Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er du ikke alene.. om jeg ikke spiser blir jeg kvalm av den ekle metallsmaken i munnen [emoji52] dette lover godt for vektøkningen[emoji23]Jeg er konstant sulten. Hva er greia med det a?

Føler meg som en Zombie både på jobb og hjemme, da søvnmanglen innhenter meg iløpet av dagen... Noen flere som sliter med og sove?Lykke til på ULTiden går så alt for sakte til vi skal på tul i morgen kveldJeg blir seriøs gal! Overanalyserer hvert eneste tegn fra kroppen nå!!! Pliiiiis, kan ikke denne dagen bare forsvinne i en forrykende fart?!?
![]()
Kjøpe noen litt mindre? [emoji14] evt få tak i de med antiskli på strikken. Sånn gummiting som fester seg til kroppenArgh! Strømpebuksa sklir! Jeg testa min gamle g-strømpebukse i dag, siden de vanlige presser sånn på magen. Men jeg er jo ikke så tykk enda, så denne henger knapt oppe. Tips?
Tusen takk! Nå kan i morgen kveld bare kommeLykke til på UL![]()

Hm. Må sjekkes ut.Kjøpe noen litt mindre? [emoji14] evt få tak i de med antiskli på strikken. Sånn gummiting som fester seg til kroppen
Lykke til i morgen kveld [emoji1]Tusen takk! Nå kan i morgen kveld bare komme![]()
Det er litt kult at så mange skal på ultralyd rundt samme tid!Tusen takk! Nå kan i morgen kveld bare komme![]()
Tusen takk, og masse lykke til!Det er litt kult at så mange skal på ultralyd rundt samme tid!lykke til imorgen!