig å prate. Men på fastlegen virka det ikke som noe problem at jeg ønsker å stå på det. Kanskje jeg bare trapper sakte ned over 1-2 uker og ser hvordan det gårNevnte du det da?
Ville nok regnet en bolle til hvert barn jeg daSikkert litt mer useriøs klage, men har sagt ja til å bake boller til sommerfest i barnehagen barnet mitt går i. Og er så eeeenormt trøtt. Hvor mange boller bør en egentlig bake til en hel barnehage? Er jo andre som har med kaker o.l også![]()
Tok nesten livet av kjøkkenmaskina mi men ble ca 60 boller. Så da skal det være nok til hverVille nok regnet en bolle til hvert barn jeg da![]()