Er så **** lei av å være i dårlig form!! Har prøvd meg på litt jobb igjen og kaster opp mer enn noen gang.. Frykter det blir 100% sykemelding igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daEr så **** lei av å være i dårlig form!! Har prøvd meg på litt jobb igjen og kaster opp mer enn noen gang.. Frykter det blir 100% sykemelding igjen
Når man kaster posen med lommeboken i søppelet og den blir hentet av søppelbilen før du klarer å samle tankene[emoji24] Føler hele hjernen min henger etter om dagene.
Når man kaster posen med lommeboken i søppelet og den blir hentet av søppelbilen før du klarer å samle tankene[emoji24] Føler hele hjernen min henger etter om dagene.
Å nei! Utrolig kjipt!Når man kaster posen med lommeboken i søppelet og den blir hentet av søppelbilen før du klarer å samle tankene[emoji24] Føler hele hjernen min henger etter om dagene.
Ånei!! [emoji85] fått sperret kort da?Når man kaster posen med lommeboken i søppelet og den blir hentet av søppelbilen før du klarer å samle tankene[emoji24] Føler hele hjernen min henger etter om dagene.
Ånei!! [emoji85] fått sperret kort da?
Uff, så kjedelig! [emoji21] men sikkert lurt å sperre uansett i tilfelle.. bare for å være sikker [emoji6]De hadde brent alt innholdet på søppelbilen. Så de er nok vekke for godt[emoji85]
Uffda [emoji85] håper det bare er for en kort periode og at formen blir bedre! [emoji173]Drittdag idag. Blodtrykket er lavt og det er slitsomt. Føler meg veldig stappet for tiden, uansett hva jeg spiser. Bekkenet er helt jævlig.. de 19 ukene som gjenstår føles uendelig lange [emoji17]
Flere som sliter med at deodoranten plutselig ikke virker like bra lenger??[emoji85] føler jeg stinker for tiden [emoji21]