Klagetråden

Er så **** lei av å være i dårlig form!! Har prøvd meg på litt jobb igjen og kaster opp mer enn noen gang.. Frykter det blir 100% sykemelding igjen:(
 
Er så **** lei av å være i dårlig form!! Har prøvd meg på litt jobb igjen og kaster opp mer enn noen gang.. Frykter det blir 100% sykemelding igjen:(
Huff da :(
Bedre med sykemelding enn å slite seg ut [emoji173]️
 
God bedring til alle dere som sliter med sykdom og diverse[emoji846]
 
Har heldigvis blitt litt bedre av kvalmen, men fortsatt mye opp og ned.. Men tror dere ikke jeg har fått symptomer på bekkenløsning også? [emoji849] er det ikke det ene, så er det fader meg det andre.. lurer på om jeg ender opp med alle plager som finnes i svangerskap[emoji1361] sliter med gå normalt til og med[emoji1361] har heldigvis fått henvisning til fysio, og finni en fysio som er flink med bekkenplager, så håper jeg snart hører fra henne om tidspunkt for time [emoji1317]

God bedring til alle dere andre som også sliter med sykdom og plager [emoji4]
 
Kan ikke klage over kvalme eller bekken, men jeg blir likevel så fort sliten og mangler konsentrasjon Sittet på jobben i hele dag, bare venter på at klokken skal bli 16 så jeg kan gå i et møte.. Har flere oppgaver og søknader jeg må levere i dag, så blir sikkert sittende til seint for å få levert alt innen fristen, men jeg klarer ikke få meg til å gjøre noe fornuftig likevel Selv om det har vært sånn i noen måneder nå, er fortsatt uvant at hodet ikke fungerer når jeg trenger det..
 
Idag var det bare å springe på do og spy med engang jeg våknet☹️ trodde jeg var ferdig med denslags[emoji19]
 
Når man kaster posen med lommeboken i søppelet og den blir hentet av søppelbilen før du klarer å samle tankene[emoji24] Føler hele hjernen min henger etter om dagene.
 
Når man kaster posen med lommeboken i søppelet og den blir hentet av søppelbilen før du klarer å samle tankene[emoji24] Føler hele hjernen min henger etter om dagene.

Den der var kjip!
 
Føles som at jeg har feber for tiden, men temperaturen er normal. Føler meg elendig om dagene, ingen energi og klarer ikke tenke klart, og hodepine..
 
Drittdag idag. Blodtrykket er lavt og det er slitsomt. Føler meg veldig stappet for tiden, uansett hva jeg spiser. Bekkenet er helt jævlig.. de 19 ukene som gjenstår føles uendelig lange [emoji17]
 
Drittdag idag. Blodtrykket er lavt og det er slitsomt. Føler meg veldig stappet for tiden, uansett hva jeg spiser. Bekkenet er helt jævlig.. de 19 ukene som gjenstår føles uendelig lange [emoji17]
Uffda [emoji85] håper det bare er for en kort periode og at formen blir bedre! [emoji173]
 
Trodde kvalmen var begynt å bedre seg, men neida.. Kvalmen kom tilbake for fullt.. Har de siste dagene hatt en konstant, intens kvalme:hungover::arghh:
 
Flere som sliter med at deodoranten plutselig ikke virker like bra lenger??[emoji85] føler jeg stinker for tiden [emoji21]
 
  • Liker
Reactions: 9-2
Back
Topp