Klagetråden

Jeg er så varm for tiden, og kjempetrøtt. Men har en 1 åring i hus og kan ikke legge meg å sove når som helst. Heldigvis sover hun noen timer hver dag da;)
 
Jeg er så alt for mye trøtt om dagen! Jeg kan sove fra 10 om kvelden til 10 på mårran, for å så ta meg et par timer utover dagen o_O heldigvis ikke like kvalm som tidligere, men sliter veldig med migrene :yuck::yuck:
 
Er 11+0 idag og trodde kvalmen snart skulle begynne å gi seg, men isteden har jeg begynt å spy [emoji23][emoji30]
 
Klager over ekstremt tørr hud og lepper som sprekker bare jeg er så syndig å smile... [emoji85] smører meg flere ganger for dagen, og det hjelper litt, men det er vondt og klør [emoji21]
 
Klager over ekstremt tørr hud og lepper som sprekker bare jeg er så syndig å smile... [emoji85] smører meg flere ganger for dagen, og det hjelper litt, men det er vondt og klør [emoji21]
Samme her!!!
 
Har du funnet noe som hjelper på leppene??
Jeg har prøvd forgjeves [emoji85] brukt en leppepomade opp på under en uke, og føler ikke det har hjulpet i det hele tatt!
Har ikke funnet noe nei [emoji17] prøver å bruke opp alle jeg har før jeg kjøper noe nytt
 
Har ikke funnet noe nei [emoji17] prøver å bruke opp alle jeg har før jeg kjøper noe nytt
Ser den [emoji12] har prøvd 3 forskjellige typer leppepomader den siste tiden, alle skal være veldig gode på tørr hud, men ingenting som hjelper lenger enn en time av gangen [emoji85]
 
Er 13 uker i dag, og egentlig hatt svært få plagsomme symptomer... men de siste to ukene har jeg vært sykt sliten og VARM og tett i nesen og tungpustet. Hele tiden tenkt at det må være en forkjølelse... men nå begynner jeg å mistenke at dette kanskje bare er pga graviditeten☹️☹️☹️☹️☹️
 
Ser den [emoji12] har prøvd 3 forskjellige typer leppepomader den siste tiden, alle skal være veldig gode på tørr hud, men ingenting som hjelper lenger enn en time av gangen [emoji85]

Jeg syns det funker best å smøre om natten. På dagen går jeg og gnir og blir mer tørr. Bruker et tykt lag med Elizabeth arden sin 8 hour cream på kvelden. Syns det hjelper
 
Jeg syns det funker best å smøre om natten. På dagen går jeg og gnir og blir mer tørr. Bruker et tykt lag med Elizabeth arden sin 8 hour cream på kvelden. Syns det hjelper
Smører mye på rett før jeg legger meg, og likevel våkner jeg midt på natten av at underleppen sprekker opp igjen [emoji21] må stå opp om nettene nå, ikke hovedsaklig for å tisse, men for å ha på mer leppepomade [emoji28] må seriøst finne meg en mer fuktighetsgivende leppepomade! Får prøve Elizabeth Arden sin, kan jeg bestille den på nett? [emoji4]
 
Smører mye på rett før jeg legger meg, og likevel våkner jeg midt på natten av at underleppen sprekker opp igjen [emoji21] må stå opp om nettene nå, ikke hovedsaklig for å tisse, men for å ha på mer leppepomade [emoji28] må seriøst finne meg en mer fuktighetsgivende leppepomade! Får prøve Elizabeth Arden sin, kan jeg bestille den på nett? [emoji4]

Anbefaler dr.lipp nipple cream eller hva den nå heter! Er en mørkegrå tube, kan kjøpes på nett [emoji6] Sliter med tørre lepper selv og den her holder hele natta [emoji2] den er veeeldig klissete da [emoji12] men funker fjell! Og en sånn tube holder leeeenge [emoji6]
 
Smører mye på rett før jeg legger meg, og likevel våkner jeg midt på natten av at underleppen sprekker opp igjen [emoji21] må stå opp om nettene nå, ikke hovedsaklig for å tisse, men for å ha på mer leppepomade [emoji28] må seriøst finne meg en mer fuktighetsgivende leppepomade! Får prøve Elizabeth Arden sin, kan jeg bestille den på nett? [emoji4]

Vil tro det. Bruker ikke leppepomaden men denne
f4c0a5c788a0aae8867ff871dc2ff0ac.jpg
 
Anbefaler dr.lipp nipple cream eller hva den nå heter! Er en mørkegrå tube, kan kjøpes på nett [emoji6] Sliter med tørre lepper selv og den her holder hele natta [emoji2] den er veeeldig klissete da [emoji12] men funker fjell! Og en sånn tube holder leeeenge [emoji6]
Skal sjekke den ut, takk for tips! [emoji3]
Vil tro det. Bruker ikke leppepomaden men denne
f4c0a5c788a0aae8867ff871dc2ff0ac.jpg
Har bestilt 2 forskjellige leppepomader fra Elizabeth Arden nå, venter i spenning på å få dem i posten [emoji3]
 
Klager over at formen ikke blir noe bedre.. er 13+4 i dag og "alle" sa at kvalmen skulle gi seg i uke 12. Men jeg har bare blitt verre og har begynt å spy.. Nå sier legen at 14+0 er den "magiske grensa" for at kvalmen forsvinner, men det ser jammen dårlig ut..

Jeg blir så frustrert av å ikke bli noe bedre og å ikke klare å gjøre noe fornuftig... blæh..
 
Må klage over tenna mine under graviditet...nå har jeg mista halve tanna mi :eek:
 
Må klage over tenna mine under graviditet...nå har jeg mista halve tanna mi :eek:
[emoji85][emoji85] uff, det er så kjipt!
Har litt tannpine for tiden selv, men kan godt hende det kommer av ene sykdommen min også, det er ganske vanlig.. og føler ikke jeg har råd til tannlege nå rett før jul heller [emoji85]
 
[emoji85][emoji85] uff, det er så kjipt!
Har litt tannpine for tiden selv, men kan godt hende det kommer av ene sykdommen min også, det er ganske vanlig.. og føler ikke jeg har råd til tannlege nå rett før jul heller [emoji85]

Har heldigvis ikke vondt. Har faktisk gått uten fylling i over et år nå, men mistet enda mer i går. Sist gang tenkte jeg å vente til etter graviditeten med å fikse, men så skjedde det så mye og det bøe aldri gjort. Så ble jeg jo gravid igjen da, og hadde sikkert mistet nå selv om jeg hadde fikset det da.
Og de påstår at graviditet ikke tærer på tenna...

Sure penger, men trenger liksom tenna til å tygge og [emoji14]
 
Har heldigvis ikke vondt. Har faktisk gått uten fylling i over et år nå, men mistet enda mer i går. Sist gang tenkte jeg å vente til etter graviditeten med å fikse, men så skjedde det så mye og det bøe aldri gjort. Så ble jeg jo gravid igjen da, og hadde sikkert mistet nå selv om jeg hadde fikset det da.
Og de påstår at graviditet ikke tærer på tenna...

Sure penger, men trenger liksom tenna til å tygge og [emoji14]

Jeg mistet litt av en tann i sist svangerskap.. jeg skar tenner (helt sinnsykt ifølge samboeren!!)
Fikk ordnet tanna og fikk skinne til å ligge med om natten, den bruker jeg hver natt! Merker de nettene jeg har glemt å sette den inn, da får vondt i kjeven!
 
Har heldigvis ikke vondt. Har faktisk gått uten fylling i over et år nå, men mistet enda mer i går. Sist gang tenkte jeg å vente til etter graviditeten med å fikse, men så skjedde det så mye og det bøe aldri gjort. Så ble jeg jo gravid igjen da, og hadde sikkert mistet nå selv om jeg hadde fikset det da.
Og de påstår at graviditet ikke tærer på tenna...

Sure penger, men trenger liksom tenna til å tygge og [emoji14]
Graviditet tærer så absolutt på tennene! Syns det er utrolig teit at de har sluttet med gratis tannlege for gravide, det var jo det før [emoji58]
 
Back
Topp