Ja! Termin 28. her også. Skriver meg på terminlista om test på torsdag går bra. Er den dagen ivf-klinikken har satt som testdatoDet er kjedelig å være sist i terminlista..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Termin 28. her også. Skriver meg på terminlista om test på torsdag går bra. Er den dagen ivf-klinikken har satt som testdatoDet er kjedelig å være sist i terminlista..
Godt noen kan dele den dagen med megJa! Termin 28. her også. Skriver meg på terminlista om test på torsdag går bra. Er den dagen ivf-klinikken har satt som testdato
Så spennende! Men du har testet allerede?Hadde samme natta i natt jeg også. Kjipe greier. Legger meg kjempetrøtt og ligger trøtt og våken henne natta. Endte opp med å bli hjemme fra jobb i dag, for det har vært så mange sånne netter på rad nå at jeg er helt frynsete. Særlig med en 9- måneder gammel baby som holder på med tenner i tillegg...FÅR . IKKE . SOVE!!!!
Ja fikk første positiv test tirsdag i forrige ukeGodt noen kan dele den dagen med meg![]()
Så spennende! Men du har testet allerede?
Ja, vurderte det et øyeblikk jeg også, men endte opp med å dra på jobb. Fikk rindt 3,5 time usammenhengende søvn sist natt, men avspaserte så fikk meg hvertfall en 30 min blund før mini kom hjem fra barnehagen.Hadde samme natta i natt jeg også. Kjipe greier. Legger meg kjempetrøtt og ligger trøtt og våken henne natta. Endte opp med å bli hjemme fra jobb i dag, for det har vært så mange sånne netter på rad nå at jeg er helt frynsete. Særlig med en 9- måneder gammel baby som holder på med tenner i tillegg...

Uff, det er lenge å vente når man har vondtDør av tannverk
Fikk hastetime om 2 dager…
Helt for jævlig.. venter på godkjennelse fra legen om å få ta paralgin forte disse dagene.Uff, det er lenge å vente når man har vondt![]()
Håper det bare er pga stress for å rekke over alt jeg ønsker å gjøre På jobb, nesten værre nå som jeg går gradert.. målte mens jeg gikk100% sykemledt og da var det litt lett forhøya men ok..Der er så plagsomtskal Jeg virkelig begynne å tisse om natten allerede xD :// og så lukter alt dritt!! Haha..

Oh no tannverkDør av tannverk
Fikk hastetime om 2 dager…
2 dager er 2 dager for lenge når man har tannverk! Det er grusomt.. God bedring
Jeg opplever det samme. Det er mye værre å gå gradert fordi de forventer at det samme blir gjort på kortere tid!var å kontrollerte blodtrykket etter jobb, endte med at jeg ble satt opp på legetime pga trykketHåper det bare er pga stress for å rekke over alt jeg ønsker å gjøre På jobb, nesten værre nå som jeg går gradert.. målte mens jeg gikk100% sykemledt og da var det litt lett forhøya men ok..
Ja.. det er akkurat detJeg opplever det samme. Det er mye værre å gå gradert fordi de forventer at det samme blir gjort på kortere tid!