Etter en forholdsvis god dag er kvalmen tilbake for fullt i kveld. Ikke lett å bli klok på!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe mulig. Tror jeg ringte for 2 uker siden, er 7+3 i dag. Er bare redd for at de henviser meg for seint til toul. Har vært med ivf klinikken på ul i dag og alt er fint til nå.7+5. Bor på en liten plass, så er vel ikke så mye «konkurranse»
Er det jeg er redd og… men ordner seg sikkertHehe mulig. Tror jeg ringte for 2 uker siden, er 7+3 i dag. Er bare redd for at de henviser meg for seint til toul. Har vært med ivf klinikken på ul i dag og alt er fint til nå.
Jeg elsker smeltet ost om dagen!Klarer ikke se bilde av eller forholde meg til smelta ost av alle snodige ting!
Haha , ja jeg stresser av å ikke være kvalm , kunne egentlig tenkt meg litt kvalme så jeg ikke hadde så god matlyst haha !! Var kvalm de første 4 mnd med min førstefødte , gutt men d blir litt feil klage over at man ikke er kvalm så det er litt ironi herJeg er kvalm! Elsker att jeg er det men hater å være kvalm
Enkelte altså.. det der er sikkelig dårlig gjort!Omg! Nå har enda en venn som jeg ikke har fortalt at jeg er gravid til spurt meg om jeg er i god form… nå er det en annen venninne som har sladret. Fy faen altså jeg latet som ingenting til han, for han har stakkar ikke gjort noe, men hun andre skal jeg snakke med i morgen. Hva er galt med folk? Er det virkelig så utenkelig at dette er noe jeg har lyst å dele selv? Eller er det bare mine venner som overhodet ikke tenker på annet enn å være den som får «lov til» å fortelle en nyhet (som ikke omhandler dem engang)??
Nei, det er ugreit altså...Omg! Nå har enda en venn som jeg ikke har fortalt at jeg er gravid til spurt meg om jeg er i god form… nå er det en annen venninne som har sladret. Fy faen altså jeg latet som ingenting til han, for han har stakkar ikke gjort noe, men hun andre skal jeg snakke med i morgen. Hva er galt med folk? Er det virkelig så utenkelig at dette er noe jeg har lyst å dele selv? Eller er det bare mine venner som overhodet ikke tenker på annet enn å være den som får «lov til» å fortelle en nyhet (som ikke omhandler dem engang)??
Helt enig! TakkEnkelte altså.. det der er sikkelig dårlig gjort!
TakkNei, det er ugreit altså...
Dette er hvorfor vi ikke sa noe til noen. Folk forsnakker seg og folk tenker dessverre ikke alltid over det. Som gravid er man plutselig allemannseie og det er så irriterende.Omg! Nå har enda en venn som jeg ikke har fortalt at jeg er gravid til spurt meg om jeg er i god form… nå er det en annen venninne som har sladret. Fy faen altså jeg latet som ingenting til han, for han har stakkar ikke gjort noe, men hun andre skal jeg snakke med i morgen. Hva er galt med folk? Er det virkelig så utenkelig at dette er noe jeg har lyst å dele selv? Eller er det bare mine venner som overhodet ikke tenker på annet enn å være den som får «lov til» å fortelle en nyhet (som ikke omhandler dem engang)??
Du har helt rett! Og jeg har brukt å gjøre som deg om jeg hører via via fra andre.. blir godt å nå 12 uker, så kan jeg dele med alle og slippe det sladret Men da kommer vel kommentarer om at jeg spiser for mye/for lite, trener for mye/for lite, har for liten/for stor mage (spiser du ikke/er du sikker på at det ikke er to inni der)?Dette er hvorfor vi ikke sa noe til noen. Folk forsnakker seg og folk tenker dessverre ikke alltid over det. Som gravid er man plutselig allemannseie og det er så irriterende.
Jeg har også fått høre via via om graviditeter men da holder jeg munn om det og ‘later som ingenting’ og venter med å gratulere den det gjelder når de selv deler det nettopp fordi det er den gravide som skal få lov til å dele det selv. Jeg hadde blitt så skuffet og såret