Klagetråden

Syns mannen har begynt å stinke [emoji13] har alltid elsket lukten av han, men no syns eg det er mye dårlige lukter. Håper det gir seg, uansett årsak !

Høres kjent ut! Han må bytte deo og droppe parfyme når jeg er gravid [emoji23] men skjeggolja lukter godt heldigvis.

Erger meg over at jeg ikke klarer alt på jobb lengre, har anelse at bekkenløsning er på vei [emoji21] men vil ikke..
Ser hvertfall slik at arbeidshelger ikke er gjennomførbart snart lengre. Total sliten og vondt i hoftene etter en slitsom helg [emoji17]

Neeei!! [emoji85] har begynt å få halsbrann av leverpostei nå, og det som er sååå godt! [emoji24]

Altså, har lagt på sofaen i flere dager nå med forkjølelse, hoste, vondt i hodet og null energi!!
Når man er gravid og ikke har mensen, men bruker bind fordi man hoster sånn og er redd for at det skal gå galt på hvert host!!!!
Men men, det går heldigvis over!!

Må bare klage litt over at de siste dagene har gått litt for sakte[emoji14]

Fy flate så dårlig utvalg av gravidjakker de har på de to hm-butikkene som er i nærheten! Ser ut som telt på meg [emoji21] og jakka mi er så trang nå at det er ubehagelig å ha den lukket [emoji85]

Fy flate så dårlig utvalg av gravidjakker de har på de to hm-butikkene som er i nærheten! Ser ut som telt på meg [emoji21] og jakka mi er så trang nå at det er ubehagelig å ha den lukket [emoji85]

Kjenner til følelsen, var raskt ute med å skaffe meg en gravidjakke, ellers så hadde jeg ikke kunne ha beveget meg utendørs og det er jeg litt avhengig av bl.a. pga. hunden. Håper du finner ei god jakke snart, har du prøvd på finn og fb?

Var forresten innom babybutikken på Amfi en gang her tidligere, mye fint der og koselig liten butikk. :joyful: Håper å finne noe snacks på tilbud på nyåret. ;) Har du vært der og handlet noe?

Kjenner til følelsen, var raskt ute med å skaffe meg en gravidjakke, ellers så hadde jeg ikke kunne ha beveget meg utendørs og det er jeg litt avhengig av bl.a. pga. hunden. Håper du finner ei god jakke snart, har du prøvd på finn og fb?

Var forresten innom babybutikken på Amfi en gang her tidligere, mye fint der og koselig liten butikk. :joyful: Håper å finne noe snacks på tilbud på nyåret. ;) Har du vært der og handlet noe?
Bestilte meg en ganske tidlig på nett, men den var helt forferdelig på [emoji23] så den ble levert tilbake. Vil prøve jakken før jeg kjøper, og kjøper jeg brukt må den sannsynligvis sendes, blir mye styr. Har funnet ut at kroppen min ikke kler vinterjakker for gravide [emoji28]

Hvilket amfisenter? [emoji4] har vært litt i babybutikker i nærheten, de har så mye fint [emoji7] har kjøpt et par småting som overmadrass til seng og vogn, ellers har jeg kjøpt ting på nett [emoji4]

Bestilte meg en ganske tidlig på nett, men den var helt forferdelig på [emoji23] så den ble levert tilbake. Vil prøve jakken før jeg kjøper, og kjøper jeg brukt må den sannsynligvis sendes, blir mye styr. Har funnet ut at kroppen min ikke kler vinterjakker for gravide [emoji28]

Hvilket amfisenter? [emoji4] har vært litt i babybutikker i nærheten, de har så mye fint [emoji7] har kjøpt et par småting som overmadrass til seng og vogn, ellers har jeg kjøpt ting på nett [emoji4]

Gjorde et kupp på jakka på bildet jeg under black week, sparte flere hundre på den, og jeg elsker et godt kupp! :p Den er veldig varm, plass til mye mage, i tillegg er den lang og god. Hater å fryse på rumpe og lår, så denne var perfekt! :D

Bodde ikke du på Orkanger? Jeg mente Amfi’n der, er vel ikke flere Amfi i Sør-Trøndelag vel? Er det flere babybutikker der forresten?

Vedlegg

• 7CE8E81F-D235-471D-8618-B04292E57B47.jpeg
    7CE8E81F-D235-471D-8618-B04292E57B47.jpeg
    128,4 KB · Visninger: 22
Gjorde et kupp på jakka på bildet jeg under black week, sparte flere hundre på den, og jeg elsker et godt kupp! [emoji14] Den er veldig varm, plass til mye mage, i tillegg er den lang og god. Hater å fryse på rumpe og lår, så denne var perfekt! :D

Bodde ikke du på Orkanger? Jeg mente Amfi’n der, er vel ikke flere Amfi i Sør-Trøndelag vel? Er det flere babybutikker der forresten?

Driver og vurderer om jeg skal prøve å bestille den jakka der faktisk, den ser så god ut [emoji4] også er den fin! Helst vil jfg prøve jakka i butikk før jeg kjøper, men begynner å innse at det er dårlige muligheter for det [emoji85]

Jo, stemmer der [emoji4] hehehe, jeg er litt dårlig til å legge merke til hvilket senter som er hva. Inntil nylig var jeg overbevist om at city syd også var amfi [emoji28]
Er kun den babybutikken i nærheten av her, ja. Ellers er det en på city syd og barnas hus like ved på Tiller [emoji4] liker godt de butikkene også!

Har blitt ordentlig tett i halsen, og hoster mye. Da blæra er slapp er det litt problematisk om ikke doen er rett ved. Blir også kvalm av å hoste sånn, og har noen ganger kastet opp pga det. Nesa er tett og snørrete om hverandre, og føler meg litt tett i ørene også. Håper det går fort over. Er ganske slitsomt, og har en datter på 14 måneder også. Hun er veldig aktiv. Jeg er skikkelig trøtt og sliten. Har svangerskapskontroll på onsdag, så om det fortsetter så spør jeg om det også.

Last edited:
Sengeliggende siden august så kjenner jeg er utrolig lei. Ikke skal jeg på julegaveshopping og ikke skal vi feire jul med storfamilien. Gruer meg til jordmortime på onsdag for vi eier ikke kjemi og hun sier så mye underlig. Nå når jeg skal ta opp at jeg er svært bekymret for å gå på overtid da vi ble satt 10 dager tilbake på OUL fra tidlig ultralyd og menstermin kommer jeg sikkert som vanlig til å få svaret "helt normalt".

Må si at graviditet var mye mindre "romantisk" enn jeg hadde forestilt meg... Regner med at prinsen i magen er verdt det hele<3

Utrolig dårlig! De jakkene ser ut som telt på meg og Vil bare tipse om at de har gravid jakke på stormberg, som vokser i takt med magen, da den har glidlåser på sidene som man åpner opp etterhvert som man blir større. Ser ut som en vanlig jakke, og ikke et telt :p :)

Utrolig dårlig! De jakkene ser ut som telt på meg og Vil bare tipse om at de har gravid jakke på stormberg, som vokser i takt med magen, da den har glidlåser på sidene som man åpner opp etterhvert som man blir større. Ser ut som en vanlig jakke, og ikke et telt :p :)

Må vare skyte inn at stormberg sine klær er litt store i str for de som er smal og lav, som meg.[emoji14] Men har derimot kjøpt turjakke fra stormberg da de er de eneste som hadde turklær for gravide.
Also: Gravid kolleksjonen må bestilles på nettet men kan returneres i butikk:)

Må vare skyte inn at stormberg sine klær er litt store i str for de som er smal og lav, som meg.[emoji14] Men har derimot kjøpt turjakke fra stormberg da de er de eneste som hadde turklær for gravide.
Also: Gravid kolleksjonen må bestilles på nettet men kan returneres i butikk:)

De er litt store ja, de hadde bare medium når jeg kjøpte og jakken ble litt stor. Jeg er snart seks mnd på vei og trenger ikke åpne opp glidelåsen på siden enda, men lengden er det ikke noe galt med :) Jeg er 162, og den er ikke spesielt lang på meg.

Da har bekkenet begynt her også.. og selvfølgelig på den dagen man reiser med to kofferter og litt for mye håndbagasje etter julebesøk[emoji85] kjennes ut som at ene hoften låser seg, gjør vondt å gå, stå og sitte [emoji21]

Enda mer klaging fra meg - for ca 1 mnd siden tok jeg de første blodprøvene for å sjekke gallesyre siden jeg hadde dette i første svangerskap, da var prøvene fine og var på 2. I dag fikk jeg svar på blodprøven jeg tok 20.12 å nå er den på 7. Det blir noen lange måneder til april!

Noen steder er grensen 7, andre steder 10. Skal Tim jordmor i morgen å høre hva hun sier, også har jeg kontroll ultralyd 11.jan. Men fyfaen så kjipt å få den beskjeden der!

Back
Topp