Klagetråden

Er såå kald! Nå må det bli vår snart. Sist var jeg supervarm hele svangerskapet. Nå fryser jeg kun avbrutt av intense hetetokter.
Fryser også, til tross for nok av klær.. hallo løs mage ><
 
Hetetokter!!! Oh my... Jeg sitter med ullsokker på bena osv for jeg fryser, også har jeg bare lyst til å kle av meg alt! Det går jo ikke på jobb [emoji23][emoji23]
 
Gikk inn i uke 10 idag, og nå er bekkenet mitt trøblete! Håper virkelig ikke det skal være slik fremover for da blir det leeeenge til oktober :-)
 
Flere enn meg som sliter med bekymringer? Formen er fin, og jeg går hele tiden rundt med en stor frykt for MA.
Andre som tenker i disse baner? :sorry:
 
Flere enn meg som sliter med bekymringer? Formen er fin, og jeg går hele tiden rundt med en stor frykt for MA.
Andre som tenker i disse baner? :sorry:
Ja, jeg tenker på det innimellom. Jeg har en ma bak meg da. Så gleder meg til ul i uke 12+5. Da skal jeg klare å slappe av enda litt mer etterpå og virkelig begynne å glede meg [emoji4]
 
Fryser konstant, er 100% sykemeldt grunnet kvalme, lever på frukt og klarer ikke lukten av mat#sytåbæs
 
Flere enn meg som sliter med bekymringer? Formen er fin, og jeg går hele tiden rundt med en stor frykt for MA.
Andre som tenker i disse baner? :sorry:

Jeg tenker veldig mye på det. Jeg har aldri vært gravid før, så jeg har aldri opplevd en abort. Men en av mine største frykter er at lille har sluttet å utvikle seg. Skal på ultralyd på torsdag, og da er jeg snart 12 uker, så jeg krysser alle fingre og tær for at jeg bekymrer meg uten grunn. Det er slitsomt å bekymre seg så mye, men jeg klarer bare ikke å gjøre så mye med det.
 
Jeg synes det er så ulogisk det som har skjedd at jeg bekymrer meg for at jeg har en alien i magan som plutselig er tilsvarende uke 16 når jeg skal på UL i uke 12,5 [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg synes det er så ulogisk det som har skjedd at jeg bekymrer meg for at jeg har en alien i magan som plutselig er tilsvarende uke 16 når jeg skal på UL i uke 12,5 [emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Men hun i charmed var jo en heks, det er jo ikke du [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Det visste jeg jo ikke da, og det ville ikke mange trodd på heller var en mulighet! :) Sannsynlighet for det som har skjedd er helt sinnsyk lav.
Jeg burde vurdere å begynne å spille lotto [emoji23]
Haha, jeg vet det, derfor jeg sa det ;)
Utrolig morsomt er det i alle fall!
 
Jeg skjønner hva du mener, det er min historie også. Det var så deilig å se liv denne gangen, selv om det var tidlig og ting fortsatt kan skje så er fortsatt spent før neste tul 23.mars. Masse lykke til [emoji8]
Tusen takk! Har sett liv i uke 6, men er jo ikke mindre spent likevel :nailbiting:
Men dette SKAL gå bra, for oss begge!
 
Skjønner så godt hva du mener! :Heartred Og ja, det sitter SÅ i. :/ De 3 siste gangene jeg har vært gravid, så har jeg hatt alle symptomer og ingen blødninger for så komme på UL (i mellom uke 6-8) og embryo har stoppet opp. Skal på UL imorgen og jeg og gruer meg skikkelig. Heldigvis så går det for de fleste som regel fint. Vi får satse på gode nyheter på UL begge to. ;) Lykke til :Heartred
Takk!
Så at det gikk bra med dere på UL, så deilig!
 
Du vet du er i dårlig humør når du heller velger å sitte ute i stallen å tvinger deg selv til å gjøre stallarbeid med dundrende hodepine, tett neste og feber enn å være inne med enn samboer med manflu[emoji85]
Grunnen til det dårlige humøret er;
Barnehagen er stengt idag pga planleggings dag. Så spurte om samboer ville være med ut å hjelpe til i stallen så kunne lisja få være litt ute og få rørt litt på seg, men han kunne ikke ut fordi han var jo sååå dårlig. Dvs han har ikke feber, han er ikke tett i nesa, han hoster kanskje 3 ganger iløpet av dagen ( når han har sagt at han er dårlig og skal bekrefte dette) men det kan hende han har vondt i hode..
 
Kvalm kvalm kvalm :puke_l
Kvalm når jeg våkner, kvalm etter å ha spist frokost, kvalm før lunsj, kvalm etter lunsj, super kvalm før middag (vil da ikke ha middag)... og verre og verre utover kvelden. Får i meg litt mat, men blir så sykt kvalm etterpå uansett om jeg spiser lite eller mye, ofte eller sjeldent :pale Den beste tiden på døgnet er i 5 tiden om morningen når jeg må tisse. Da er jeg ikke kvalm, men kvalm igjen når jeg våkner neste gang!

Hooh...dette var godt å få ut. Mannen vil ihvertfall ikke høre det. Han er mildt sagt oppgitt :confused1

Er 7+6
 
Da var oppkasten i gang. Trodde jeg skulle slippe unna, men får ta det som et bra tegn.
 
Noes.. det føles ut som han som sitter ved siden av meg på toget har badet i ekkel aftershave :/ urk
 
Å hjelpe meg... trodde kvalmen og trøttheten hadde gitt seg, men nei.
Tilbake for fullt, jeg er helt utmattet, klarer så vidt å komme meg opp om morgenen, så hvordan skal jeg greie ei hel uke på jobb?
 
Back
Topp