Fikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.
Sender deg en god klem og håper spiren sitter snart igjenFikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.
Så tristFikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.
Det var leit Sender deg en klemFikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.
Så trist! Føler med deg!Fikk denne i dag, så da takker jeg pent for meg. Lykke til med graviditeten til alle dere andre.
Jeg har hatt kramper i mange uker og synes det er like ubehagelig!Kramper i magen, håper det bare er fordi jeg har spist pølse
Det er så ekkelt med de krampene!Jeg har hatt kramper i mange uker og synes det er like ubehagelig!
Nevnte du det da?Gyn ringte å sa jeg kunne slutte på metformin siden det var for å trigge eggløsning. Men kjenner at jeg egentlig vil fortsette til uke 12, siden de reduserer sjangsen for spontanabort.. man har jo litt økt risiko for det pga pcos
Kom egentlig ikke til ordet.. utlening som snakka dårlig norsk å la på omentrent før han var ferdig å prate. Men på fastlegen virka det ikke som noe problem at jeg ønsker å stå på det. Kanskje jeg bare trapper sakte ned over 1-2 uker og ser hvordan det gårNevnte du det da?
Ville nok regnet en bolle til hvert barn jeg daSikkert litt mer useriøs klage, men har sagt ja til å bake boller til sommerfest i barnehagen barnet mitt går i. Og er så eeeenormt trøtt. Hvor mange boller bør en egentlig bake til en hel barnehage? Er jo andre som har med kaker o.l også
Tok nesten livet av kjøkkenmaskina mi men ble ca 60 boller. Så da skal det være nok til hverVille nok regnet en bolle til hvert barn jeg da