Klagetråden

Jeg må tydeligvis ha glemt alt som heter god ammeteknikk, for jeg er så sår! Auuu[emoji30]
 
Jeg må tydeligvis ha glemt alt som heter god ammeteknikk, for jeg er så sår! Auuu[emoji30]

Uff, føler med deg. Hadde det sånn med første. Var helt grusomt. Husker jeg gråt når han la seg til! Jeg hadde både stafylokokker (fikk sykehusinfeksjon), brystbetennelse og sopp da! Ikke rart jeg ble sår og dårlig. Måtte ha tabletter mot soppinfeksjon, antibiotika mot brystbetennelse og smurte i tillegg brystene med sårsalve.. sier ikke det er så gale med deg altså!! Hehe men greit å sjekke ut om det ikke skulle bli bedre liksom. Anbefaler salven unguentum! Den synes jeg er veldig bra på ømme brystvorter. Håper det retter seg fort for deg[emoji173]️
 
Off det er litt vondt, men tipper du er glad for at melken er på plass :)
Veldig glad er jeg men ikke når gutten fant det ut og hadde puppehysteri i natt [emoji17] skulle på liv og død ha puppen i munnen og sugde som en gærning... Og nå er jeg total sår [emoji24] gruer meg litt til å legge han til igjen [emoji85]
 
Uff, føler med deg. Hadde det sånn med første. Var helt grusomt. Husker jeg gråt når han la seg til! Jeg hadde både stafylokokker (fikk sykehusinfeksjon), brystbetennelse og sopp da! Ikke rart jeg ble sår og dårlig. Måtte ha tabletter mot soppinfeksjon, antibiotika mot brystbetennelse og smurte i tillegg brystene med sårsalve.. sier ikke det er så gale med deg altså!! Hehe men greit å sjekke ut om det ikke skulle bli bedre liksom. Anbefaler salven unguentum! Den synes jeg er veldig bra på ømme brystvorter. Håper det retter seg fort for deg[emoji173]️

Takk for tips! [emoji4] Jeg har også vært plaget med brystbetennelse med de to andre, så det er virkelig skrekken. Blir jo så forferdelig dårlig! Krysser fingrene for at det ikke skjer. Hadde håpet på å få et døgn til på sykehuset, men i dag måtte det selvfølgelig være en nådeløs barnepleier på jobb.. I går og i natt sa de at de ikke kom til å kaste meg ut, men...
 
Takk for tips! [emoji4] Jeg har også vært plaget med brystbetennelse med de to andre, så det er virkelig skrekken. Blir jo så forferdelig dårlig! Krysser fingrene for at det ikke skjer. Hadde håpet på å få et døgn til på sykehuset, men i dag måtte det selvfølgelig være en nådeløs barnepleier på jobb.. I går og i natt sa de at de ikke kom til å kaste meg ut, men...
Offa [emoji17] så du skal hjem i dag?
 
Offa [emoji17] så du skal hjem i dag?

Møtte en litt streng barnepleier som sa jeg skulle hjem i dag. Men etter noen timer fikk jeg beskjed om at jeg kunne bli til i morgen likevel, fordi det ble ledig kapasitet, og fordi gulsottverdiene hadde steget litt. Og nå ligger sønnen min på 11 hjemme og spyr, så jeg får ikke ta imot besøk at pappaen. [emoji19] Har blitt noen barseltårer i dag, men føler meg litt tøffere og mindre sårbar for hver time som går[emoji4]
 
Møtte en litt streng barnepleier som sa jeg skulle hjem i dag. Men etter noen timer fikk jeg beskjed om at jeg kunne bli til i morgen likevel, fordi det ble ledig kapasitet, og fordi gulsottverdiene hadde steget litt. Og nå ligger sønnen min på 11 hjemme og spyr, så jeg får ikke ta imot besøk at pappaen. [emoji19] Har blitt noen barseltårer i dag, men føler meg litt tøffere og mindre sårbar for hver time som går[emoji4]

Så bra at du får bli da [emoji4] Her ligger gulsottverdiene litt høy men ikke høy nok for å bli, skal bare være påpasselig i helgen og ringe til føden hvis det skal være noe.

Dumt å ikke kan få besøk da men men du har jo alltid selskap nå [emoji6]
 
Så bra at du får bli da [emoji4] Her ligger gulsottverdiene litt høy men ikke høy nok for å bli, skal bare være påpasselig i helgen og ringe til føden hvis det skal være noe.

Dumt å ikke kan få besøk da men men du har jo alltid selskap nå [emoji6]

Heldigvis kommer ei venninne en tur. Hjelper det også[emoji4] Dere har kommet dere hjem?
 
Takk for tips! [emoji4] Jeg har også vært plaget med brystbetennelse med de to andre, så det er virkelig skrekken. Blir jo så forferdelig dårlig! Krysser fingrene for at det ikke skjer. Hadde håpet på å få et døgn til på sykehuset, men i dag måtte det selvfølgelig være en nådeløs barnepleier på jobb.. I går og i natt sa de at de ikke kom til å kaste meg ut, men...

Det er rett og slett grusomt vondt! Husker jeg var kjempedårlig av infeksjonen. Mistet en bit av brystvorten til slutt. Var helt forferdelig. Jeg måtte pumpe og bruke skjold ganske lenge. Klarte ikke amme normalt før han var nesten 4 mnd. Dette var med første mann, så hadde ingen andre å ta hensyn til. Tror aldri jeg hadde holdt ut sånn om det samme skjedde med nr to. Gikk heldigvis bra å amme henne, men var øm i begynnelsen der også. Kjenner jeg gruer meg litt til akkurat det[emoji85] har veldig hormonelle brystvorter og dem er veldig følsomme allerede!

Har du reist hjem nå da? Trodde man fikk litt tid på seg etter KS.. skulle faktisk bare mangle..
 
Møtte en litt streng barnepleier som sa jeg skulle hjem i dag. Men etter noen timer fikk jeg beskjed om at jeg kunne bli til i morgen likevel, fordi det ble ledig kapasitet, og fordi gulsottverdiene hadde steget litt. Og nå ligger sønnen min på 11 hjemme og spyr, så jeg får ikke ta imot besøk at pappaen. [emoji19] Har blitt noen barseltårer i dag, men føler meg litt tøffere og mindre sårbar for hver time som går[emoji4]

Så denne nå, så bra du fikk bli! Vi har hatt en omgang med spysyke her også. Eldste som var syk her. Ikke noe godt for mammahjertet at det skjer når du ikke er hjemme. God klem[emoji173]️
 
Så denne nå, så bra du fikk bli! Vi har hatt en omgang med spysyke her også. Eldste som var syk her. Ikke noe godt for mammahjertet at det skjer når du ikke er hjemme. God klem[emoji173]️

Tusen takk for gode ord. [emoji4][emoji173]️ Nå har de første symptomene på brystbetennelse meldt seg, så jeg stålsetter meg.. Og må ta en varm dusj for å forsøke å forebygge. Jordmor kom inn med fettvatt for å pakke brystene inn i etterpå.. Brystvortene er blodige og brystene er klumpete. Ah- dette er ikke det mest sjarmerende med barseltiden altså..
 
Tusen takk for gode ord. [emoji4][emoji173]️ Nå har de første symptomene på brystbetennelse meldt seg, så jeg stålsetter meg.. Og må ta en varm dusj for å forsøke å forebygge. Jordmor kom inn med fettvatt for å pakke brystene inn i etterpå.. Brystvortene er blodige og brystene er klumpete. Ah- dette er ikke det mest sjarmerende med barseltiden altså..

Uff, så fælt.. [emoji17] men bra jordmor er behjelpelig. Føler virkelig med deg! Håper du blir raskt bra. Klem[emoji173]️
 
Klør sånn på leggene at i natt klødde jeg meg til blods mens jeg var på do [emoji28] klødde litt på leggen og kjente plutselig at det rant, det var blod [emoji85] så ble plaster på og prøve å ikke klø mer, det er sååå vanskelig!!
 
Ahhh... ikke denne gangen å... [emoji24][emoji24][emoji24]
TRØSKE!!! svarte å.. hadde en følelse siden jeg har vært så plaget med underlivssopp i slutte av svangerskapet.
 
Klager på bekkenet, det gjør så vondt nå[emoji30] og at jeg er så sinnsykt trøtt[emoji42][emoji58]
 
Klager også på at etter ei laang helg, uten mye tid til hvile, er sambo og 2åringen hjemme..
Og når sambo først er hjemme så har han jo all verdens energi til å gjøre alt han ikke får tid til ellers.. Noe som resulterer i at han springer rundt og styrer, maser om ting jeg skulle ha gjort, og jeg må ta meg av 2åringen mye av tida..
Det var den rolige formiddagen liksom:arghh::shifty:
 
Back
Topp