Klagetråden

Det nesten stygt og si det, men noen sv kollegane mine har fått ekstrem dårlig kroppslukT siden jeg ble gravid! Smittsomt og jobbe ved siden av! Man kan jo ikke si noe! :confused:

Er det andre enn meg som opplever at det kjennes ut som kvalmen av og til ligger bakerst i nesa?! (I tillegg til de vanlige stedene i kroppen).
Veldig merkelig følelse, men kjennes ut som nesa er kvalm på et vis[emoji15]

Jeg har ikke vært kvalm på lenge, men sånn plutselig ut av intet kan jeg bare kaste opp. I dag kastet jeg opp frokosten min fordi jeg følte meg litt for mett, og da hadde jeg ikke spist opp alt jeg spiser til vanlig. Hva er greia med det, liksom??

Det nesten stygt og si det, men noen sv kollegane mine har fått ekstrem dårlig kroppslukT siden jeg ble gravid! Smittsomt og jobbe ved siden av! Man kan jo ikke si noe! :confused:
Huff ja det er ille. Har begynt å ta avstand fra en del av dem som jeg synes er verst :/

Jeg jobber på grensestasjonen på Svinesund, og kan love dere at en del av de østeuropeiske trailersjåførene som har bodd i bilen i ei uke uten å vaske seg ikke akkurat lukter blomster... Gleder meg til sommeren, pleier å bli enda bedre med litt varme [emoji13]

Klager over at jeg har blitt syk. Vondt i hodet og hals med akkurat feber (38.3) så jeg blir ubrukelig. Prøver å unngå patacet så lenge feberen ikke blir høyere. Så i dag synes jeg synd på meg selv [emoji23] Så det "retttferdiggjorde" den nye smash-sjokoladen [emoji85]

Klager over at jeg har blitt syk. Vondt i hodet og hals med akkurat feber (38.3) så jeg blir ubrukelig. Prøver å unngå patacet så lenge feberen ikke blir høyere. Så i dag synes jeg synd på meg selv [emoji23] Så det "retttferdiggjorde" den nye smash-sjokoladen [emoji85]

Huff, masse god bedring til deg!:flower

Jeg er heller ikke i form. Riktignok ikke skikkelig syk, men snylte forkjøla, frossenpinn og konstant trykk i hodet. Så jeg som skulle lese en hel haug i dag (studerer) har fått gjort nesten nada. Sliter med lesinga generelt for tida. Pga trøttheten klarer jeg knapt lese ei side før øyenlokka begynner å bli tunge:( Gleder meg til ny frisk i andre trimester!:smiley-bounce012

Huff, masse god bedring til deg!:flower

Jeg er heller ikke i form. Riktignok ikke skikkelig syk, men snylte forkjøla, frossenpinn og konstant trykk i hodet. Så jeg som skulle lese en hel haug i dag (studerer) har fått gjort nesten nada. Sliter med lesinga generelt for tida. Pga trøttheten klarer jeg knapt lese ei side før øyenlokka begynner å bli tunge:( Gleder meg til ny frisk i andre trimester!:smiley-bounce012

Hvor langt er du på vei? Godt med felles-studenter her inne! Jeg jobber 100% og skriver master dette semesteret og du kan jo tenke deg hvordan sistnevnte går [emoji23] men formen er stigende, 11+2 i dag!

Hvor langt er du på vei? Godt med felles-studenter her inne! Jeg jobber 100% og skriver master dette semesteret og du kan jo tenke deg hvordan sistnevnte går [emoji23] men formen er stigende, 11+2 i dag!

Jeg er 10+0 så blir nok noen uker med trøtthet enda. Men hver dag er en dag nærmere :)

Imponert av at du både jobber fullt og skriver master! Jeg er fulltidsstudent så jobber ikke utenom. Jeg skriver bacheloroppgave dette semesteret + at jeg har et annet emne i tillegg. Har vært masse forelesninger nå i begynnelsen så kjenner at overskuddet til å lese/skrive ikke akkurat har vært der når kvelden kommer omsider og ungene er i seng.

Vi får håpe at energien og skrivekløen tar oss snart :)

Jeg synes det er så ulogisk det som har skjedd at jeg bekymrer meg for at jeg har en alien i magan som plutselig er tilsvarende uke 16 når jeg skal på UL i uke 12,5 [emoji23][emoji23][emoji23]

Hahaha etterhvert vil du ha litt smårare drømmer om det lille nurke i magen. Er visst normalt. Sist svangerskap hadde sønnen min 4 ben og hale i drømmene [emoji85] å var også urolig for at jeg skulle føde et troll [emoji23] Det var jo ikke det som skjedde da :) så ikke la deg skremme [emoji7]

Flere enn meg som sliter med bekymringer? Formen er fin, og jeg går hele tiden rundt med en stor frykt for MA.
Andre som tenker i disse baner? :sorry:
Dukker opp innimellom men jeg prøver å la være å tenke på det og ser frem til uke 12-13.
For jeg er litt sånn som tenker at : jo mer du tenker på en ting jo mer "fremskyver" du saken/tiltrekker deg hendelsen. Også er det ikke bra for kropp og sjel med masse bekymringer og stress. Men er jo forståelig at man er litt bekymret for det.

Er så trøtt..... og om jeg ikke legger meg tidlig blir jeg kjempe kvalm.

Er 10+4 i dag, håper det kommer seg.

Jeg er 10+0 så blir nok noen uker med trøtthet enda. Men hver dag er en dag nærmere :)

Imponert av at du både jobber fullt og skriver master! Jeg er fulltidsstudent så jobber ikke utenom. Jeg skriver bacheloroppgave dette semesteret + at jeg har et annet emne i tillegg. Har vært masse forelesninger nå i begynnelsen så kjenner at overskuddet til å lese/skrive ikke akkurat har vært der når kvelden kommer omsider og ungene er i seng.

Vi får håpe at energien og skrivekløen tar oss snart :)

Ja, vi får se om det går! [emoji23] Fikk litt motivasjon i dag men det går smått! Lykke til til oss begge!

Hahaha etterhvert vil du ha litt smårare drømmer om det lille nurke i magen. Er visst normalt. Sist svangerskap hadde sønnen min 4 ben og hale i drømmene [emoji85] å var også urolig for at jeg skulle føde et troll [emoji23] Det var jo ikke det som skjedde da :) så ikke la deg skremme [emoji7]

jeg drømmer hver natt. Utrolig slitsomt for jeg sover lettere fordi drømmene er så masete og slitsomme :-S
jaja. Krysser fingrene for en bedre natt i natt :)

Jeg jobber på grensestasjonen på Svinesund, og kan love dere at en del av de østeuropeiske trailersjåførene som har bodd i bilen i ei uke uten å vaske seg ikke akkurat lukter blomster... Gleder meg til sommeren, pleier å bli enda bedre med litt varme [emoji13]
Åh herlig! Haha huff, ja kan tenke meg at sommeren blir noe for seg da :O

Æsj, denne luktesansen altså... Mannen ved siden av på toget lukter som om han glemte å tørke seg etter å ha vært på do [emoji35]

Jeg er forkjøla med tett nese, det burde stått i jubeltråden når jeg leser alle ekle lukteopplevelser [emoji23]

Å hjelpe meg... trodde kvalmen og trøttheten hadde gitt seg, men nei.
Tilbake for fullt, jeg er helt utmattet, klarer så vidt å komme meg opp om morgenen, så hvordan skal jeg greie ei hel uke på jobb?
Med deg der[emoji6]

Med deg der[emoji6]
Å huff!

Tidligere har jeg visst vært heldig og hatt ferie akkurat på dette tidspunktet i graviditeten. Fungerte mye greiere enn å jobbe 80% og løpe rundt med en toåring på fritida :P

Back
Topp