Synes det er så mentalt tøft at symptomene er så svake eller rettere sagt borte… Føles ut som en evighet til neste Onsdag da jeg skal på TUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt. Er av og på med symptomer hele tiden og ofte flere dager utenSynes det er så mentalt tøft at symptomene er så svake eller rettere sagt borte… Føles ut som en evighet til neste Onsdag da jeg skal på TUL
Akkurat likedan herEr så trøtt og sliten..hjelper ikke at minsten har en periode nå med våkning på natten og våkner umenneskelig tidlig! Så merker jeg mangler skikkelig motivasjon på jobb :/
Samme her, mye å gjøre + sliten = hvor skal man begynne Sikkert litt lurt å si det, så kanskje du får mer forståelse/lettelse på ting? Har du også kontorjobb?Akkurat likedan her
Det vil si, er trøtt og sliten pga. dårlig søvn (våkner sikkert minst 5-10 ganger i løpet av natten). Har kjempemye å gjøre på jobb, men klarer liksom ikke konsentrere meg. Er nok delvis pga. at jeg er trøtt og kavlm/uggen, men også fordi jeg har så mye å gjøre at jeg kommer aldri til å komme meg sånn noenlunde ajour. Vi er underbemannet på jobb og det kommer til å bli verre fremover da 1 av mine 2 nærmeste kolleger skal ut i farskapspermisjon om noen uker (dvs. arbeidsmengden min vil øke med ca. 50 %).
Gruer meg litt til å fortelle sjefen at jeg er gravid (var tilbake i september 2021 etter permisjon+ferie). Prøver å fortelle meg selv at det er ikke mitt ansvar, men ikke bestandig like lett
Ja, har også kontorjobb. Vurderer å si ifra i løpet av 1-2 uker. Har siste arbeidsdag før 4 ukers ferie om 4 uker. Hadde håpet jeg kunne vente til jeg var tilbake (er da 13-14 uker på vei), men jeg må kanskje si noe tidligere. Mulig jeg da også vil få mer «forståelse» for at jeg kanskje trenger noen dager med hjemmekontor da det er lettere å hvile og få i seg nok mat og veske dær.Samme her, mye å gjøre + sliten = hvor skal man begynne Sikkert litt lurt å si det, så kanskje du får mer forståelse/lettelse på ting? Har du også kontorjobb?
Gruer meg til å fortelle jeg også. Tror de tenkte at jeg var ferdig, og skal begynne i ny stilling (innenfor samme firma) etter sommeren. Men de er ganske profesjonelle, så de sier nok bare gratulerer osv. Men hater å være til bry
Sa det samme til fastlegen min! Han sa jeg kunne fortsette med metformin til første svangerskapstime også skulle vi diskutere hva jeg skal gjøre videre. Vil absolutt ikke slutte før uke 12Gyn ringte å sa jeg kunne slutte på metformin siden det var for å trigge eggløsning. Men kjenner at jeg egentlig vil fortsette til uke 12, siden de reduserer sjangsen for spontanabort.. man har jo litt økt risiko for det pga pcos
Nei syns det er skummelt! Er på 3 dag uten nå.. ringte opp gyn å han forklarte det med at man så overvekt hos barn rundt 8års alder, som da hadde mødre som hadde brukt metformin under svangerskap.. vurderer å ta en i dag bare for å få en slags nedtrappingSa det samme til fastlegen min! Han sa jeg kunne fortsette med metformin til første svangerskapstime også skulle vi diskutere hva jeg skal gjøre videre. Vil absolutt ikke slutte før uke 12
Hmm. Vet ikke helt hva jeg skal tørre..Nei syns det er skummelt! Er på 3 dag uten nå.. ringte opp gyn å han forklarte det med at man så overvekt hos barn rundt 8års alder, som da hadde mødre som hadde brukt metformin under svangerskap.. vurderer å ta en i dag bare for å få en slags nedtrapping
Nei det er så skummelt. Kommet frem til at jeg ikke skal ta siden jeg fikk beskjed om å slutte. Gått mye frem og tilbake i hele dag og tenkt på det..Hmm. Vet ikke helt hva jeg skal tørre..
Forstår deg veldig godt..Nei det er så skummelt. Kommet frem til at jeg ikke skal ta siden jeg fikk beskjed om å slutte. Gått mye frem og tilbake i hele dag og tenkt på det..
Håper du fikk deg litt søvn til sluttFÅR . IKKE . SOVE!!!!
Fikk vel tilsammen ca. 3,5 timer… spent på hvordan arbeidsdagen blir. Meget mulig jeg avspaserer siste timen så jeg kan dra hjem og sove litt før mini kommer hjem fra barnehagen.Håper du fikk deg litt søvn til slutt
Hvis du kan det så synes jeg du skal gjøre det Viktig å ta vare på seg selvFikk vel tilsammen ca. 3,5 timer… spent på hvordan arbeidsdagen blir. Meget mulig jeg avspaserer siste timen så jeg kan dra hjem og sove litt før mini kommer hjem fra barnehagen.
Det burde ikke være noe problem i alle fallHvis du kan det så synes jeg du skal gjøre det Viktig å ta vare på seg selv
Er jo litt godt med forståelse Vurderer å fortelle det på jobben snart jeg også, men venter nok til over sommerferien iallfall, er jo bare en uke igjen til sommerferie nåDet burde ikke være noe problem i alle fall
Vurderer å fortelle sjefen det snart ettersom kvalmen har tatt seg opp. Da forstårr han hvertfall hvis jeg må ha en del hjemmekontor og/eller jeg må avslutte arbeidsdagen tidlig hvos formen ikke er noe særlig.
Ja, det er akkurat det. Hadde også ventet hvis du kun har 1 uke igjen før sommerferieEr jo litt godt med forståelse Vurderer å fortelle det på jobben snart jeg også, men venter nok til over sommerferien iallfall, er jo bare en uke igjen til sommerferie nå