Klagetråden

Tips mot å få vekk dritt kleggen?? 30 grader ute men så plagsom klegg

Last edited:
Tror nok kanskje ikke dette går veien.. Har hatt brun utflod i dag, slik startet det sist jeg hadde SA... Må vente 2 dager på ul.. Har et ørlite håp, men blødning har jeg dårlig erfaring med..

Tror nok kanskje ikke dette går veien.. Har hatt brun utflod i dag, slik startet det sist jeg hadde SA... Må vente 2 dager på ul.. Har et ørlite håp, men blødning har jeg dårlig erfaring med..
Håper det bare er implantasjonsblødning og helt ufarlig :Heartpink

Er så kvalm, og eneste som hjelper er å spise noe, som igjen fører til at jeg legger på meg. Argh! Håpet jo at det skulle vente på seg til 2. trimester og jeg kunne skylde på fosteret :P

Henter frem denne for å klage litt :angelic:

Første oppkast i dag, første dag tilbake på jobb etter ferien. Great timing!

Er på hjemmekontor i dag da og spent på om jeg kommer meg på kontoret i morgen.

Får helt angst for at jeg kanskje må avbestille tul på torsdag, skulle møtt megler i dag og kjører langt på ferie på lørdag.. Ganske sikker på at jeg har spist en dårlig pølse fra shell…Hvor lenge varer matforgiftning?

Last edited:
Får helt angst for at jeg kanskje må avbestille tul på torsdag, skulle møtt megler i dag og kjører langt på ferie på lørdag.. Ganske sikker på at jeg har spist en dårlig pølse fra shell…Hvor lenge varer matforgiftning?
Et døgn eller to har det brukt å vare hos meg, har vel opplevd det to ganger bare

Jeg hadde det et døgn nå forrige uke.. også småvondt i magen i flere dager etterpå men det var nok fordi tarmen og magen var helt tømt og det ble mye luft osv når jeg begynte å spise igjen.

Jeg hadde det et døgn nå forrige uke.. også småvondt i magen i flere dager etterpå men det var nok fordi tarmen og magen var helt tømt og det ble mye luft osv når jeg begynte å spise igjen.
Huff, bra det ikke varte lenger! Det er jo helt sykt slitsomt. Har ikke så vondt i dag bare alt alt jeg spiser kommer ut i form av vann :hungover: Skal prøve meg på litt ris nå! Håper det hjelper

Vi reiste til Kroatia, alt bra egentlig. Kona klaget på at beina hovnet og hormonene styrte seg selv, hun gråt og var skikkelig nedstemt. Turen var lang da vi kjørte bil så jeg forstod det. Vi begynte akk 2 trimester og nå begynte det :D Hun egentlig elsker sol , men klager at er det for varmt, for mye sol, beina hovner, air condition bruker for lang tid. Og alt i alt hun vil gjerne ha alle sko i butikken :o

Var på første jordmor kontroll i dag, er uke 12+0, fikk ikke tidligere pga ferie. Har tul i neste uke. Hadde MA i februar i år som ble oppdaget ul i uke 13. Da lovte de ekstra god oppfølging ved neste svangerskap, så jeg skulle slippe å bekymre meg. På jordmor timen i dag, tok de ingen prøver da de på labben nå var i ferie, samt at hun ikke ville lytte på meg. Hun sa hun ikke ville bekymre meg om hun ikke fant fosterlyd. Helt idiotisk..... Jeg vil heller at hun ikke finner fosterlyd, for da er vi litt forberedt på at det kan ha gått galt igjen, istede for en reprise fra MA i februar. Er så skuffet over oppfølgingen jeg har fått :confused1 :confused1

Var på første jordmor kontroll i dag, er uke 12+0, fikk ikke tidligere pga ferie. Har tul i neste uke. Hadde MA i februar i år som ble oppdaget ul i uke 13. Da lovte de ekstra god oppfølging ved neste svangerskap, så jeg skulle slippe å bekymre meg. På jordmor timen i dag, tok de ingen prøver da de på labben nå var i ferie, samt at hun ikke ville lytte på meg. Hun sa hun ikke ville bekymre meg om hun ikke fant fosterlyd. Helt idiotisk..... Jeg vil heller at hun ikke finner fosterlyd, for da er vi litt forberedt på at det kan ha gått galt igjen, istede for en reprise fra MA i februar. Er så skuffet over oppfølgingen jeg har fått :confused1 :confused1
What så dårlig! De må jo kunne ta blodprøver selv om det er ferietid, hallo! Og godt at du allerede har sett at alt så bra ut men den skulle jo ikke trengt å være privat, det syns jeg var skikkelig dårlig oppfølging av de! Skjønner godt at du er skuffa :sorry: har du hatt noe kontakt med fastlegen?

What så dårlig! De må jo kunne ta blodprøver selv om det er ferietid, hallo! Og godt at du allerede har sett at alt så bra ut men den skulle jo ikke trengt å være privat, det syns jeg var skikkelig dårlig oppfølging av de! Skjønner godt at du er skuffa :sorry: har du hatt noe kontakt med fastlegen?
Fastlegen min har permisjon.....bare vikarer

Vi reiste til Kroatia, alt bra egentlig. Kona klaget på at beina hovnet og hormonene styrte seg selv, hun gråt og var skikkelig nedstemt. Turen var lang da vi kjørte bil så jeg forstod det. Vi begynte akk 2 trimester og nå begynte det :D Hun egentlig elsker sol , men klager at er det for varmt, for mye sol, beina hovner, air condition bruker for lang tid. Og alt i alt hun vil gjerne ha alle sko i butikken :eek:
Støttestrømper kan hjelpe om beina hovner opp på fly!

Huff det var dårlig oppfølging. Håper du får en fin opplevelse på tul i neste uke.

Jeg vet ikke om den hører hjemme her, men fader jeg gruer meg til å dele nyheten med familien min.

Back
Topp