Klagetråden

Jeg har vært utestengt siden fredag, eposten min fantes ikke mer kom det fram [emoji17] men fikk hjelp og endelig er jeg inne overalt i babyverden igjen [emoji1]

Jeg sliter fremdeles. Vurderer å gi opp hele babyverden! Søkte hjelp for over 1 uke siden, men har ikke kommet noen vei. Jeg må få nytt passord hver gang jeg skal inn og må inn i nettleseren, det suger!

Jeg sliter fremdeles. Vurderer å gi opp hele babyverden! Søkte hjelp for over 1 uke siden, men har ikke kommet noen vei. Jeg må få nytt passord hver gang jeg skal inn og må inn i nettleseren, det suger!
Eneste måten jeg fikk spurt om hjelp var igjennom snapchat [emoji23] så fikk jeg epost fra Tamara og da ble det fikset. Har du prøvd å sendt privat melding til admin?

Klager for at jeg hele tiden glemmer å veie meg [emoji85] må holde litt styring på vekta, og det er vanskelig uten pekepinn på hvor mye jeg har gått opp [emoji28] må ta meg litt sammen!

Noen andre som sliter med for kort livmorhals? Er nå i uke 27 og har vært beordret til å ligge på soffan i 3 uker grunnet livmorhals på 17mm, og må nok fortsette med det til uke 34... Holder på å bli gal... tips til noe som kan få dagene til å gå raskere?

Noen andre som sliter med for kort livmorhals? Er nå i uke 27 og har vært beordret til å ligge på soffan i 3 uker grunnet livmorhals på 17mm, og må nok fortsette med det til uke 34... Holder på å bli gal... tips til noe som kan få dagene til å gå raskere?

Film, starte på en ny serie, bøker, strikking?

Klager over at jeg er blitt SKIKKELIG kvalm igjen. Hadde fire (nesten kvalmefrie uker) og følte jeg var blitt "menneske" igjen, men idet jeg var ferdig med den siste store innleveringen på jobb før permisjonsstart braket det løs igjen. Tror kanskje det var stresset den siste uken som trigget noen hormoner, men da burde det vel gi seg nå??

Pc-spill, puslespill, fargelegging, strikke/sy/hekle, lage bok til baby om svangerskapet med bilder og tekst, bøker [emoji4]

Takk for mange gode tips! Puslespill, podcast og tegnebok hadde jeg ikke tenkt på, så det skal jeg prøve meg på! :)

Takk for mange gode tips! Puslespill, podcast og tegnebok hadde jeg ikke tenkt på, så det skal jeg prøve meg på! :)
Last ned appen podcast rebuplic eller en annen podcast app. :) Anbefaler Serial podcasten sesong 1 er kjempe spennende! S-town og someone knows something er også spennende. Om du vil ha lett ubderholdning og le litt samtidig så er harm og hegseth og tusvik og tønne kjempe morsom syns jeg.
Lykke til fremover, håper du ikke kjeder deg altfor mye! :)

Er så sliten og i dårlig form akkurat nå at jeg vil bare grine... :-( dagene går så opp og ned. Glad jeg er 100% sykemeldt nå, slik at jeg kan slappe av i morgen mens barna er i bhg og skole etter 3 dager med bursdagsfeiring og amdre selskap denne helga! Ble visst litt for mye for kroppen min denne gangen :-( :-(

Kjenner meg igjen der. Humøret føles noen ganger tyngre å holde oppe enn magen

Jeg er sliten, sover dårlig om nettene, og nå mangler både konsentrasjon (og motivasjon) på jobben. Hurra for at sjefen synes jeg er flink og har en hel masse forventninger til hva jeg skal rekke før jeg går i permisjon, særlig ettersom jeg ikke har en eneste arbeidsoppgave jeg har gjort noe som helst erfaring med. Og selvsagt ikke glemme min egen mor som egentlig bare er superspent for å bli bestemor for første gang, men som tar helt av og shopper og tenker mer på babyen enn jeg selv rekker å gjøre, og at hun på død og liv ikke kan klare å skjule når hun synes jeg gjør ting feil. For å toppe det er samboeren bortreist i en måned, så da føler jeg meg ganske ensom, og jeg merker at alle gravidhormonene (som han holder så fint i sjakk for meg ellers) blomstrer og gjør meg både trist og sippete. Det er godt å klage litt :(

Jeg er sliten, sover dårlig om nettene, og nå mangler både konsentrasjon (og motivasjon) på jobben. Hurra for at sjefen synes jeg er flink og har en hel masse forventninger til hva jeg skal rekke før jeg går i permisjon, særlig ettersom jeg ikke har en eneste arbeidsoppgave jeg har gjort noe som helst erfaring med. Og selvsagt ikke glemme min egen mor som egentlig bare er superspent for å bli bestemor for første gang, men som tar helt av og shopper og tenker mer på babyen enn jeg selv rekker å gjøre, og at hun på død og liv ikke kan klare å skjule når hun synes jeg gjør ting feil. For å toppe det er samboeren bortreist i en måned, så da føler jeg meg ganske ensom, og jeg merker at alle gravidhormonene (som han holder så fint i sjakk for meg ellers) blomstrer og gjør meg både trist og sippete. Det er godt å klage litt :(

Deilig å få det ut! :)

Åh, en måned er lenge! Håper den går fort til han er tilbake igjen (og godt det er heldigvis ennå en stund til termin). Jeg har også merket at jeg mangler konsentrasjon og motivasjon på jobben. Har lest at det ikke er uvanlig ved graviditet, men det er overhodet ikke noe jeg var forberedt på.

Deilig å få det ut! :)

Åh, en måned er lenge! Håper den går fort til han er tilbake igjen (og godt det er heldigvis ennå en stund til termin). Jeg har også merket at jeg mangler konsentrasjon og motivasjon på jobben. Har lest at det ikke er uvanlig ved graviditet, men det er overhodet ikke noe jeg var forberedt på.

Håper og at tiden går fort! Er egentlig vant til å være forholdsvis travel og motivert på jobb, så det hele er en skikkelig rar følelse. Det fine med det er at jeg kjenner godt at permisjon blir veldig bra, har tidligere vært litt nervøs for om jeg skulle savne jobb veldig, men akkurat nå er det ikke noe å lure på :p Så får vi heller være bomullshoder litt til!

Håper og at tiden går fort! Er egentlig vant til å være forholdsvis travel og motivert på jobb, så det hele er en skikkelig rar følelse. Det fine med det er at jeg kjenner godt at permisjon blir veldig bra, har tidligere vært litt nervøs for om jeg skulle savne jobb veldig, men akkurat nå er det ikke noe å lure på :p Så får vi heller være bomullshoder litt til!

Helt enig! Jeg gleder meg noe innmari til permisjon. Normalt elsker jeg jobben min (og er på grensen til arbeidsnarkoman), men nå er jeg bare SÅ klar og synes ikke det er trist i det hele tatt at jeg skal være borte ett år. Bomullshode var et fint ord. Akkurat sånn jeg føler meg! :p

Er så lei av å ligge i sengen.... straks ligget i 12timer nå men alt for lille gullet men må bare klage.

Back
Topp