Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme her, bare kaffekalender. Men jeg klarer ikke å få det ned da så får trøste meg med Lindt sjokolade kalender uten kaffen..Miniklaging, men jeg kan altså ikke nyte min faste adventstradisjon : lakrids by bulow sin adventskalender. Den står på kjøkkenet og roper på meg, bestilte i september
Har ikke kjøpt laksriskalender, men har så lyst til å spise lakris hele tiden! Er så sykt irriterende at det har jeg lyst på, når jeg ellers nesten aldri spiser lakrisMiniklaging, men jeg kan altså ikke nyte min faste adventstradisjon : lakrids by bulow sin adventskalender. Den står på kjøkkenet og roper på meg, bestilte i september
Man kan til enhver tid sjekke på helsenorge hvilke e-resepter som er aktive (i tilfelle fl din glemmer å gi beskjed en annen gang)Jeg sendte melding til fastlegen for 3-4 uker siden og spurte om å få skrevet ut kvalmestillende. Fikk aldri noe svar. Var hos legen igjen i dag for å forlenge sykemeldingen min. Fikk da vite at Xonvea ble skrevet ut til meg samme dagen, men at legen glemte å gi beskjed om at resept var sendt... Er det mulig
Det var trist å høre!! Håper det går bra med deg etter forholdene! Stor klem!TW
Da var det min tur til å forlate gruppen. Var på legevakta i går kveld, og sykehuset idag og har fått bekreftet sa Lykke til videre til resten av juligjengen
Så ytrolig trist å høreTW
Da var det min tur til å forlate gruppen. Var på legevakta i går kveld, og sykehuset idag og har fått bekreftet sa Lykke til videre til resten av juligjengen
Tusen takk Nå venter vi vel bare på at dette skal gå over, så er vi vel i gang igjenSå ytrolig trist å høre
Ta vare på hverandre og håper spiren sitter fort detsom dere ønsker å prøve igjen.
God klem
Tusen takk Har fått landa litt nåDet var trist å høre!! Håper det går bra med deg etter forholdene! Stor klem!
Jeg merker det veldig godt når jeg løper, var i veldig god form før jeg ble gravid og nå orker jeg bare å yte 2/3 av det jeg har pleid å gjøre energien min blir bare sugd ut av ingentingMå bare klage litt. Er så utrolig lei av å være utslitt. Har ikke noe å si hvor mye jeg slapper av eller om jeg er litt aktiv hele dagen. Er alltid utslitt. Kan ikke gå rundt på butikken uten at jeg mister pusten. Kaster jeg bosset er jeg klar for en lur når jeg kommer inn igjen