Ja! Termin 28. her også. Skriver meg på terminlista om test på torsdag går bra. Er den dagen ivf-klinikken har satt som testdatoDet er kjedelig å være sist i terminlista..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Termin 28. her også. Skriver meg på terminlista om test på torsdag går bra. Er den dagen ivf-klinikken har satt som testdatoDet er kjedelig å være sist i terminlista..
Godt noen kan dele den dagen med meg Så spennende! Men du har testet allerede?Ja! Termin 28. her også. Skriver meg på terminlista om test på torsdag går bra. Er den dagen ivf-klinikken har satt som testdato
Hadde samme natta i natt jeg også. Kjipe greier. Legger meg kjempetrøtt og ligger trøtt og våken henne natta. Endte opp med å bli hjemme fra jobb i dag, for det har vært så mange sånne netter på rad nå at jeg er helt frynsete. Særlig med en 9- måneder gammel baby som holder på med tenner i tillegg...FÅR . IKKE . SOVE!!!!
Ja fikk første positiv test tirsdag i forrige ukeGodt noen kan dele den dagen med meg Så spennende! Men du har testet allerede?
Ja, vurderte det et øyeblikk jeg også, men endte opp med å dra på jobb. Fikk rindt 3,5 time usammenhengende søvn sist natt, men avspaserte så fikk meg hvertfall en 30 min blund før mini kom hjem fra barnehagen.Hadde samme natta i natt jeg også. Kjipe greier. Legger meg kjempetrøtt og ligger trøtt og våken henne natta. Endte opp med å bli hjemme fra jobb i dag, for det har vært så mange sånne netter på rad nå at jeg er helt frynsete. Særlig med en 9- måneder gammel baby som holder på med tenner i tillegg...
Uff, det er lenge å vente når man har vondtDør av tannverk
Fikk hastetime om 2 dager…
Helt for jævlig.. venter på godkjennelse fra legen om å få ta paralgin forte disse dagene.Uff, det er lenge å vente når man har vondt
Der er så plagsomtskal Jeg virkelig begynne å tisse om natten allerede xD :// og så lukter alt dritt!! Haha..
Oh no tannverk 2 dager er 2 dager for lenge når man har tannverk! Det er grusomt.. God bedringDør av tannverk
Fikk hastetime om 2 dager…
Jeg opplever det samme. Det er mye værre å gå gradert fordi de forventer at det samme blir gjort på kortere tid!var å kontrollerte blodtrykket etter jobb, endte med at jeg ble satt opp på legetime pga trykket Håper det bare er pga stress for å rekke over alt jeg ønsker å gjøre På jobb, nesten værre nå som jeg går gradert.. målte mens jeg gikk100% sykemledt og da var det litt lett forhøya men ok..
Ja.. det er akkurat detJeg opplever det samme. Det er mye værre å gå gradert fordi de forventer at det samme blir gjort på kortere tid!