Klagetråden

Klager over dumme bussjåføren, kunne sluppet meg over fotgjengerfelt, men nei. Og så måtte jeg løpe etter den et stykke fordi han valgte å stoppe lenger unna... grrr
Bussjåførene til Brakar kan du i hvert fall få gratis av meg!! Men bra du rakk bussen da!
 
Seriøst, når skal jeg få tilbake energien og slutte å kaste opp? Er i uke 13 i dag, og blir så sykt sliten etter jobb at jeg fortsatt kaster opp noen ganger. Så leeei! :wtf:
 
Arh, er kjesken på et eller annet men vet ikke hva!! :banghead:
 
Jeg klager på at noen "smartinger " har funnet ut at vi skulle ha "duftfriskner" åå do. Men altså fy faen de lukter ikke godt!! Blir uvel jeg! Mulig de trengte den på herredoen, men vi trengte den ikke.
 
Jeg klager på at noen "smartinger " har funnet ut at vi skulle ha "duftfriskner" åå do. Men altså fy faen de lukter ikke godt!! Blir uvel jeg! Mulig de trengte den på herredoen, men vi trengte den ikke.
Ja, enkelte av de lukter absolutt ikke noe godt [emoji21] skjønner ikke hvem sine neser som liker enkelte av de.
 
[emoji35] De er noen egoister de bussjåførene!! Har hatt samme opplevelse selv, en god stund siden nå men...
Tenker at det kanskje er eneste gleden de har i en ellers kjedelig hverdagen [emoji14]

Er jo så klart ikke alle som er sånn, har møtt på en god del trivelige sjåfører også - var bare litt gretten der og da
 
Når du kjøpte bil for et par uker siden og nå vil ikke dritten starte!! Den følelsen! Ikke har jeg peiling på bil heller så aner ikke hva som er feil..
 
Jeg klager på appen i dag! Den gir meg INGEN varsler! På nett funker det. Så de hadde gjort noe på nett så man havnet på beta.babyverden.no, og måtte logge inn på nytt, så prøvde det samme med appen. Hjalp ingenting! [emoji21]
 
Jeg klager på appen i dag! Den gir meg INGEN varsler! På nett funker det. Så de hadde gjort noe på nett så man havnet på beta.babyverden.no, og måtte logge inn på nytt, så prøvde det samme med appen. Hjalp ingenting! [emoji21]
Jeg har aldri fått appen til å fungere :yuck:
 
Tja, hvor skal jeg begynne?

1. Skulle egentlig ha første svangerskapskontroll hos fastlegen i morgen, men timen ble avlyst pga sykdom. Vikarene de har der har visst ikke kapasitet til å ta over slike legetimer og jeg får derfor ikke ny time før 21. april (er da i uke 15).
2. Helsestasjonen jeg tilhører er for tiden uten jordmor og det ser visst ikke ut som de får det med det første heller.
3. Fikk stopp på bilen (som jeg kjøpte for 2 uker siden) i dag på vei hjem fra bhg. Midt på veien. Så nå er jeg uten bil.
4. Hadde en ikke så veldig oppmuntrende samtale med sjefen i dag.

Fantastisk.
 
Tja, hvor skal jeg begynne?

1. Skulle egentlig ha første svangerskapskontroll hos fastlegen i morgen, men timen ble avlyst pga sykdom. Vikarene de har der har visst ikke kapasitet til å ta over slike legetimer og jeg får derfor ikke ny time før 21. april (er da i uke 15).
2. Helsestasjonen jeg tilhører er for tiden uten jordmor og det ser visst ikke ut som de får det med det første heller.
3. Fikk stopp på bilen (som jeg kjøpte for 2 uker siden) i dag på vei hjem fra bhg. Midt på veien. Så nå er jeg uten bil.
4. Hadde en ikke så veldig oppmuntrende samtale med sjefen i dag.

Fantastisk.
Oi, huffda. Det var mye på en gang!
 
Klager over at det er en liten mulighet for at mannen må være 2/3 dager ekstra på jobb[emoji52]
 
Jo hva har man p klage på.
1. Var på første legetime i går. Fikk vite at min skikkelige første svangerskaps time ikke blir før 20 april. Blæ så lenge å vente...

2. Dritt lei av å være små kvalm hele tida.

3. Har neste ikke klær igjen som gjør ar jeg kan skjule der litt lengre.. er jo bare 10+4
 
Ikke så mye klage som at det følges veldig urettferdig å sitte ved siden av en på toget som hadde med seg en matpakke som luktet helt fantastisk godt....
 
Vil gjerne klage på alt akkurat nå [emoji52]
-samboeren kom ikke hjem fra jobb idag og kommer nok ikke før på torsdag.
-været er helt forferdelig.
-bekkenet gjør vondt
-er sliten og lei av å være tett i nesa.
-og sist men ikke minst. Den følelsen du får når du får vite at kroppen din jobber imot babyen i magen. [emoji22]
 
Klager på uintelligente folk på serveringssteder! Spurte om smøreosten (fetaostbasert) på rundstykket var pasteurisert.
Servitøren bare "hæ? Hva kalte du det?"
Jeg: "pasteurisert. Det står i innholdsfortegnelsen om melken er pasteurisert"
Hun gikk til bakrommet, messet for seg selv "pasteurisert, pasteurisert, pasteurisert". Kom tilbake: "det sto ferskost...?"

Jeg tok noe annet...!
 
Back
Topp