Klagetråden

Herregud så trøtt! Sleit skikkelig med å sovne i går og lå lenge våken. Da jeg endelig holdt på å sovne rundt kl 00 våknet 2 åringen. Tok henne over i senga mi og lå våken en stund før vi sovnet. Så våknet hun igjen ca kl 02 og da skulle hun stå opp! Fikk hun heldigvis til å sovne igjen. Men jeg er så trøtt og har så lite energi at jeg holder på å krepere. Blir nok en flott dag på jobb [emoji14]
 
KLAGER over at jeg må til tannlegen :( det er det værste jeg vet og til vanlig blir jeg dopa ned, men vil jo ikke det nå. Har operert ut en visdomstann for to mnd siden og har veldig vondt bak i kjøttet og klarer nesten ikke å pusse de bakerste tennene pluss at halve tunga mi er helt dovnet bort enda. Så det blir min klage post i dag! Pluss at det regner å er -2 så det er sikkert drit glatt!
 
Klager over at jeg er syk - og ikke vet om manglende appetitt og ullenhet er pga det eller svangerskap :/
 
Hittil i natt har jeg kastet opp to ganger :( Håper det her er omgangssyke, og at det går over etter noen dager, og at det ikke er svangerskapskvalme som skal henge i over en lang periode :eek: :( Sist svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt..
 
Klager på at vesla startet dagen kl 0330 i dag [emoji30] min tur til å sto opp med henne også!
 
0330 er jo fortsatt natt[emoji42]

Ja, prøvde å si det til henne men hun ville ikke høre [emoji13] hun har våknet hver natt i denne tiden denne uka, men har sovnet igjen etter en stund, men ikke i dag! Nå sittet jeg her å kjemper med å holde øynene åpne [emoji57] håper nestemann for bedre sovehjerte altså! [emoji87]
 
Klager over at jeg er sliten etter en lang uke og hadde håpet jeg skulle få sove litt idag, men den gang ei. Lisja kom med en liten lyd og nå er jeg lys våken [emoji52]
 
Kkager over at jeg har kommet inn i en ond og veldig slitsom spiral: Er så utrolig sliten om dagen. Så sliten at jeg gruer meg til neste dag, fordi det er utrolig slitsomt å være så sliten! Og når jeg blir sånn så sliter jeg også med å sovne. Når jeg først sovner drømmer jeg syke drømmer/nareritt som igjen gjør at jeg våkner. Når jeg våkner må jeg på do, og da tar det igjen litt tid før jeg sovner. .

I natt drømte jeg at huset vårt var invadert av to ENORME edderkopper!! Vi snakker edderkopper med kropper på 30 cm!!! Og jeg har angst for edderkopper :-o

Gi meg styrke...
 
Kkager over at jeg har kommet inn i en ond og veldig slitsom spiral: Er så utrolig sliten om dagen. Så sliten at jeg gruer meg til neste dag, fordi det er utrolig slitsomt å være så sliten! Og når jeg blir sånn så sliter jeg også med å sovne. Når jeg først sovner drømmer jeg syke drømmer/nareritt som igjen gjør at jeg våkner. Når jeg våkner må jeg på do, og da tar det igjen litt tid før jeg sovner. .

I natt drømte jeg at huset vårt var invadert av to ENORME edderkopper!! Vi snakker edderkopper med kropper på 30 cm!!! Og jeg har angst for edderkopper :-o

Gi meg styrke...
Det hørtes ikke noe godt ut nei [emoji52] du må nok bare ta deg en dag på sofaen å ikke gjøre noen ting. Mors helse er viktig fir babyens [emoji8]
 
Det hørtes ikke noe godt ut nei [emoji52] du må nok bare ta deg en dag på sofaen å ikke gjøre noen ting. Mors helse er viktig fir babyens [emoji8]
Jeg vurderer rett og slett å ta en dag hjemme fra jobb, bare for å komme litt til hektene. Greier ikke å slappe av om ettermiddagene, da er det middag og plutselig kveldsstell med barna. Jeg greier ikke å finne roen til å slappe av om ettermiddagene. Men så er det så mye å gjøre på jobb, en del sykdom og fravær og ting som haster med å bli gjort. Høres så ille ut å "planlegge" å være hjemme, men jeg tror faktisk jeg trenger det.
 
Jeg vurderer rett og slett å ta en dag hjemme fra jobb, bare for å komme litt til hektene. Greier ikke å slappe av om ettermiddagene, da er det middag og plutselig kveldsstell med barna. Jeg greier ikke å finne roen til å slappe av om ettermiddagene. Men så er det så mye å gjøre på jobb, en del sykdom og fravær og ting som haster med å bli gjort. Høres så ille ut å "planlegge" å være hjemme, men jeg tror faktisk jeg trenger det.
Jeg synes du skal ta deg en hjemmedag fra jobb.. mye bedre at du tar en dag hjemme enn at du holder på sånn som nå så ender det opp med at du må gå mange uker hjemme..
 
Jeg synes du skal ta deg en hjemmedag fra jobb.. mye bedre at du tar en dag hjemme enn at du holder på sånn som nå så ender det opp med at du må gå mange uker hjemme..
Takk for back up, innimellom er det litt godt å få høre at andre syntes det er greit å bli hjemme :p
 
Der kom kvalmen! Jøye meg! :( Måtte opp og gå i natt og henge ut vinduet i frisk luft for og ikke kaste opp :( Føler meg bånn i bøtta :depressed:
 
Der kom kvalmen! Jøye meg! :( Måtte opp og gå i natt og henge ut vinduet i frisk luft for og ikke kaste opp :( Føler meg bånn i bøtta :depressed:
Uff, hvor mange uker er du nå?

Jeg merker ihvertfall selv at jeg må sove til minst 9 ellers er jeg kjempekvalm...
 
Back
Topp