Klagetråden

Hormonell, stakkars samboer.. :sex:angryfire, utrolig oppblåst, skulle tro jeg var på slutten av svangerskapet, ikke begynnelsen:fart005 kvalm og sulten morgen til kveld :puke_r Veldig trøtt...:sleep011:sleep002 Står opp tidlig, drar på jobb.. Er hjemme fra jobb i firetiden...går tur med hundene og spiser middag... Sovner på sofaen i halv seks tiden.. blir vekket i halv ni tiden, blir med på kveldstur, så legger jeg meg i ni tiden og sover til jeg må skikkelig tisse neste morgen..:sleep011:sleep002 Klør meg til blods på rygg, mage, lår, pupper og legger:sad010
 
Klager over været, det sludder sidelengs her [emoji53] Og vinterferie. Er veldig gla i bonusen, men har ikkje så mye energi og tålmodighet til han nett nå. [emoji42]
 
Jeg er konstant sulten! Blir gal. Etter jeg har spist er jeg mett i 10 min så får jeg lyst på noe annet :nailbiting:
 
Har følelsen av å være konstant fyllesjuk [emoji35] håper formen blir stigende snart [emoji6]
 
Null energi (stolt over å ha klart å støvsuge huset i dag....), kvalm som vanlig og i tillegg har ejg fått hodepine i kveld. Gruer meg til praksis kommende uker nå!!! Jeg kommer ikke til å greie å være mamam de neste to ukene er jeg stygt redd.......
 
Fikk hodepine fredags kveld og ligger fortsatt. Halve hodet er bedøvet :shifty: blir jo helt sløv av det. Eneste som lindrer litt er å ta en varm rispute rundt hodet :cool:sliter mye med hodepine og migrene, men har vært friskere etter at jeg ble gravid heldigvis. Håper bare hodepinen forsvinner snart :(
 
Back
Topp