Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så oppblåst og kvalm.... Har lagt på sofaen nå og bare prøvd å puste vekk kvalmen. Magen er stor som en luftballong....
Huff ja det er ille. Har begynt å ta avstand fra en del av dem som jeg synes er verst :/Det nesten stygt og si det, men noen sv kollegane mine har fått ekstrem dårlig kroppslukT siden jeg ble gravid! Smittsomt og jobbe ved siden av! Man kan jo ikke si noe!![]()
Klager over at jeg har blitt syk. Vondt i hodet og hals med akkurat feber (38.3) så jeg blir ubrukelig. Prøver å unngå patacet så lenge feberen ikke blir høyere. Så i dag synes jeg synd på meg selv [emoji23] Så det "retttferdiggjorde" den nye smash-sjokoladen [emoji85]

Huff, masse god bedring til deg!
Jeg er heller ikke i form. Riktignok ikke skikkelig syk, men snylte forkjøla, frossenpinn og konstant trykk i hodet. Så jeg som skulle lese en hel haug i dag (studerer) har fått gjort nesten nada. Sliter med lesinga generelt for tida. Pga trøttheten klarer jeg knapt lese ei side før øyenlokka begynner å bli tungeGleder meg til ny frisk i andre trimester!
![]()
Hvor langt er du på vei? Godt med felles-studenter her inne! Jeg jobber 100% og skriver master dette semesteret og du kan jo tenke deg hvordan sistnevnte går [emoji23] men formen er stigende, 11+2 i dag!
Jeg synes det er så ulogisk det som har skjedd at jeg bekymrer meg for at jeg har en alien i magan som plutselig er tilsvarende uke 16 når jeg skal på UL i uke 12,5 [emoji23][emoji23][emoji23]
Dukker opp innimellom men jeg prøver å la være å tenke på det og ser frem til uke 12-13.Flere enn meg som sliter med bekymringer? Formen er fin, og jeg går hele tiden rundt med en stor frykt for MA.
Andre som tenker i disse baner?![]()
Jeg er 10+0 så blir nok noen uker med trøtthet enda. Men hver dag er en dag nærmere
Imponert av at du både jobber fullt og skriver master! Jeg er fulltidsstudent så jobber ikke utenom. Jeg skriver bacheloroppgave dette semesteret + at jeg har et annet emne i tillegg. Har vært masse forelesninger nå i begynnelsen så kjenner at overskuddet til å lese/skrive ikke akkurat har vært der når kvelden kommer omsider og ungene er i seng.
Vi får håpe at energien og skrivekløen tar oss snart![]()
Hahaha etterhvert vil du ha litt smårare drømmer om det lille nurke i magen. Er visst normalt. Sist svangerskap hadde sønnen min 4 ben og hale i drømmene [emoji85] å var også urolig for at jeg skulle føde et troll [emoji23] Det var jo ikke det som skjedde daså ikke la deg skremme [emoji7]
Åh herlig! Haha huff, ja kan tenke meg at sommeren blir noe for seg da :OJeg jobber på grensestasjonen på Svinesund, og kan love dere at en del av de østeuropeiske trailersjåførene som har bodd i bilen i ei uke uten å vaske seg ikke akkurat lukter blomster... Gleder meg til sommeren, pleier å bli enda bedre med litt varme [emoji13]
Med deg der[emoji6]Å hjelpe meg... trodde kvalmen og trøttheten hadde gitt seg, men nei.
Tilbake for fullt, jeg er helt utmattet, klarer så vidt å komme meg opp om morgenen, så hvordan skal jeg greie ei hel uke på jobb?
Å huff!Med deg der[emoji6]