Jeg må tydeligvis ha glemt alt som heter god ammeteknikk, for jeg er så sår! Auuu[emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må tydeligvis ha glemt alt som heter god ammeteknikk, for jeg er så sår! Auuu[emoji30]
Veldig glad er jeg men ikke når gutten fant det ut og hadde puppehysteri i natt [emoji17] skulle på liv og død ha puppen i munnen og sugde som en gærning... Og nå er jeg total sår [emoji24] gruer meg litt til å legge han til igjen [emoji85]Off det er litt vondt, men tipper du er glad for at melken er på plass
Du er ikke den eneste! [emoji22]Jeg må tydeligvis ha glemt alt som heter god ammeteknikk, for jeg er så sår! Auuu[emoji30]
Woohoo, dem hadde purelan salve som jeg kan få [emoji7] prosjekt oppmyking av sårskorpe på brystvorter er gang.Jeg må tydeligvis ha glemt alt som heter god ammeteknikk, for jeg er så sår! Auuu[emoji30]
Uff, føler med deg. Hadde det sånn med første. Var helt grusomt. Husker jeg gråt når han la seg til! Jeg hadde både stafylokokker (fikk sykehusinfeksjon), brystbetennelse og sopp da! Ikke rart jeg ble sår og dårlig. Måtte ha tabletter mot soppinfeksjon, antibiotika mot brystbetennelse og smurte i tillegg brystene med sårsalve.. sier ikke det er så gale med deg altså!! Hehe men greit å sjekke ut om det ikke skulle bli bedre liksom. Anbefaler salven unguentum! Den synes jeg er veldig bra på ømme brystvorter. Håper det retter seg fort for deg[emoji173]️
Offa [emoji17] så du skal hjem i dag?Takk for tips! [emoji4] Jeg har også vært plaget med brystbetennelse med de to andre, så det er virkelig skrekken. Blir jo så forferdelig dårlig! Krysser fingrene for at det ikke skjer. Hadde håpet på å få et døgn til på sykehuset, men i dag måtte det selvfølgelig være en nådeløs barnepleier på jobb.. I går og i natt sa de at de ikke kom til å kaste meg ut, men...
Offa [emoji17] så du skal hjem i dag?
Møtte en litt streng barnepleier som sa jeg skulle hjem i dag. Men etter noen timer fikk jeg beskjed om at jeg kunne bli til i morgen likevel, fordi det ble ledig kapasitet, og fordi gulsottverdiene hadde steget litt. Og nå ligger sønnen min på 11 hjemme og spyr, så jeg får ikke ta imot besøk at pappaen. [emoji19] Har blitt noen barseltårer i dag, men føler meg litt tøffere og mindre sårbar for hver time som går[emoji4]
Så bra at du får bli da [emoji4] Her ligger gulsottverdiene litt høy men ikke høy nok for å bli, skal bare være påpasselig i helgen og ringe til føden hvis det skal være noe.
Dumt å ikke kan få besøk da men men du har jo alltid selskap nå [emoji6]
Takk for tips! [emoji4] Jeg har også vært plaget med brystbetennelse med de to andre, så det er virkelig skrekken. Blir jo så forferdelig dårlig! Krysser fingrene for at det ikke skjer. Hadde håpet på å få et døgn til på sykehuset, men i dag måtte det selvfølgelig være en nådeløs barnepleier på jobb.. I går og i natt sa de at de ikke kom til å kaste meg ut, men...
Møtte en litt streng barnepleier som sa jeg skulle hjem i dag. Men etter noen timer fikk jeg beskjed om at jeg kunne bli til i morgen likevel, fordi det ble ledig kapasitet, og fordi gulsottverdiene hadde steget litt. Og nå ligger sønnen min på 11 hjemme og spyr, så jeg får ikke ta imot besøk at pappaen. [emoji19] Har blitt noen barseltårer i dag, men føler meg litt tøffere og mindre sårbar for hver time som går[emoji4]
Så denne nå, så bra du fikk bli! Vi har hatt en omgang med spysyke her også. Eldste som var syk her. Ikke noe godt for mammahjertet at det skjer når du ikke er hjemme. God klem[emoji173]️
Tusen takk for gode ord. [emoji4][emoji173]️ Nå har de første symptomene på brystbetennelse meldt seg, så jeg stålsetter meg.. Og må ta en varm dusj for å forsøke å forebygge. Jordmor kom inn med fettvatt for å pakke brystene inn i etterpå.. Brystvortene er blodige og brystene er klumpete. Ah- dette er ikke det mest sjarmerende med barseltiden altså..