Jeg må bare klage over at formen ser ut til å ha blitt verre igjen. [emoji30] Brekker meg bare jeg bøyer meg, og hodet tåler ekstremt lite stimuli. Og jeg som skal til masterveiledning i dag.. [emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typen har vasket sengetøy sammen med noe tørkepapir... så nå er det tusen små papirbiter over alt! Fy faen ass
Typen har vasket sengetøy sammen med noe tørkepapir... så nå er det tusen små papirbiter over alt! Fy faen ass
Du får slippe den ut daJeg klager over at denne her befinner seg på vaskerommet mitt!!!
Og jeg som av en eller annen grunn har fått helt angst for å ta liv.. Ikke en gang denne jæ****n tør jeg å skylle ned i vasken[emoji24][emoji24][emoji30]
God bedring [emoji173]Lov å klage på at jeg har fått influensa + spyr opp alt jeg får i meg? Er bare super dårlig i dag [emoji24]
Du får slippe den ut da
God bedring [emoji173]
Nå trenger jeg å klage litt igjen.. var endelig 12 uker på mandag, og har vært i mye bedre form hele uka. Har kun kasta opp på morgenen og kjent meg kvalm når jeg er veldig sulten. Har tenkt at det kan jeg faktisk leve med og at nå måtte kvalmen endelig vere på vei bort.. men så kjente jeg at jeg begymte å få så vondt i halsen på slutten av arbeidsdagen i går og tenkte at nå kommer jeg til å bli liggende med det i helga. Hadde fader meg rett der. Og som om det ikke var nok så kom like godt kvalme og oppkast tilbake i samme slengen Faen jeg er så sliten altså! Det verste er at det som lindrer halsen min (supper, varm drikke, saft o.l) er det kom kommer opp igjen Gjerne sammen med maten jeg spiste før. Så nå ligger jeg her og tør ikke spise noe nesten, og har mest lyst å gråte... god helg!