Klagetråden

Fordi mange ikke ser hvilket underforum de er på? Så teit!
Ser den, hender jeg forviller meg inn på andre underforum...
Uansett litt mystisk å kalle en post som er noen timer gammel for "gammel", det blir jo røde tall av slikt :O
 
Ser den, hender jeg forviller meg inn på andre underforum...
Uansett litt mystisk å kalle en post som er noen timer gammel for "gammel", det blir jo røde tall av slikt :O
Er litt som de som vil trykke 'liker' og ender opp med negativ review..
 
Er det flere som har fått avsmak på kaffe??o_O Jeg er den kaffekjærringa til vanlig, men etter jeg ble gravid smaker kaffen helt annerledes, og jeg blir nesten uvel av lukta! :wideyed:
 
Er det flere som har fått avsmak på kaffe??o_O Jeg er den kaffekjærringa til vanlig, men etter jeg ble gravid smaker kaffen helt annerledes, og jeg blir nesten uvel av lukta! :wideyed:
Samme her! Bortsett fra enkel islatte med vanilje [emoji173] Hilsen hun som til vanlig drikker trippel eller fem svarte kopper [emoji23]
 
Er det flere som har fått avsmak på kaffe??o_O Jeg er den kaffekjærringa til vanlig, men etter jeg ble gravid smaker kaffen helt annerledes, og jeg blir nesten uvel av lukta! :wideyed:
Jeg klarer bare melkekaffer- cappuccino, cafe latte eller lignende!:p Svart kaffe er rett og slett umulig for tiden:stop:
 
Har slutta helt å drikke kaffe! [emoji44]
 
Må klage litt altså. Legger meg med vondt i hodet og står opp med vondt i hodet. 2 morningen nå. Mulig det er fordi jeg har en vond kjeve i tillegg. Men søren klype så unødvendig [emoji17][emoji17]
 
Må klage litt altså. Legger meg med vondt i hodet og står opp med vondt i hodet. 2 morningen nå. Mulig det er fordi jeg har en vond kjeve i tillegg. Men søren klype så unødvendig [emoji17][emoji17]
Jeg hadde det sånn med vondt i hode i over i uke [emoji52] det var helt forferdelig
 
Fantastisk å våkne kl 03.30 og ikke få sove igjen! [emoji33]
 
Av alle ting: jeg har fått betennelse i halebeinet! Fyyy fader det er vondt, griner bare jeg skal bytte liggestilling :( Håper antibiotikaen slår inn fort!

Og så bekymrer jeg meg selvfølgelig for å ta antibiotika også... Håpet det ikke påvirker Knøttet :/
 
Er på hyttetur med ett vennepar og er kjempe dårlig! De vet ikke noe om graviditeten!
 
Klager over dumme bussjåføren, kunne sluppet meg over fotgjengerfelt, men nei. Og så måtte jeg løpe etter den et stykke fordi han valgte å stoppe lenger unna... grrr
 
Klager over dumme bussjåføren, kunne sluppet meg over fotgjengerfelt, men nei. Og så måtte jeg løpe etter den et stykke fordi han valgte å stoppe lenger unna... grrr

[emoji35] De er noen egoister de bussjåførene!! Har hatt samme opplevelse selv, en god stund siden nå men...
 
Back
Topp