Klagetråden

Jobbet 7 dager denne uken, med 12-13 timers dager siden onsdag, og blir minst like lang dag i dag. Kan ikke ta fri før til helgen igjen, og kjenner jeg begynner å bli ganske sliten nå. Gleder meg til helg!!!
Uff, det hørtes veldig slitsomt ut! Håper formen holder seg og at du får tatt deg en velfortjent pause når neste helg kommer :Heartred

Jeg hadde litt blod på papiret i går kveld, og det samme i dag. Har ikke så god erfaring med blod, så jeg velger å holde meg litt unna forumet de neste dagene. Ser jo for meg at det enten stopper (hormonell tulleblødning), eller setter i gang skikkelig.

Jeg hadde litt blod på papiret i går kveld, og det samme i dag. Har ikke så god erfaring med blod, så jeg velger å holde meg litt unna forumet de neste dagene. Ser jo for meg at det enten stopper (hormonell tulleblødning), eller setter i gang skikkelig.
Krysser fingrene for hormonell tulleblødning :Heartred

Kan være festeblødning også :Heartpink

Får håpe det gir seg!:( Skummelt det der. Begynt å sammenligne 1. trimester med russisk rulett:hungover:

Dette kommer til å bli en tung arbeidsdag :shifty:
Vært våken siden kl. 03:45 (aner ikke hvorfor)… Nå er kl. 05:40 og jeg tipper jeg ville trengt ytterligere en time før jeg hadde klart å sovne igjen, men må stå opp senest kl. 06:00. Spent å se hvor lang tid det går før det blir kræsjlanding :dead: Forhåpentligvis sovner jeg ikke på jobb foran PC’en

Så lei av å være syk nå. 2 runder med forkjølelse på rad, forrige endte med bihulebetennelse og når den var nesten over ble vi syke på nytt. Nå er jeg omtrent frisk, men våkna med ekstrem kløe i halsen og bare hoster og hoster.. Tips mot tørrhoste som faktisk funker? Merker det er litt slim også, men det er nok kløen som gjør at jeg hoster så mye så. Kan jo ikke ta noen hostedempende som gravid :shifty:

Dattera mi er syk med feber, og ho e skikelig mamma dalt❤️ Men jeg må være på jobb, og pappaen har et ønske om at ho skal i bhg

Stakkars mini som har fått lungebetennelse, og nekter å ta medisinen :arghh:

Får håpe det gir seg!:( Skummelt det der. Begynt å sammenligne 1. trimester med russisk rulett:hungover:
Det et forferdelig slitsomt. Det er ikke kommet noe særlig mer, bittelitt brunt innimellom ved toalettbesøk, men ikke hver gang heller. Skal ta en ny digital i morgen tidlig, og se om den har skiftet fra 1-2, til 2-3. Gir en liten pekepinn i hvert fall.

Fikk du vond smak? Her tok han bare den med jordbær

Fikk du vond smak? Her tok han bare den med jordbær
Hun har fått jordbærsmak før som har gått fint når vi har blandet i melk eller miniskyr, men nå fikk vi appelsinsmak for det er den de hovedsakelig gir til lungebetennelse, men må ringe legen i morgen å høre om vi kan få noe annet. Har ikke fått i hun èn hel dose engang :banghead: inhalasjonen var også en kamp men gikk sånn noenlunde når vi var to hvertfall.

Hun har fått jordbærsmak før som har gått fint når vi har blandet i melk eller miniskyr, men nå fikk vi appelsinsmak for det er den de hovedsakelig gir til lungebetennelse, men må ringe legen i morgen å høre om vi kan få noe annet. Har ikke fått i hun èn hel dose engang :banghead: inhalasjonen var også en kamp men gikk sånn noenlunde når vi var to hvertfall.
De har en med skogsbær og. Appelsinsmaken var helt pyton!!

De har en med skogsbær og. Appelsinsmaken var helt pyton!!
Å? Er den mye bedre? Tenkte jeg skulle spørre etter de dråpene istedenfor siden det blir mindre mengde. Nå er d jo 5ml 4ganger daglig. Og som frøkna da "jeg orker ikke, det var så ekkelt"

Å? Er den mye bedre? Tenkte jeg skulle spørre etter de dråpene istedenfor siden det blir mindre mengde. Nå er d jo 5ml 4ganger daglig. Og som frøkna da "jeg orker ikke, det var så ekkelt"
Såpass mye ja. Da er nok dråpene ditt beste alternativ ja ;)

Flytter på fredag, og nå har mannen blitt syk! Verdens dårligste timing, det er så mye vi (han:hilarious:) må ordne :nailbiting:

Back
Topp