Klagetråden

Jeg må bare klage over at formen ser ut til å ha blitt verre igjen. [emoji30] Brekker meg bare jeg bøyer meg, og hodet tåler ekstremt lite stimuli. Og jeg som skal til masterveiledning i dag.. [emoji30]
 
Typen har vasket sengetøy sammen med noe tørkepapir... så nå er det tusen små papirbiter over alt! Fy faen ass
 
  • Liker
Reactions: EK
Klager for at formen er så dårlig at e føler meg helt ubrukelig om dagen[emoji53] Ete, sove, ete, slappe av, ete, sove... Sånn går no dagan[emoji53]
 
Jeg klager over at denne her befinner seg på vaskerommet mitt!!!

b031cd5181b95078cffb0f7f268243eb.jpg


Og jeg som av en eller annen grunn har fått helt angst for å ta liv.. Ikke en gang denne jæ****n tør jeg å skylle ned i vasken[emoji24][emoji24][emoji30]
 
Jeg klager over at denne her befinner seg på vaskerommet mitt!!!

b031cd5181b95078cffb0f7f268243eb.jpg


Og jeg som av en eller annen grunn har fått helt angst for å ta liv.. Ikke en gang denne jæ****n tør jeg å skylle ned i vasken[emoji24][emoji24][emoji30]
Du får slippe den ut da ;)
Lov å klage på at jeg har fått influensa + spyr opp alt jeg får i meg? Er bare super dårlig i dag [emoji24]
God bedring [emoji173]
 
Klager over at jeg fortsatt ikke har fått pengene mine hverken fra jobb eller nav [emoji53]
 
Klager for at jeg har gått ned enda mer i vekt [emoji85] gikk ned 5kg, klarte å legge på meg 1kg med mye jobb, og nå har jeg gått ned 2kg igjen [emoji21] 6kg ned til sammen nå.. og det kun pga trøttheten og slappeheten.
 
Har forspist meg på ostepop. [emoji30][emoji30][emoji30]
 
Kvalm i kveld, og uggen i kroppen.. må sove med armbånd mot kvalme i natt [emoji58]
 
Nå trenger jeg å klage litt igjen.. var endelig 12 uker på mandag, og har vært i mye bedre form hele uka. Har kun kasta opp på morgenen og kjent meg kvalm når jeg er veldig sulten. Har tenkt at det kan jeg faktisk leve med og at nå måtte kvalmen endelig vere på vei bort.. men så kjente jeg at jeg begymte å få så vondt i halsen på slutten av arbeidsdagen i går og tenkte at nå kommer jeg til å bli liggende med det i helga. Hadde fader meg rett der. Og som om det ikke var nok så kom like godt kvalme og oppkast tilbake i samme slengen Faen jeg er så sliten altså! Det verste er at det som lindrer halsen min (supper, varm drikke, saft o.l) er det kom kommer opp igjen Gjerne sammen med maten jeg spiste før. Så nå ligger jeg her og tør ikke spise noe nesten, og har mest lyst å gråte... god helg!
 
Nå trenger jeg å klage litt igjen.. var endelig 12 uker på mandag, og har vært i mye bedre form hele uka. Har kun kasta opp på morgenen og kjent meg kvalm når jeg er veldig sulten. Har tenkt at det kan jeg faktisk leve med og at nå måtte kvalmen endelig vere på vei bort.. men så kjente jeg at jeg begymte å få så vondt i halsen på slutten av arbeidsdagen i går og tenkte at nå kommer jeg til å bli liggende med det i helga. Hadde fader meg rett der. Og som om det ikke var nok så kom like godt kvalme og oppkast tilbake i samme slengen Faen jeg er så sliten altså! Det verste er at det som lindrer halsen min (supper, varm drikke, saft o.l) er det kom kommer opp igjen Gjerne sammen med maten jeg spiste før. Så nå ligger jeg her og tør ikke spise noe nesten, og har mest lyst å gråte... god helg!

Huff da! Det hørtes ille ut. Du får ha god bedring!:)
 
  • Liker
Reactions: EK
Fant verken nøytrale babyklær jeg likte eller mammatøy jeg likte på shopping i dag...
Blir billig for gubben dette [emoji85]
 
Trodde tidligere i uken at kvalmen var litt på hell. Var ikke så intens som den har vært. Men det varte i 3 hele dager. Nå har metallsmaken i munnen også tatt seg opp slik at til og med vann smaker dårlig [emoji30]
 
De siste dagene har alle allergier blusset opp for fullt!! Nyser hele tiden, klør meg halvt ihjel, og ikke vil de f...... allergitablettene fungere [emoji85][emoji34] i tillegg har jeg begynt å få eksem i ansiktet, og kjempetørr hud.. det rabler snart for meg av å klø sånn! Er mye verre nå enn på det verste i pollensesongen [emoji85]
 
Herreguuuuud så trøtt... hadde glemt hvor trøtt man kan bli av å gro baby [emoji23]
La meg litt for sent i går, våkna i natt (trodde jeg) av en rar lyd.. helt mørkt ute.. mobillys-flakking i garderoben... gubben lister seg ut.. "hva gjør du?" "Finner klær?" "Hvorfor det?" "Jeg skal på jobb..."
Kikker på klokka.. halv syv ja [emoji23][emoji23]
Fikk ikke sove igjen da.. så etter å ha levert i BHG sov jeg 3,5 time på sofaen.. og nå er jeg bare kaputt [emoji85][emoji42][emoji42]
 
Back
Topp