Klagetråden

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Som seg hør og bør, må vi ha en klagetråd.

I stad jublet jeg for det fine været. Nå klager jeg over den skrekkelige kulden! Fryser noe innmari. Har to-tre hetetokter i løpet av dagen, men ellers er jeg stivfrosen.
 
Bena mine verker. Nesten som voksesmerter når jeg var yngre. Var helt forferdelig. Går fint så lenge jeg er i bevegelse eller det er press på musklene, men ryggen og kroppen er sliten, legger meg ned og det verker sykt.. må skaffe meg ny magnesium spray og få tak i magnesium tilskudd. Husker jeg var fæl med sønnen min og, men det kom mye senere synes jeg å huske
 
Bena mine verker. Nesten som voksesmerter når jeg var yngre. Var helt forferdelig. Går fint så lenge jeg er i bevegelse eller det er press på musklene, men ryggen og kroppen er sliten, legger meg ned og det verker sykt.. må skaffe meg ny magnesium spray og få tak i magnesium tilskudd. Husker jeg var fæl med sønnen min og, men det kom mye senere synes jeg å huske
Hjelper mye med støttestrømper også :)

Min klage idag: snørr og slim i halsen... er det mulig? Jeg er forkjøla, men dette er ikke normat. Går 30 min fra nesespray til nesa er potte tett igjen. Og i halsen høres det ut som jeg har røyka i 100 år. Hurra for aktive slimhinner da dere xD

Men for all del. Takknemlig for alle symptomer jeg får jeg altså :p
 
Hjelper mye med støttestrømper også :)

Min klage idag: snørr og slim i halsen... er det mulig? Jeg er forkjøla, men dette er ikke normat. Går 30 min fra nesespray til nesa er potte tett igjen. Og i halsen høres det ut som jeg har røyka i 100 år. Hurra for aktive slimhinner da dere xD

Men for all del. Takknemlig for alle symptomer jeg får jeg altså :p
Det er så ille! Sist våget jeg ikke ta nesespray og var pottetett i 9 mnd, men nå er heldigvis otrivin "godkjent" :D

Det er lov å klage, selv om man er takknemlig og lykkelig :)
 
Det er så ille! Sist våget jeg ikke ta nesespray og var pottetett i 9 mnd, men nå er heldigvis otrivin "godkjent" :D

Det er lov å klage, selv om man er takknemlig og lykkelig :)
Ja jeg googla først og da sto det at det var godkjent, så leste jeg pakningsvedlegget idag, og der sto det at det ikke skulle brukes av gravide, googla igjen og der fant jeg sikre kilder på at det var trygt :p
Kjøpte mentholatum-salve i sta pga tørr nese, og leste det ikke skulle brukes av gravide [emoji23] måtte løpe tilbake til apoteket å spørre. Og det er kun skrevet på fordi de ikke får teste det på gravide så de kan ikke gå god for bivirkninger :p
Hu på apoteket sa det ikke var noe å bry seg om så lenge jeg ikke skulle spise det.. Skal huske det tilfelle jeg får noen merkelige cravings xD
 
Ingenting i veien med matlysten, men blir så kvalm og dårlig av luktå.. Alt smaker så rart [emoji14]
 
Klager over at samboeren reiser på jobb imorgen og blir borte i 14 dager..
 
Hormonell så det holder. Ellers er formen veldig fin og klager ikke - glad for alle symptomer som kommer, uansett hva det måtte være.
Det jeg derimot vil klage over nå er dritafulle kollegaer [emoji43] er på teambuilding med arbeidsplassen i 2 dager nå, og makan til fullekalas i kveld. Jeg langskjems.
 
Ugg klager på matlysten min. Kunne ha spist ei ku og litt til [emoji23] klager også da på viljestyrken i samma slengen og kaster den på dør [emoji23]
Godt å høre at det ikke bare er meg..
 
Hadde jeg visst noen var våken, så hadde jeg funnet tlf min i mørket [emoji23]
Haha [emoji6] her er det enten å våkne midt på natta å være våken noen timer eller å våkne rundt kl 6 [emoji6] synes det er litt unødvendig siden jeg kan sove til 07.30
 
Hormoner [emoji51][emoji51] syns synd på de hjemme mannen bare lo av meg i dag [emoji23][emoji23]
 
Haha [emoji6] her er det enten å våkne midt på natta å være våken noen timer eller å våkne rundt kl 6 [emoji6] synes det er litt unødvendig siden jeg kan sove til 07.30
Sove [emoji173] det er jo så godt. Kan ikke skjønne hvorfor vi ikke får sove [emoji14]
 
Sove [emoji173] det er jo så godt. Kan ikke skjønne hvorfor vi ikke får sove [emoji14]
Ja, det er veldig godt [emoji1] derfor det er merkelig å skulle våkne til sånne umenneskelige tider [emoji6]
 
Back
Topp