Klagetråden

I forgårs kastet jeg opp hele dagen, i går hadde jeg diaré hele dagen. Hva er neste?
 
Jeg blir gal av å være usikker. Gal. Gal. Gal.
Hvis jeg bare lukker øynene nå og når jeg åpner de er det onsdag og tid for jordmortime igjen....
 
Som om det hadde hjulpet. Den ble utsatt en uke.

Gah. I morgen ber jeg om henvisning til ul på sykehuset.
 
Som om det hadde hjulpet. Den ble utsatt en uke.

Gah. I morgen ber jeg om henvisning til ul på sykehuset.

Uff, så dumt med den ventinga, det hjelper ikke på. Håper du får time på sykehuset raskt!
 
Uff, så dumt med den ventinga, det hjelper ikke på. Håper du får time på sykehuset raskt!

Ja nå orker jeg ikke mer i uvisshet. Fikk SMS fra jordmor istad om at hun måtte utsette timen en uke.. det kunne ikke passa dårligere liksom..
 
Ja nå orker jeg ikke mer i uvisshet. Fikk SMS fra jordmor istad om at hun måtte utsette timen en uke.. det kunne ikke passa dårligere liksom..
Uff, så dumt! [emoji85] kanskje ta deg en tur til legen i mellomtiden, slik at du kan få svar på ting du lurer på og snakket med helsepersonell om hva du bekymrer deg for? [emoji173]
 
Uff, så dumt! [emoji85] kanskje ta deg en tur til legen i mellomtiden, slik at du kan få svar på ting du lurer på og snakket med helsepersonell om hva du bekymrer deg for? [emoji173]
hjelper ikke stort.. jeg var jo der på mandag for ul - som jeg ikke ble klok av.. ny ul på onsdag som jeg ikke fikk da legen ikke følte seg kompetent nok...
Men går på åpen time i morgen, ber om henvisning og satser på at jeg kan reise ned med en gang i morgen..
Jeg fikk tilbudet om det forrige mandag også, men legen min og legen på sykehuset syns veien er så lang og humpete at de mente det var risky.... jordmor sa på sms i dag at det var bare tull..
 
Totalt utmattet og kjempekvalm hele tiden. Ligget på sofaen hele helgen. Føler egentlig at det bare gjør det enda verre...megahodepine nå...men orker jo ikke noe mer likevel. Begynte å bli bedre tidligere i uken, men så kom den sterke kvalmen tilbake. Blir nok utvidet sykemelding ja :(. Men SKAL klare å fortsette å jobbe 50%.

Får så dårlig samvittighet ovenfor sambo og 2-åringen og. Verdens kjipeste mamma/samboer for tiden. Og ekstra mye ansvar hjemme faller på sambo, så han blir ekstra sliten også :(.

Er selvsagt verdt det, men gir meg selv lov til å håpe på at det blir bedre snart likevel...
 
hjelper ikke stort.. jeg var jo der på mandag for ul - som jeg ikke ble klok av.. ny ul på onsdag som jeg ikke fikk da legen ikke følte seg kompetent nok...
Men går på åpen time i morgen, ber om henvisning og satser på at jeg kan reise ned med en gang i morgen..
Jeg fikk tilbudet om det forrige mandag også, men legen min og legen på sykehuset syns veien er så lang og humpete at de mente det var risky.... jordmor sa på sms i dag at det var bare tull..
Krysser fingrene for at du får time i morgen som viser at alt står bra til med lille [emoji173]
 
Får ikke sove!! :(
Frøkna kom inn kvart over 2 i natt, og jeg ble liggende våken i 3-4 timer før jeg endelig fikk duppe litt. Men da var klokka så mye at det var på tide å stå opp. Også får jeg ikke sove nå heller!!! Grrr...
 
Får ikke sove!! :(
Frøkna kom inn kvart over 2 i natt, og jeg ble liggende våken i 3-4 timer før jeg endelig fikk duppe litt. Men da var klokka så mye at det var på tide å stå opp. Også får jeg ikke sove nå heller!!! Grrr...

Uff.. sånt er så slitsomt... her har 5åringen villet sove i vår seng to netter på rad nå.. for alles skyld går gubben og legger seg på gjesterommet [emoji85]
 
Får ikke sove!! :(
Frøkna kom inn kvart over 2 i natt, og jeg ble liggende våken i 3-4 timer før jeg endelig fikk duppe litt. Men da var klokka så mye at det var på tide å stå opp. Også får jeg ikke sove nå heller!!! Grrr...

Samboeren min gikk mye på do og inn og ut av rommet i natt og våknet hver gang. Så skulle minsta ligge i armkroken min å sove en gang på natta...og rundt halv seks var det visst morgen for 3-åringen i huset..prøve å sove litt når jeg kommer hjem nå etter glukosebelastning og langtidssukker er ferdig gjort..om litt under en time nå...trøtt og sulten nå
 
Har egentlig ikke sånn sett mye å klagd på i forhold til graviditeten. Meeeen jeg syns at tiden frem til 12 uker går sååå sagte... I dag er jeg 11+3 å syntes det går så sagte. Oul den 17 november! Å det er en EVIGHET til. Tanken på det at vi er ennå ikke kommet inn i oktober en gang. Så dette blir mange lange uker å vente syns jeg. Håper de flyr av gårde! Åsså kjenner jeg litt tegn til bekkenløsning igjen, håper virkelig ikke dette blir verre, da jeg sliter med en vond rygg å isjias ifra før...
 
Ikke klaging på graviditeten men, her herjer det endten hånd fot og munnsyke eller vannkopper. Siden hun er min første er jeg veldig usikker på hva det er, så legetime i morgen for å se på det [emoji1303]
 
Ikke klaging på graviditeten men, her herjer det endten hånd fot og munnsyke eller vannkopper. Siden hun er min første er jeg veldig usikker på hva det er, så legetime i morgen for å se på det [emoji1303]
Mini her hadde vannkopper forrige uke, mens jeg lå og spøy...da var vi ikke så lystige i heimen kan du si. Kunne ikke så mye annet enn å le da, når han stod ved siden av doen og flirte av alle de rare lydene mamma lagde ;) overstått nå, han fikk mange men de tørka fort inn igjen. Var ganske sur og febervarm i tre-fire dager, og ville gjerne smøres med krem (tror det var mest psykisk om det hjalp mot kløen eller ei) men nå er han i toppform igjen. Mor derimot, er like kvalm!!
 
Uff.. sånt er så slitsomt... her har 5åringen villet sove i vår seng to netter på rad nå.. for alles skyld går gubben og legger seg på gjesterommet [emoji85]
Slitsomt. Har vært sånn et par uker nå :/ i natt våknet hun ikke på natta da heldigvis, men hun skulle stå opp 0545 :eek:

Gjesterom har vi ikke. Men vet ikke om det hadde hjulpet, for hun er svært opptatt av at vi begge ligger der [emoji14] haha
 
På søndag var eg så dum og sa at eg følte eg var i betre form.. Eg var 11 veker på veg, ikkje kvalm, full i matlyst, og energisk.

DET har eg fått svi for for å sei det sånn :meh:
I dag måtte eg sitja og laga lunsj til ungane for å ikkje svime av på golvet, kaste opp medan ungane kledde seg, sove fleire timar, kastet opp av å sjå matfilm på fb, og fått hovudverk på toppen...

Om eg vågar å sei eg er i betre form att, så må nokon slå meg i hovudet med noko hardt... :laughing002
 
Vil ha tilbake trøttheta! Bytte den mot kvalmen. Går jo ikke i lengden å skulle sove så få timer, når det jeg sover i tillegg er så dårlig søvn. Zzz...
 
Klager over sure damer på legesenteret!! Og laaang ventetid! Da jeg endelig kom inn så ville hun ikke ta full svangerskapskontroll pga jeg skal til jordmor i morgen.[emoji19]
 
Både igår og idag har jeg vært så dårlig at jeg har holdt på å svime av når jeg har vært ute. Smh[emoji19]
 
Back
Topp