Ja dessverre. Klarer ikke lage matpakke kvelden før fordi da må jeg se på maten i kjøleskapet og forholde meg til hva jeg kanskje orker å spise i morgen.. haha. Sist klarte jeg ikke hjelpe til med mathandling eller noe fordi jeg ble kvalm av å gå inn i matbutikker. Men får plutselige innfall om mat jeg har lyst på da! Spiste tre epler til kvelds i forgårs, prøvde det samme i går men da klarte jeg bare to små biter
Sist ga det seg rundt uke 12. Så gleder meg til det! Uheldigvis er jeg 11 + 0 lillejulaften, men håper jeg klarer å nyte noe likevel
Ja eneste som gjør at jeg får i meg litt mat et sånne plutselige innfall med ting som frister. Ingen andre ting enn det går ned da. Får heldigvis i meg en del drikke (saft med sukker, juice, yt osv.) for å prøve å få i meg noe næringHar det ikke fullt så ille, men ganske ille. Klarer som regel finne ett eller annet jeg kan se for meg å få ned (havregryn, frukt, yoghurt, hjemmebakte horn, plutselige innfall om middager), men det er virkelig ikke alltid vi har i hus det jeg har lyst på. Hva jeg orker varierer også veldig, og mye kommer opp igjen. Blir kvalm bare av å skrive dette