Sover ikke noe godt om dagen! Våkner flere ganger om natten og har rastløse bein!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her og har masse alt for realistiske mareritt som jeg våkner av at jeg gråter for - på ekte.Sover ikke noe godt om dagen! Våkner flere ganger om natten og har rastløse bein!
Så greit! Jeg lurte på det sammeJeg bruker aerius og det er ikke problematisk i følge legen
Kanskje det blir bedre når han får sett den spreller på ultralyd?Kjenner på veldig kjipe følelser i dag… Utrolig frustrert over hvordan samboer tar dette med at jeg er gravid. Han vil ikke snakke om det og hver gang jeg tar det opp så stivner han eller så går han vekk fra samtalen. Har så veldig behov for å snakke om hvordan jeg har det men kan ikke det med han da… så lurer på om jeg må føre han bak lyset å fortelle om at jeg er gravid til en av mine nærmeste venninner, selvom han ønsker at vi skal holde det skjult inntil videre. Men trenger en samtalepartner nå Det var ikke uplanlagt, han sa selv at jeg kunne slutte på pilla, men han synes kanskje at det har gått litt fort?.. Håper det løsner etterhvert
Pust med magen - slapp av.Kjenner jeg blir mer og mer stresset over jobbsituasjon. Har i flere måneder hatt mye æ gjøre og føler jeg bestandig henger bakpå på alt som burde vært gjort.
På teamet hvor jeg jobber er vi 3 stk hvorvden ene av oss skal ha ferie og så bli borte i pappaperm fra midten av juli frem til midten av desember.
Da må jeg og den andre kollegaen min dele porteføljen hans mellom oss i tillegg til oppfølhing på vår egen portefølje.
Har slitt med motivasjon på jobb i flere måneder ettersom jeg føler jeg ikke får gjort det som skal/bør gjøres og nå når jeg har ytterligere problemer med å konsentrere meg og er trøtt og sliten gjør det ikke situasjonen bedre.
Hvis dette går veien tror jeg lederen min kommer til å få litt panikk når jeg forteller han at jeg er gravid igjen. Er jo bare 9 mnd. siden jeg var tilbake fra permisjon og de sliter med å få tak i folk.
Dette skjønner jeg må være vanskelig! Kanskje prøve å fortelle ham at det er viktig for deg å få snakket med noen om det, og si at hvis han synes det er overveldende akkurat nå, så kanskje du kan betro deg til en venninne? Det beste er jo hvis han klarer å formidle til deg hvorfor han trekker seg unna daKjenner på veldig kjipe følelser i dag… Utrolig frustrert over hvordan samboer tar dette med at jeg er gravid. Han vil ikke snakke om det og hver gang jeg tar det opp så stivner han eller så går han vekk fra samtalen. Har så veldig behov for å snakke om hvordan jeg har det men kan ikke det med han da… så lurer på om jeg må føre han bak lyset å fortelle om at jeg er gravid til en av mine nærmeste venninner, selvom han ønsker at vi skal holde det skjult inntil videre. Men trenger en samtalepartner nå Det var ikke uplanlagt, han sa selv at jeg kunne slutte på pilla, men han synes kanskje at det har gått litt fort?.. Håper det løsner etterhvert
Jeg håper det. Og jeg håper ikke at jeg må tvinge han med. Skulle ønske det var obligatorisk å møte opp for begge parter, så jeg slapp eventuelle diskusjonerKanskje det blir bedre når han får sett den spreller på ultralyd?
Det er veldig vanlig at den andre parten ikke klarer å sette seg inn i følelsene og tankene til den som er gravid i starten
Jeg ser det ann noen dager til… vil han fortsatt ikke prate og jeg har den trangen for å lufte ut, så må han bare ta hensyn til at en ekstra person får vite om detDette skjønner jeg må være vanskelig! Kanskje prøve å fortelle ham at det er viktig for deg å få snakket med noen om det, og si at hvis han synes det er overveldende akkurat nå, så kanskje du kan betro deg til en venninne? Det beste er jo hvis han klarer å formidle til deg hvorfor han trekker seg unna da
Vi burde egentlig vært 4 stk., men alle vet at det kommer ikke til å skjePust med magen - slapp av.
Dette er ikke et DEG problem , men et DEM problem.
Dere kan ikke jobbe for 3 personer hvis det er ment at det kreves 3 stk for å utføre arbeidet.
Meld avvik, ta sykemelding osv.. arbeidsgiver må faktisk ta ansvar selv Det skal ikke gå ut over dereVi burde egentlig vært 4 stk., men alle vet at det kommer ikke til å skje