Klagetråden

Kramper i magen, håper det bare er fordi jeg har spist pølse :nailbiting:

I dag kjenner jeg at jeg godt kunne tilbringt hvertfall hele formiddagen i senga/sofaen og bare sovet og sett på tv :shy:
Føler meg bare trøtt og sliten og klarer ikke konsentrere meg på jobb. Takk og lov for muligheten for hjemmekontor.

Edit: tok lunsjpausen sovende på sofaen. Hvis ikke denne jodepinen gir seg snart tror jeg rett og slett jeg kaster inn hånkleet og sier til sjefen at jeg ikke klarer jobbe mer i dag. Skal liksom også ha overskudd til mini når han er ferdig i barnehagen.

Last edited:
Gyn ringte å sa jeg kunne slutte på metformin siden det var for å trigge eggløsning. Men kjenner at jeg egentlig vil fortsette til uke 12, siden de reduserer sjangsen for spontanabort.. man har jo litt økt risiko for det pga pcos :hungover:

Gyn ringte å sa jeg kunne slutte på metformin siden det var for å trigge eggløsning. Men kjenner at jeg egentlig vil fortsette til uke 12, siden de reduserer sjangsen for spontanabort.. man har jo litt økt risiko for det pga pcos :hungover:
Nevnte du det da?

Sikkert litt mer useriøs klage, men har sagt ja til å bake boller til sommerfest i barnehagen barnet mitt går i. Og er så eeeenormt trøtt. Hvor mange boller bør en egentlig bake til en hel barnehage? Er jo andre som har med kaker o.l også :P

Nevnte du det da?
Kom egentlig ikke til ordet.. utlening som snakka dårlig norsk å la på omentrent før han var ferdig å prate. Men på fastlegen virka det ikke som noe problem at jeg ønsker å stå på det. Kanskje jeg bare trapper sakte ned over 1-2 uker og ser hvordan det går

Last edited:
Sikkert litt mer useriøs klage, men har sagt ja til å bake boller til sommerfest i barnehagen barnet mitt går i. Og er så eeeenormt trøtt. Hvor mange boller bør en egentlig bake til en hel barnehage? Er jo andre som har med kaker o.l også :p
Ville nok regnet en bolle til hvert barn jeg da :)

Fy søren, jeg er så sliten. Har jobbet alt for mye de siste par ukene. Blir 12 dager i strekk, og over halvparten av dagene har vært mellom 10 og 14 timer lange. Halvannen uke igjen til ferie nå. :happy3

Har en liten en som har blitt skikkeli mammadalt. Nettop blitt frisk igjen og endelig klar for barnehage også ringer di meg to timer etter levering å sier at di greier ikke å trøste han,å han vil ikke at noen skal komme i nærheten av han. Jeg drar å henter han å da er alt bra. Jeg trengte sårt denne dagen til å lade opp litt etter 2 uker med urolige netter og lite søvn.

I dag er første dag uten metformin. Herregud så skummelt! Tenkte å kanskje ta annenhverdag i en uke så det ikke blir bråstopp.. mistet jo ikke med jenta mi,
Så må jo bare ga troa!

Klager over skikkelig vondt i korsryggen og stivt bekken - og har arbeidshelg... :shifty:

Syter over denne forbanna trøttheten! Og begynt å sutre, klarte å ta med meg skohornet til bilen I stedet for bilnøkkel. It has begun

Back
Topp