Klagetråd

Ja dessverre. Klarer ikke lage matpakke kvelden før fordi da må jeg se på maten i kjøleskapet og forholde meg til hva jeg kanskje orker å spise i morgen.. haha. Sist klarte jeg ikke hjelpe til med mathandling eller noe fordi jeg ble kvalm av å gå inn i matbutikker. Men får plutselige innfall om mat jeg har lyst på da! Spiste tre epler til kvelds i forgårs, prøvde det samme i går men da klarte jeg bare to små biter :hilarious:
Sist ga det seg rundt uke 12. Så gleder meg til det! Uheldigvis er jeg 11 + 0 lillejulaften, men håper jeg klarer å nyte noe likevel :schocked028
Har det ikke fullt så ille, men ganske ille. Klarer som regel finne ett eller annet jeg kan se for meg å få ned (havregryn, frukt, yoghurt, hjemmebakte horn, plutselige innfall om middager), men det er virkelig ikke alltid vi har i hus det jeg har lyst på. Hva jeg orker varierer også veldig, og mye kommer opp igjen. Blir kvalm bare av å skrive dette :grumpy:
Ja eneste som gjør at jeg får i meg litt mat et sånne plutselige innfall med ting som frister. Ingen andre ting enn det går ned da. Får heldigvis i meg en del drikke (saft med sukker, juice, yt osv.) for å prøve å få i meg noe næring

Gikk i over en uke og var sikker på at dette ikke skulle gå veien fordi jeg ikke var blitt kvalm. Har gått på Xonvea sonen jeg fikk positiv test. Nå er kvalmen kommet for fult så da er jeg ikke bekymret lenger, men fy.f@**^# å slitsomt dette er! Heldigvis virker det som Xonvea tar de værste toppene, noe som gjør at jeg får i meg mat og ikke er helt sengeliggende slik som sist. Men skulle så gjerne ønske jeg kunne være mere «normalt» gravid denne gangen.

Får i det minste håpe svangeskapet varer mer enn 25 uker denne gangen :Heartpink
Er det lov å spørre hvordan det gikk med svangerskapet som kun varte til uke 25? :Heartred Du må jo selvfølgelig ikke svare hvis du ikke føler for det

Er det lov å spørre hvordan det gikk med svangerskapet som kun varte til uke 25? :Heartred Du må jo selvfølgelig ikke svare hvis du ikke føler for det
Det har vært en lang og humpete reise, men går fint med lille jenta nå :Heartpink
Ho har nettopp begynt å gå, full fart og stort sett blid hele tiden. Lungesyk og nedsatt hørsel, men ellers frisk og sprek jente. :)

Da var minste syk med nesten 40 i feber og øyekatarr + muligens starten på ørebetennelse) og eldste har feber og øre- og halsbetennelse.
Fikk pencilinkur til han hos legen i dag, men den kastet han nettopp opp av :arghh:
Nu må det snart være nok… drittlei av sykdom!

Back
Topp