Klagetråden

Sover ikke noe godt om dagen! Våkner flere ganger om natten og har rastløse bein!

Sover ikke noe godt om dagen! Våkner flere ganger om natten og har rastløse bein!
Samme her og har masse alt for realistiske mareritt som jeg våkner av at jeg gråter for - på ekte. :sorry:

Idag har jeg verket i midtryggen oh vært helt ekstremt trøtt og sliten! Er fortsatt forskjøla så vet ikke helt hva som er årsak til hva. Mistenker en kombinasjon :dead:

4 dagen med ekstremt stiv korsrygg :sour: Må være i bevegelse hele tiden, så vondt når jeg prøver å slappe av! Prøver å tøye mye hver dag, men neste dag er den like forbanna stiv. Kjennes ut så musklene er på tur til å revne! Kanskje litt heat lotion kan hjelpe

Mannen er på «klubb» sammen med kompisene om torsdagen, i dag kom han tidligere å spurte om det gikk greit at han for der i dag. Ja svarte jeg.. og nå kom han inn etter en hel dag med arbeid ute og sa han skulle dra på klubb. Jeg begynte akutt og hylgrine, ble såå lei meg og sa jeg følte meg nedprioritert….. og nå har jeg dårlig samvittighet og ønsker han skal dra på klubb, men det vil ikke han, siden jeg ble så lei meg.:: affr, alle de hormonene her gjør meg gaaaal :dead: :oops:

Kjenner på veldig kjipe følelser i dag… Utrolig frustrert over hvordan samboer tar dette med at jeg er gravid. Han vil ikke snakke om det og hver gang jeg tar det opp så stivner han eller så går han vekk fra samtalen. Har så veldig behov for å snakke om hvordan jeg har det men kan ikke det med han da… så lurer på om jeg må føre han bak lyset å fortelle om at jeg er gravid til en av mine nærmeste venninner, selvom han ønsker at vi skal holde det skjult inntil videre. Men trenger en samtalepartner nåo_O Det var ikke uplanlagt, han sa selv at jeg kunne slutte på pilla, men han synes kanskje at det har gått litt fort?..:rolleyes: Håper det løsner etterhvert

Kjenner jeg blir mer og mer stresset over jobbsituasjon. Har i flere måneder hatt mye æ gjøre og føler jeg bestandig henger bakpå på alt som burde vært gjort.
På teamet hvor jeg jobber er vi 3 stk hvorvden ene av oss skal ha ferie og så bli borte i pappaperm fra midten av juli frem til midten av desember.
Da må jeg og den andre kollegaen min dele porteføljen hans mellom oss i tillegg til oppfølhing på vår egen portefølje.
Har slitt med motivasjon på jobb i flere måneder ettersom jeg føler jeg ikke får gjort det som skal/bør gjøres og nå når jeg har ytterligere problemer med å konsentrere meg og er trøtt og sliten gjør det ikke situasjonen bedre.

Hvis dette går veien tror jeg lederen min kommer til å få litt panikk når jeg forteller han at jeg er gravid igjen. Er jo bare 9 mnd. siden jeg var tilbake fra permisjon og de sliter med å få tak i folk.

Kjenner på veldig kjipe følelser i dag… Utrolig frustrert over hvordan samboer tar dette med at jeg er gravid. Han vil ikke snakke om det og hver gang jeg tar det opp så stivner han eller så går han vekk fra samtalen. Har så veldig behov for å snakke om hvordan jeg har det men kan ikke det med han da… så lurer på om jeg må føre han bak lyset å fortelle om at jeg er gravid til en av mine nærmeste venninner, selvom han ønsker at vi skal holde det skjult inntil videre. Men trenger en samtalepartner nåo_O Det var ikke uplanlagt, han sa selv at jeg kunne slutte på pilla, men han synes kanskje at det har gått litt fort?..:rolleyes: Håper det løsner etterhvert
Kanskje det blir bedre når han får sett den spreller på ultralyd?
Det er veldig vanlig at den andre parten ikke klarer å sette seg inn i følelsene og tankene til den som er gravid i starten :)

Kjenner jeg blir mer og mer stresset over jobbsituasjon. Har i flere måneder hatt mye æ gjøre og føler jeg bestandig henger bakpå på alt som burde vært gjort.
På teamet hvor jeg jobber er vi 3 stk hvorvden ene av oss skal ha ferie og så bli borte i pappaperm fra midten av juli frem til midten av desember.
Da må jeg og den andre kollegaen min dele porteføljen hans mellom oss i tillegg til oppfølhing på vår egen portefølje.
Har slitt med motivasjon på jobb i flere måneder ettersom jeg føler jeg ikke får gjort det som skal/bør gjøres og nå når jeg har ytterligere problemer med å konsentrere meg og er trøtt og sliten gjør det ikke situasjonen bedre.

Hvis dette går veien tror jeg lederen min kommer til å få litt panikk når jeg forteller han at jeg er gravid igjen. Er jo bare 9 mnd. siden jeg var tilbake fra permisjon og de sliter med å få tak i folk.
Pust med magen - slapp av.

Dette er ikke et DEG problem , men et DEM problem.

Dere kan ikke jobbe for 3 personer hvis det er ment at det kreves 3 stk for å utføre arbeidet.

Dette skjønner jeg må være vanskelig! Kanskje prøve å fortelle ham at det er viktig for deg å få snakket med noen om det, og si at hvis han synes det er overveldende akkurat nå, så kanskje du kan betro deg til en venninne? Det beste er jo hvis han klarer å formidle til deg hvorfor han trekker seg unna da :Heartred

I morgen skal vi ut og gå tur, og jeg har fått ansvaret for den sprekeste gruppa. Det er meldt øs pøs regn, og hvis gruppa vil gå runden på 1 mil så går vi den. Jeg er avhengig av å spise og drikke jevnlig for å holde kvalmen i sjakk. Så kjenner jeg gruer meg litt for den turen i morgen, selv om jeg egentlig er veldig glad i å gå tur (er jo derfor jeg fikk ansvaret for den sprekeste gruppa). :smiley-ashamed004
Jeg har liksom ikke lyst til å avsløre noe helt enda, og jeg vil ikke skuffe gruppa mi med at de ikke får gått siden det ikke er noen andre som kan ta over for meg, så da blir det bare å bite tennene sammen og prøve å nyte turdag på jobben i øspøs regn, forhåpentligvis uten at kvalmen tar meg :hilarious::hilarious:

Synes dette er kjipt og vanskelig. Synes jeg har få symptomer at jeg er redd det er noe galt. I går var jeg kvalm idag ingenting. Vet også å ta flere tester bare kan gjøre meg ennå mer usikker. Må vel bare holde ut til TUL 22/6:sorry::crybaby2

Kanskje det blir bedre når han får sett den spreller på ultralyd?
Det er veldig vanlig at den andre parten ikke klarer å sette seg inn i følelsene og tankene til den som er gravid i starten :)
Jeg håper det. Og jeg håper ikke at jeg må tvinge han med. Skulle ønske det var obligatorisk å møte opp for begge parter, så jeg slapp eventuelle diskusjoner :banghead:

Fortsatt lite/ingen symptomer her. Glemmer ut at jeg er gravid og tenker nesten ikke på det før jeg innimellom logger inn her og kikker litt. Jeg var kvalm og trøtt på denne tiden i forrige svangerskap

Dette skjønner jeg må være vanskelig! Kanskje prøve å fortelle ham at det er viktig for deg å få snakket med noen om det, og si at hvis han synes det er overveldende akkurat nå, så kanskje du kan betro deg til en venninne? Det beste er jo hvis han klarer å formidle til deg hvorfor han trekker seg unna da :Heartred
Jeg ser det ann noen dager til… vil han fortsatt ikke prate og jeg har den trangen for å lufte ut, så må han bare ta hensyn til at en ekstra person får vite om det:angelic:

Pust med magen - slapp av.

Dette er ikke et DEG problem , men et DEM problem.

Dere kan ikke jobbe for 3 personer hvis det er ment at det kreves 3 stk for å utføre arbeidet.
Vi burde egentlig vært 4 stk., men alle vet at det kommer ikke til å skje :shifty:

I morgen er det jobb igjenn! Elsker jobben min, den er så koselig og givende. Men gruer meg veldig samtidig, så høyt stressnivå for å rekker alt, og ikke minst for å rekke alt man ønsker å gjøre.. håper jeg klare å holde stressnivået nede!

Jobbet 7 dager denne uken, med 12-13 timers dager siden onsdag, og blir minst like lang dag i dag. Kan ikke ta fri før til helgen igjen, og kjenner jeg begynner å bli ganske sliten nå. Gleder meg til helg!!!

Back
Topp