Blitt dårlig her også. Utkjørt, kvalm og kaster opp. Iskald plutselig, men bakerovn etter bevegelse. Utrolig lei og samtidig utrolig takknemlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes skikkelig tøft utGruer meg så sykt til helgen nå skal både lørdag og søndag jobbe 14 timer hver dag fra 08:00-22:00 har vært så sliten hver dag de siste dagene og i går så klarte jeg bare å være oppe i 1 time, før jeg måtte legge meg nedpå og orket ikke gå 2 minutter til butikken engang har en følelse om at jeg kommer til å begynne å grine foran kollegaen min
Får ikke tak i legen og har ikke time før 5 desember fortalte kollegaene mine som jeg jobber med i dag om at jeg er gravid og de var veldig flinke til å ta hensyn med megDet hørtes skikkelig tøft ut
Har du vurdert å be om (gradert) sykemelding?
Har det ikke fullt så ille, men ganske ille. Klarer som regel finne ett eller annet jeg kan se for meg å få ned (havregryn, frukt, yoghurt, hjemmebakte horn, plutselige innfall om middager), men det er virkelig ikke alltid vi har i hus det jeg har lyst på. Hva jeg orker varierer også veldig, og mye kommer opp igjen. Blir kvalm bare av å skrive detteEr det andre som sliter med å få i seg mat? Jeg er så himla kvalm, men klarer altså ikke tanken på mat. Vet at det hjelper å spise lite og ofte, men jeg sliter med å få meg til å spise. Blir skikkelig dårlig av å tenke på mat, jeg klarer ikke å skrive handleliste engang. Blir bare dårlig og må legge den fra meg. Nå er kl.13. Og jeg har spist en halv klementin og en kiwi i dag... Blir aldri sulten og å gå på en matbutikk har jeg ikke klart på mange uker. Jeg spiser alltid litt middag, men samboer må lage all maten stort sett. Kommer det bilder av mat på insta/facebook så må jeg bare scrolle videre før jeg rekker å se noe av det. Er det flere som har det sånn??
Hadde det sånn sist, fikk ikke i meg noe mat og nesten ikke drikke fra uke 5-10, da ble jeg lagt inn på sykehuset.Er det andre som sliter med å få i seg mat? Jeg er så himla kvalm, men klarer altså ikke tanken på mat. Vet at det hjelper å spise lite og ofte, men jeg sliter med å få meg til å spise. Blir skikkelig dårlig av å tenke på mat, jeg klarer ikke å skrive handleliste engang. Blir bare dårlig og må legge den fra meg. Nå er kl.13. Og jeg har spist en halv klementin og en kiwi i dag... Blir aldri sulten og å gå på en matbutikk har jeg ikke klart på mange uker. Jeg spiser alltid litt middag, men samboer må lage all maten stort sett. Kommer det bilder av mat på insta/facebook så må jeg bare scrolle videre før jeg rekker å se noe av det. Er det flere som har det sånn??
Ja dessverre. Klarer ikke lage matpakke kvelden før fordi da må jeg se på maten i kjøleskapet og forholde meg til hva jeg kanskje orker å spise i morgen.. haha. Sist klarte jeg ikke hjelpe til med mathandling eller noe fordi jeg ble kvalm av å gå inn i matbutikker. Men får plutselige innfall om mat jeg har lyst på da! Spiste tre epler til kvelds i forgårs, prøvde det samme i går men da klarte jeg bare to små biterEr det andre som sliter med å få i seg mat? Jeg er så himla kvalm, men klarer altså ikke tanken på mat. Vet at det hjelper å spise lite og ofte, men jeg sliter med å få meg til å spise. Blir skikkelig dårlig av å tenke på mat, jeg klarer ikke å skrive handleliste engang. Blir bare dårlig og må legge den fra meg. Nå er kl.13. Og jeg har spist en halv klementin og en kiwi i dag... Blir aldri sulten og å gå på en matbutikk har jeg ikke klart på mange uker. Jeg spiser alltid litt middag, men samboer må lage all maten stort sett. Kommer det bilder av mat på insta/facebook så må jeg bare scrolle videre før jeg rekker å se noe av det. Er det flere som har det sånn??