Klagetråden

Natt til i dag har jeg tydeligvis sovet i en VELDIG dårlig stilling!!! Våknet med stiv nakke/skulder på venstresiden, og den er bare blitt stivere utover dagen. I ettermiddag/kveld har det vært så vondt at jeg hadde egentlig bare lyst til å begynne å grine. "klumpen" på dataladeren har jeg brukt som "varmepute" i kveld, haha :p
Har heldigvis løsnet bittelitt nå, men greier fortsatt ikke løfte venstrearmen for å ta strikk i håret...

Har lagt meg i senga og skal lese litt før jeg lukker øynene - orker rett og slett ikke å være våken og ha vondt mer :p
 
Synes dette er drøyt jeg! 6+5 og allerede gått opp 3 kg jeg!! 1 kg pupp og 2 økt matlyst?? wtf?
Forlanger at det er tvillinger jeg! [emoji23][emoji23]

Merker at sultfølelsen er myyye større og har gått fra 2 til 4 skiver til frokost bla. [emoji23]
 
Synes dette er drøyt jeg! 6+5 og allerede gått opp 3 kg jeg!! 1 kg pupp og 2 økt matlyst?? wtf?
Forlanger at det er tvillinger jeg! [emoji23][emoji23]

Merker at sultfølelsen er myyye større og har gått fra 2 til 4 skiver til frokost bla. [emoji23]
Jeg har gått opp 10 kg vannvekt da jeg har tydd til karborik mat [emoji44][emoji85] men fy flate altså!
 
Samboer sitter to meter unna meg og spiller x-box, og lyden av magen hans som rumler overdøver tankene mine :inpain:
Hormonell ? En smule..
 
*sukk* endelig lagt meg for kvelden. Under 9 timer igjen til UL hvis jeg klarer å telle riktig. Finnes plutselig ikke trøtt og er kvalm i tillegg... ugh.. :(
 
Som om dagene ikke er harde nok og vanskelig å finne motivasjon for å komme opp av sofaen så har nå feber og vond hals inntatt kropoen [emoji52][emoji40]
 
Synes dette er drøyt jeg! 6+5 og allerede gått opp 3 kg jeg!! 1 kg pupp og 2 økt matlyst?? wtf?
Forlanger at det er tvillinger jeg! [emoji23][emoji23]

Merker at sultfølelsen er myyye større og har gått fra 2 til 4 skiver til frokost bla. [emoji23]
"Allerede", du liksom, du er jo snart ferdig med første trimester, du din luring ;)
 
Jeg gruuuuueeeer meg sånn til tidlig ultralyd på torsdag!
Er så redd for at det ikke er liv mer, for det opplevde jeg første gangen jeg var gravid. Har jo fått en frisk og fin rakkerunge siden da, men det henger liksom igjen :(
 
Jeg gruuuuueeeer meg sånn til tidlig ultralyd på torsdag!
Er så redd for at det ikke er liv mer, for det opplevde jeg første gangen jeg var gravid. Har jo fått en frisk og fin rakkerunge siden da, men det henger liksom igjen :(
Jeg skjønner hva du mener, det er min historie også. Det var så deilig å se liv denne gangen, selv om det var tidlig og ting fortsatt kan skje så er fortsatt spent før neste tul 23.mars. Masse lykke til [emoji8]
 
Holy crap! Jeg er så kvaaaaalm!!! Har kommet gradvis siste uken. I dag er det helt grusomt. Holdt meg hjemme fra jobb og alt :/
 
Jeg gruuuuueeeer meg sånn til tidlig ultralyd på torsdag!
Er så redd for at det ikke er liv mer, for det opplevde jeg første gangen jeg var gravid. Har jo fått en frisk og fin rakkerunge siden da, men det henger liksom igjen :(

Skjønner så godt hva du mener! :Heartred Og ja, det sitter SÅ i. :/ De 3 siste gangene jeg har vært gravid, så har jeg hatt alle symptomer og ingen blødninger for så komme på UL (i mellom uke 6-8) og embryo har stoppet opp. Skal på UL imorgen og jeg og gruer meg skikkelig. Heldigvis så går det for de fleste som regel fint. Vi får satse på gode nyheter på UL begge to. ;) Lykke til :Heartred
 
Som om dagene ikke er harde nok og vanskelig å finne motivasjon for å komme opp av sofaen så har nå feber og vond hals inntatt kropoen [emoji52][emoji40]

Vært syk selv siden fredag, blitt mange timer foran tv'n her i huset :( God bedring til deg!
 
Var så optimistisk, bare vært litt kvalm, ikke kastet opp, og vært sliten om ettermiddagen og sovet, og tenkte at dette går jo veldig fint i forhold til forrige svangerskapet.. artig så lenge det varte, i dag var spyingen i gang :meh:
 
Jeg er så sensitiv på lyder i dag at det er nesten skremmende. Holder på å klikke i vinkel hver gang samboeren befinner seg på kjøkkenet, rennende vann, slamring av dører og knitring av papir. Blir snart gal :banghead:
 
Veksler mellom å tenke at jeg ikke har symptomer og at dette ikke kan gå bra, til å få noen realitychecks..

Som isted. Kveldsmaten ble restelasagne. Stekte ris med egg ved siden av, trodde det var en god idè..
EN gaffel med ris fikk jeg i munnen før jeg brakk meg. Ikke sjanse i havet til å få ned det. Har blitt så fryktelig sær på mat,
og jeg som vanligvis spiser alt mulig. Gått mye i kjeks og frukt og merkelige kombinasjoner :meh::bored:
 
Jeg er så oppblåst og kvalm.... Har lagt på sofaen nå og bare prøvd å puste vekk kvalmen. Magen er stor som en luftballong....
 
Er såå kald! Nå må det bli vår snart. Sist var jeg supervarm hele svangerskapet. Nå fryser jeg kun avbrutt av intense hetetokter.
 
Back
Topp