Natt til i dag har jeg tydeligvis sovet i en VELDIG dårlig stilling!!! Våknet med stiv nakke/skulder på venstresiden, og den er bare blitt stivere utover dagen. I ettermiddag/kveld har det vært så vondt at jeg hadde egentlig bare lyst til å begynne å grine. "klumpen" på dataladeren har jeg brukt som "varmepute" i kveld, haha
Har heldigvis løsnet bittelitt nå, men greier fortsatt ikke løfte venstrearmen for å ta strikk i håret...
Har lagt meg i senga og skal lese litt før jeg lukker øynene - orker rett og slett ikke å være våken og ha vondt mer
Har heldigvis løsnet bittelitt nå, men greier fortsatt ikke løfte venstrearmen for å ta strikk i håret...
Har lagt meg i senga og skal lese litt før jeg lukker øynene - orker rett og slett ikke å være våken og ha vondt mer

Og ja, det sitter SÅ i. :/ De 3 siste gangene jeg har vært gravid, så har jeg hatt alle symptomer og ingen blødninger for så komme på UL (i mellom uke 6-8) og embryo har stoppet opp. Skal på UL imorgen og jeg og gruer meg skikkelig. Heldigvis så går det for de fleste som regel fint. Vi får satse på gode nyheter på UL begge to.