Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, du har all min sympati!! Vi pusset opp vårt bad rett før jul, var kun uten i rett over to uker, men det var helt forferdelig. Håper de snart er ferdig!Holder på å bli sprø, har vært uten bad hjemme i snart 5(!!!!!) måneder, snaaart i mål nå, men er ufattelig utålmodig! Flytta inn hos søstersen, nekter å komme hjem før snekker og rørlegger har gjort seg ferdig [emoji13]
Okei- jeg må klage litt jeg også. Nattesøvnen er helt idiot for tiden. Kløe, bortdovning og rastløse bein har vært et problem lenge, men nå har jeg fått halsbrann i tillegg. [emoji30] Godt det ikke er lenge igjen!
Lei av senga.....
Har nå ligget i sykehusetseng i 50timer nå [emoji24]
Håper jeg og [emoji4]Off.. håper det blir avklart snart hva som skjer videre!
Okei- jeg må klage litt jeg også. Nattesøvnen er helt idiot for tiden. Kløe, bortdovning og rastløse bein har vært et problem lenge, men nå har jeg fått halsbrann i tillegg. [emoji30] Godt det ikke er lenge igjen!
Prøvd å ta en tablett med magnesium på dagen og en med gaviscon før du legger deg? Det kan hjelpe [emoji173]️ søvn er viktig!
Åå, sånn var det med meg og. Men de sparkene der viste seg å være en veldig lang gutt enda han var liten [emoji4]Alt for lenge siden noen klaget sist, så jeg tar stafettpinnen videre!
Burde vel ikke klage over dette, men (tydeligvis) veldig spreke babyen i magen har akkurat nå full treningsøkt, sparker som en gærning til det gjør så vondt at jeg må puste meg gjennom de verste sparkebygene. Og når hun endelig gir seg har livmoren rukket å bli helstresset og følger opp med heftige kynnere
Sånn går det når man blir godtesyk og drikker søt iste
Føler det er mye sånt her både med og uten søtt. Slitsomt, men takknemlig for at jeg kjenner liv ihvertfall. Med eldste kjente jeg nesten ingenting [emoji14]Alt for lenge siden noen klaget sist, så jeg tar stafettpinnen videre!
Burde vel ikke klage over dette, men (tydeligvis) veldig spreke babyen i magen har akkurat nå full treningsøkt, sparker som en gærning til det gjør så vondt at jeg må puste meg gjennom de verste sparkebygene. Og når hun endelig gir seg har livmoren rukket å bli helstresset og følger opp med heftige kynnere
Sånn går det når man blir godtesyk og drikker søt iste
Off det er litt vondt, men tipper du er glad for at melken er på plassDa var ammebh'en min for liten [emoji51] 3 dager gikk det før melka kom og BOOM melon puppan har kommet!