Ufattelig slitsom å være syk og gravid... Mannen har nettopp vært syk, og nå tror jeg 2-åringen holder på å bli syk også. Jeg orker ikke å være hjem med sykt barn nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ufattelig slitsom å være syk og gravid... Mannen har nettopp vært syk, og nå tror jeg 2-åringen holder på å bli syk også. Jeg orker ikke å være hjem med sykt barn nå!
Håper det bare er implantasjonsblødning og helt ufarligTror nok kanskje ikke dette går veien.. Har hatt brun utflod i dag, slik startet det sist jeg hadde SA... Må vente 2 dager på ul.. Har et ørlite håp, men blødning har jeg dårlig erfaring med..
Et døgn eller to har det brukt å vare hos meg, har vel opplevd det to ganger bareFår helt angst for at jeg kanskje må avbestille tul på torsdag, skulle møtt megler i dag og kjører langt på ferie på lørdag.. Ganske sikker på at jeg har spist en dårlig pølse fra shell…Hvor lenge varer matforgiftning?
Da håper jeg det går over snartEt døgn eller to har det brukt å vare hos meg, har vel opplevd det to ganger bare
Jeg hadde det et døgn nå forrige uke.. også småvondt i magen i flere dager etterpå men det var nok fordi tarmen og magen var helt tømt og det ble mye luft osv når jeg begynte å spise igjen.Får helt angst for at jeg kanskje må avbestille tul på torsdag, skulle møtt megler i dag og kjører langt på ferie på lørdag.. Ganske sikker på at jeg har spist en dårlig pølse fra shell…Hvor lenge varer matforgiftning?
Huff, bra det ikke varte lenger! Det er jo helt sykt slitsomt. Har ikke så vondt i dag bare alt alt jeg spiser kommer ut i form av vann Skal prøve meg på litt ris nå! Håper det hjelperJeg hadde det et døgn nå forrige uke.. også småvondt i magen i flere dager etterpå men det var nok fordi tarmen og magen var helt tømt og det ble mye luft osv når jeg begynte å spise igjen.
What så dårlig! De må jo kunne ta blodprøver selv om det er ferietid, hallo! Og godt at du allerede har sett at alt så bra ut men den skulle jo ikke trengt å være privat, det syns jeg var skikkelig dårlig oppfølging av de! Skjønner godt at du er skuffa har du hatt noe kontakt med fastlegen?Var på første jordmor kontroll i dag, er uke 12+0, fikk ikke tidligere pga ferie. Har tul i neste uke. Hadde MA i februar i år som ble oppdaget ul i uke 13. Da lovte de ekstra god oppfølging ved neste svangerskap, så jeg skulle slippe å bekymre meg. På jordmor timen i dag, tok de ingen prøver da de på labben nå var i ferie, samt at hun ikke ville lytte på meg. Hun sa hun ikke ville bekymre meg om hun ikke fant fosterlyd. Helt idiotisk..... Jeg vil heller at hun ikke finner fosterlyd, for da er vi litt forberedt på at det kan ha gått galt igjen, istede for en reprise fra MA i februar. Er så skuffet over oppfølgingen jeg har fått
Fastlegen min har permisjon.....bare vikarerWhat så dårlig! De må jo kunne ta blodprøver selv om det er ferietid, hallo! Og godt at du allerede har sett at alt så bra ut men den skulle jo ikke trengt å være privat, det syns jeg var skikkelig dårlig oppfølging av de! Skjønner godt at du er skuffa har du hatt noe kontakt med fastlegen?
Støttestrømper kan hjelpe om beina hovner opp på fly!Vi reiste til Kroatia, alt bra egentlig. Kona klaget på at beina hovnet og hormonene styrte seg selv, hun gråt og var skikkelig nedstemt. Turen var lang da vi kjørte bil så jeg forstod det. Vi begynte akk 2 trimester og nå begynte det Hun egentlig elsker sol , men klager at er det for varmt, for mye sol, beina hovner, air condition bruker for lang tid. Og alt i alt hun vil gjerne ha alle sko i butikken
Huff det var dårlig oppfølging. Håper du får en fin opplevelse på tul i neste uke.Var på første jordmor kontroll i dag, er uke 12+0, fikk ikke tidligere pga ferie. Har tul i neste uke. Hadde MA i februar i år som ble oppdaget ul i uke 13. Da lovte de ekstra god oppfølging ved neste svangerskap, så jeg skulle slippe å bekymre meg. På jordmor timen i dag, tok de ingen prøver da de på labben nå var i ferie, samt at hun ikke ville lytte på meg. Hun sa hun ikke ville bekymre meg om hun ikke fant fosterlyd. Helt idiotisk..... Jeg vil heller at hun ikke finner fosterlyd, for da er vi litt forberedt på at det kan ha gått galt igjen, istede for en reprise fra MA i februar. Er så skuffet over oppfølgingen jeg har fått
Hvorfor?Jeg vet ikke om den hører hjemme her, men fader jeg gruer meg til å dele nyheten med familien min.
Jeg tror de tenker at vi har nok unger. Med et barn til må det bli kjøpt inn ny bil osv. vi er ikke akkurat rike, og har en følelse av at de ikke kommer til å støtte det eller bli kjempe glade:-/Hvorfor?