Klagetråden

Til min store frustrasjon så er det hittil iskrem som fungerer best mot kvalmen. Sist svangerskap gikk jeg opp over 30 kg, håper ikke jeg går opp like mye denne gangen, da får jeg heller være kvalm til tider… :hungover:

FÅR . IKKE . SOVE!!!!
Hadde samme natta i natt jeg også. Kjipe greier. Legger meg kjempetrøtt og ligger trøtt og våken henne natta. Endte opp med å bli hjemme fra jobb i dag, for det har vært så mange sånne netter på rad nå at jeg er helt frynsete. Særlig med en 9- måneder gammel baby som holder på med tenner i tillegg...

Hadde samme natta i natt jeg også. Kjipe greier. Legger meg kjempetrøtt og ligger trøtt og våken henne natta. Endte opp med å bli hjemme fra jobb i dag, for det har vært så mange sånne netter på rad nå at jeg er helt frynsete. Særlig med en 9- måneder gammel baby som holder på med tenner i tillegg...
Ja, vurderte det et øyeblikk jeg også, men endte opp med å dra på jobb. Fikk rindt 3,5 time usammenhengende søvn sist natt, men avspaserte så fikk meg hvertfall en 30 min blund før mini kom hjem fra barnehagen.
Gikk og la meg litt over 21 i kveld kjempe trøtt… og nå er det ikke snakk om at jeg får sove :rolleyes:

Jeg bare tullet, iskrem hjelper heller ikke mot kvalme i dag….

Kvalm, kvalm, kvalm. Eneste som hjelper er å konstant spise noe, men er ikke bra det heller :P Og i tillegg så har vi glemt å handle inn pålegg som jeg kan spise, så da må jeg drasse meg på butikken i dette været. (Er bare 3 min gange, men tiltak uansett, hehe)

Er drittlei av å være kvalm jeg også! Håper det gir seg snart..

Er så kvalm :hungover:
Har bare lyst til å dra hjem, krype under dyna og sove/ta det helt med ro… men her sitter jeg på kontoret og aner ikke hvordan jeg skal få noe gjprt da jeg ikke klarer å få tankene bort fra kvalmen og den helsikkes metallsmaken i munnen :depressed:

Dør av tannverk :arghh:
Fikk hastetime om 2 dager…

skal Jeg virkelig begynne å tisse om natten allerede xD :// og så lukter alt dritt!! Haha..

var å kontrollerte blodtrykket etter jobb, endte med at jeg ble satt opp på legetime pga trykket :arghh: Håper det bare er pga stress for å rekke over alt jeg ønsker å gjøre På jobb, nesten værre nå som jeg går gradert.. målte mens jeg gikk100% sykemledt og da var det litt lett forhøya men ok..

var å kontrollerte blodtrykket etter jobb, endte med at jeg ble satt opp på legetime pga trykket :arghh: Håper det bare er pga stress for å rekke over alt jeg ønsker å gjøre På jobb, nesten værre nå som jeg går gradert.. målte mens jeg gikk100% sykemledt og da var det litt lett forhøya men ok..
Jeg opplever det samme. Det er mye værre å gå gradert fordi de forventer at det samme blir gjort på kortere tid!

Back
Topp