Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Det blir ikke toppkarakterer på den eksamen for å si det sånn Gleder meg så sykt til den er over!Har tidenes hjernetåke for tiden Har en tøff eksamen om én uke og jeg har fullstendig teflonhjerne, ingenting sitter Konsentrasjonen og fokuset er fullstendig fraværende også..
Samme her.. Surt når jeg har fått knallgode karakterer til nå Skal vurdere å ta den opp igjen mens jeg er i permisjonSamme her. Det blir ikke toppkarakterer på den eksamen for å si det sånn Gleder meg så sykt til den er over!
Vi har alle vært der, der kommer til å gå braGruer meg så mye til vår andre TUL i morra. Tenk om det ikke er liv lenger?
Gruer meg mer til denne enn den første…
Etter å mista 3 stk, så er det litt ekstra vondt…Vi har alle vært der, der kommer til å gå bra
Lykke til i morgen, krysser fingrene for dereGruer meg så mye til vår andre TUL i morra. Tenk om det ikke er liv lenger?
Gruer meg mer til denne enn den første…
Det skjønner jeg godt, jeg har mistet 1 så vet hvor fælt det erEtter å mista 3 stk, så er det litt ekstra vondt…
Mente sånn «vi har alle vært der » ikke sånn «vi har alle vært der, slutt og klag» ser i ettertid at den setningen kunne forstås på to måterEtter å mista 3 stk, så er det litt ekstra vondt…
Så utrolig dårlig!!!Er så lei sykehuset Østfold. Fikk nettopp dette brevet på helsenorge sammen med tekstmelding om at timen min til OTUL er avlyst. Var irritert fra før da jeg hadde fått time 14+0. Nå er jeg så glad vi valgte å ta en UL privat i går når jeg var 12+0! Synes fortsatt dette er fryktelig dårligVis vedlegget 450966
Så irriterende, har dere mulighet for å oppsøke et annet sykehus og få tul der i stede?Er så lei sykehuset Østfold. Fikk nettopp dette brevet på helsenorge sammen med tekstmelding om at timen min til OTUL er avlyst. Var irritert fra før da jeg hadde fått time 14+0. Nå er jeg så glad vi valgte å ta en UL privat i går når jeg var 12+0! Synes fortsatt dette er fryktelig dårligVis vedlegget 450966
Det vet jeg ikke... Må ringe og høreSå irriterende, har dere mulighet for å oppsøke et annet sykehus og få tul der i stede?