Klagetråden

Nei, vet jammen ikke hva som er verst jeg. :eek:
Ikke jeg heller [emoji6] bare at det er vanskelig å kle av seg når man er ute på besøk eller har besøk hjemme [emoji23] enklere å kle på seg da ja
 
Skriv hvor langt dere er på vei da jenter, så kan man sammenligne litt :happy:

Er 6+0 og formen er veldig opp og ned. De to siste nettene har jeg våknet klokka 02 med kramper i magen og vært kvalm og uggen. Har måttet ta paracet selv om jeg helst vil unngå det..

Gruer meg til kvalmen, hvor tidlig kommer den? :nailbiting:
 
Jeg er 5+5 og har kun litt ømme pupper og fryser en god del. Venter bare på de andre symptomene skal komme. Når begynte dere å bli kvalme?
 
Jeg er 5+5 og har kun litt ømme pupper og fryser en god del. Venter bare på de andre symptomene skal komme. Når begynte dere å bli kvalme?
Sist fikk jeg aldri andre symptomer. Det var deilig! Nå føler jeg at jeg har alle symptomer som er å oppdrive. Begynte rundt uke 5.
 
Usj, klager litt. Første dagen tilbake etter en ukes sm, og jeg forsover meg... typisk ><
 
Har så vondt på siden av venstre pupp :( Kjennes ut som det er noe der inne! I tillegg er jeg det trøtteste mennesket i verden. Skriver oppgave og har klart 100 ord siden 10.00 i dag...
 
Mini har vært våken halve natten. Nå teller jeg timer til jeg kan legge meg..[emoji42]
 
Begynner komme seg med symptomene her altså! Måtte gå fra jobb 1,5 time for tidlig fordi jeg holdt på å sovne. Kjørte hjem og sov 45 min, kunne sikkert sovet i timesvis. Måtte få mannen til å hjelpe med meddagen, fordi jeg ikke orket lukta av kjøtt på stekepanna. Har også skikkelig dårlig matlyst fordi jeg er så kvalm. Har prøvd å rydde litt i huset før vi får besøk, men det må gå i snegletempo for å ikke bli for kvalm.

Får besøk i helga, og gruer meg for jeg er så trett. Om 2 uker skal jobben på samling med nye sjefer og avdeling vi skal slås sammen med. Det varer et stykke utover kvelden og er lang reise, sikkert ikke hjemme før kl 23. I utgangspunktet veldig kjekt, men kjenner jeg kvir meg litt...
 
Back
Topp