Klagetråden

En tråd i 'April 2018' startet av Fregnefanten, 21 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammafor2engler♡ Flørter med forumet

Føler med deg :arghh:

2. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Er så lei av kynnere nå... lei av å føle jeg ikke får puste hver gang jeg reiser meg, og at det strammer som et belte rundt mage og rygg hver gang jeg beveger meg.. og begynner å bli rimelig lei av å hele tiden ha begynnende kramper i ryggen pga kynnerne og murringene..

• Enig Enig x 1
  3. Granskern Flørter med forumet

Klager over at det snør og ikke ser ut til å stoppe å snø [emoji31][emoji31][emoji24] i hele svangerskapet har jeg gleda meg til plussgrader og vårvær når babyen kommer[emoji295]️ sett for meg at vi skal ut på trilletur i joggesko og med solbriller på nesa [emoji41] så nå får sola det travelt med å smelte vekk snøen og brøytekantene som fortsatt er her!

• Enig Enig x 2
  4. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Lei av at jeg hele tiden tror at noe er på gang, og så skjer det ingenting.. Bruker altfor mye tid og krefter på å gå rundt å kjenne etter..

• Liker Liker x 1
  5. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Samme her! [emoji85]

6. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Trøsten får være at plutselig skjer det! :) men godt å høre at vi er flere

• Liker Liker x 1
  7. Strikkemammaen Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Er så utrolig kvalm! Våknet Kl. tre på natta og får ikke til å sove mer. Utrolig slitsomt å være slik! Håper det snart går over og at jeg heller sitter med en baby i armene på natta. Er 40+2 i dag.

• Enig Enig x 1
  8. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Bv-appen fungerer ikke! Har såvidt kommet innpå en gang siden torsdag, ellers bare krasjer den :(

• Liker ikke Liker ikke x 1
  9. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Jeg har bare gått inn via nettsiden siste tiden. Gidder ikke plages med appen.

10. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Syns det er så vanskelig å bruke i nettleser på mobil [emoji85]

• Enig Enig x 1
  11. 9-2 9-2 *Aprilbaby 2018*

Klager over hovne bein!!!!! Har så mye vann i kroppen nå at det sprenger spes i beina....så klar for å bli ferdig med svangerskapet nå!!!!!!!!!!! :shy:

12. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Klager over brystbetennelse [emoji21] au!

• Liker ikke Liker ikke x 1
  13. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Uff føler med deg! Håper det snart går over. Amming er ikke lett i begynnelsen alltid.. men veldig praktisk og fint når (hvis) det går seg til. Trøsteklem til deg!

14. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Åh,god bedring. Kom det plutselig eller fikk du noen forvarsel?

15. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Å så dumt.. får du noe behandling eller må det gå over av seg selv?

16. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Det er faktisk det aller verste jeg vet! Blir jo sååå dårlig[emoji30] Ble en ordentlig hestekur med antibiotika her.. Håper du slipper det. God bedring!

17. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Tror det har ligget og murret i flere dager, for har vært vondt i økende grad i starten av amming på det brystet [emoji85] i går var plutselig halve puppen steinhard og kjempevond, samt litt varm.. fikk lagt baby til mye, så han fikk tømt godt, og så pumpet jeg i en halv evighet og fikk ut 30ml. I natt har det virket litt bedre, men da jeg stod opp og ammet idag er det vondt igjen [emoji85] ingen kuler eller klumper nå da, men er så vondt at jeg hakker tenner og blir småkvalm av ammingen [emoji21]

18. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Har du prøvd å åpne appen via appen taptalk? Førte til heftig bedring av stabilitet for min del.

19. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Nå har appen fungert som vanlig en stund igjen [emoji4] var visst bare litt hikke i noen dager.

• Liker Liker x 1
  20. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Tette melkeganger som startet for 1 uke siden. Fulgt alle tips for å få løst opp uten bedring. Fikk Syntocinon nesespray for tre dager siden, hjalp ikke. 1/4 del av brystet er hardt, rødt og vondt. Litt feber. Vært hos legen igjen i dag. Fått antibiotika for brystbetennelse. Håper virkelig det virker og at lille ikke bli dårlig i magen av det.

Del denne siden