Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til nå så har jeg bare røde merker øverst på de strekkmerkene jeg hadde fra før. Fikk strekkmerker i puberteten [emoji24] og ved siste svangerskap, så trenger ikke noe mer nå nei..Har litt menssmerter nederst i magen, men det er vel voksesmerter. Ubehagelig er det [emoji85] og kjenner på at huden på magen og lår begynner å stramme, jeg hater den følelsen! Kjenner den så altfor godt igjen fra den tiden jeg la mye på meg og fikk mange (!!) strekkmerker, så håper å slippe unna å få flere nå [emoji85]
Kjenner jeg gruer meg skikkelig til å evt få nye strekkmerker [emoji85] selvom de jeg har er lite synlige lenger da de har grodd og leget ganske fint, men de er fortsatt dype enkelte plasser, så man kjenner dem godt..Til nå så har jeg bare røde merker øverst på de strekkmerkene jeg hadde fra før. Fikk strekkmerker i puberteten [emoji24] og ved siste svangerskap, så trenger ikke noe mer nå nei..
Men tenk deg dette:Kjenner jeg gruer meg skikkelig til å evt få nye strekkmerker [emoji85] selvom de jeg har er lite synlige lenger da de har grodd og leget ganske fint, men de er fortsatt dype enkelte plasser, så man kjenner dem godt..
Ååh, for en herlig måte å tenke på det på! [emoji7]Men tenk deg dette:
1) strekkmerker er ditt barns første tegning, og ingen kan ta den fra deg [emoji6]
2) kroppen din er ikke ødelagt - du er en tigermamma
[emoji173]
Den med tigermamma var det mannen min som fortalte meg sist jeg var gravid [emoji4]Ååh, for en herlig måte å tenke på det på! [emoji7]
Er nok ikke lenge til merkene kommer, for huden er blitt skikkelig stram nå! Kunne jo nesten følt meg litt fit hadde det ikke vært for at magen dulter borti det meste nå [emoji23][emoji85]
Ååh, såpass! [emoji85][emoji28] skal ikke være bare bare med gravidmage [emoji23]Den med tigermamma var det mannen min som fortalte meg sist jeg var gravid [emoji4]
Ja magen her har dultet i masse allerede [emoji23] faktisk fått sår etter dører om har skrapet over magen [emoji23]
Tydeligvis ikke [emoji23]Ååh, såpass! [emoji85][emoji28] skal ikke være bare bare med gravidmage [emoji23]
Kjenner meg igjen, Spesielt hvis jeg nyser uten varsel, at den kommer sånn plutselig - AU!!Gjør vondt i magen når jeg nyser [emoji23] kjenner det strekker skikkelig, håper ikke jeg blir forkjøla før fødsel nå [emoji85]
Jeg.måtte ha nytt passprd av en eller annen grunn...Klager for jeg har hatt problemer med innlogging hele uken. Appen kommer jeg ikke inn på en gang
Klager for jeg har hatt problemer med innlogging hele uken. Appen kommer jeg ikke inn på en gang
Klager for jeg har hatt problemer med innlogging hele uken. Appen kommer jeg ikke inn på en gang
Har vært nødt til å trykke på glemt passord/fornye passord to-tre ganger den siste uka[emoji19] håper de ordner opp i problemet
Jeg har vært utestengt siden fredag, eposten min fantes ikke mer kom det fram [emoji17] men fikk hjelp og endelig er jeg inne overalt i babyverden igjen [emoji1]Jeg.måtte ha nytt passprd av en eller annen grunn...