Klagetråden

Klager også på at etter ei laang helg, uten mye tid til hvile, er sambo og 2åringen hjemme..
Og når sambo først er hjemme så har han jo all verdens energi til å gjøre alt han ikke får tid til ellers.. Noe som resulterer i at han springer rundt og styrer, maser om ting jeg skulle ha gjort, og jeg må ta meg av 2åringen mye av tida..
Det var den rolige formiddagen liksom:arghh::shifty:


Føler med deg :arghh:
 
Er så lei av kynnere nå... lei av å føle jeg ikke får puste hver gang jeg reiser meg, og at det strammer som et belte rundt mage og rygg hver gang jeg beveger meg.. og begynner å bli rimelig lei av å hele tiden ha begynnende kramper i ryggen pga kynnerne og murringene..
 
Klager over at det snør og ikke ser ut til å stoppe å snø [emoji31][emoji31][emoji24] i hele svangerskapet har jeg gleda meg til plussgrader og vårvær når babyen kommer[emoji295]️ sett for meg at vi skal ut på trilletur i joggesko og med solbriller på nesa [emoji41] så nå får sola det travelt med å smelte vekk snøen og brøytekantene som fortsatt er her!
 
Lei av at jeg hele tiden tror at noe er på gang, og så skjer det ingenting.. Bruker altfor mye tid og krefter på å gå rundt å kjenne etter..
 
Er så utrolig kvalm! Våknet Kl. tre på natta og får ikke til å sove mer. Utrolig slitsomt å være slik! Håper det snart går over og at jeg heller sitter med en baby i armene på natta. Er 40+2 i dag.
 
Bv-appen fungerer ikke! Har såvidt kommet innpå en gang siden torsdag, ellers bare krasjer den :(
 
Jeg har bare gått inn via nettsiden siste tiden. Gidder ikke plages med appen.
 
Klager over hovne bein!!!!! Har så mye vann i kroppen nå at det sprenger spes i beina....så klar for å bli ferdig med svangerskapet nå!!!!!!!!!!! :shy:
 
Å så dumt.. får du noe behandling eller må det gå over av seg selv?
 
Tror det har ligget og murret i flere dager, for har vært vondt i økende grad i starten av amming på det brystet [emoji85] i går var plutselig halve puppen steinhard og kjempevond, samt litt varm.. fikk lagt baby til mye, så han fikk tømt godt, og så pumpet jeg i en halv evighet og fikk ut 30ml. I natt har det virket litt bedre, men da jeg stod opp og ammet idag er det vondt igjen [emoji85] ingen kuler eller klumper nå da, men er så vondt at jeg hakker tenner og blir småkvalm av ammingen [emoji21]
 
Tette melkeganger som startet for 1 uke siden. Fulgt alle tips for å få løst opp uten bedring. Fikk Syntocinon nesespray for tre dager siden, hjalp ikke. 1/4 del av brystet er hardt, rødt og vondt. Litt feber. Vært hos legen igjen i dag. Fått antibiotika for brystbetennelse. Håper virkelig det virker og at lille ikke bli dårlig i magen av det.
 
Back
Topp