Klagetråden

Jeg jobber på grensestasjonen på Svinesund, og kan love dere at en del av de østeuropeiske trailersjåførene som har bodd i bilen i ei uke uten å vaske seg ikke akkurat lukter blomster... Gleder meg til sommeren, pleier å bli enda bedre med litt varme
emoji13.png
Haha, ja. Like så ;)

Er så typisk, for pleier ikke å la meg plage av lukt sånn ellers. Men nå...

Enig! Nå R de bare ille! Håper kanskje de blir bedre etter hvert .. men tviler!
 
Klage litt over meg selv... Har hatt løs mage en stund nå,begynner å bli litt kjedelig. Så hvorfor jeg da bøttet med en hel boks med druer... ><
 
Jeg har tenkt til å synes litt synd på meg selv siden samboeren dro på guttetur i går, og ikke kommer tilbake før søndag kveld:( vanligvis synes jeg det er helt nydelig med egentid og at det er heeeelt greit å være alene... Men ikke denne gangen tydeligviso_O jeg mistenker hormoner, og ikke minst supernesa og uggenheten som skjønner at de må ta seg av mathåndtering på egenhånd:bag::meh::woot:
 
Klager over været.. er lei av mye vind og regn. Blir så surt å kaldt.. vil ha pent vær nå takk [emoji6]
 
Jeg har tenkt til å synes litt synd på meg selv siden samboeren dro på guttetur i går, og ikke kommer tilbake før søndag kveld:( vanligvis synes jeg det er helt nydelig med egentid og at det er heeeelt greit å være alene... Men ikke denne gangen tydeligviso_O jeg mistenker hormoner, og ikke minst supernesa og uggenheten som skjønner at de må ta seg av mathåndtering på egenhånd:bag::meh::woot:
Jeg kjenner igjen følelsen! Sist jeg var gravid tok hormonene helt overhånd når man mannen skulle bort over flere dager.
 
Jeg klager over at livmora mi forsvant! Jeg finner den ikke lenger der den var i forrige uke! Og det var så beroligende og betryggende å kjenne den...
 
I dag må jeg klage litt over trøttheten. Måtte gå og legge meg igjen i dag for jeg var så trøtt at jeg svimla. Sitter med en kopp kaffe nå og håper å få våknet til igjen nå. Skal straks i gang med en litterær analyse så må ha konsentrasjonen med meg meg da.
 
Øh, hva er greia med at folk som ikke hører til på terminforumet bare stikker innom for å rate svaret mitt på et spørsmål (fra i dag) som "gammel? :D
 
Back
Topp