Klagetråd

Har tidenes hjernetåke for tiden :arghh: Har en tøff eksamen om én uke og jeg har fullstendig teflonhjerne, ingenting sitter :sorry: Konsentrasjonen og fokuset er fullstendig fraværende også..

Har tidenes hjernetåke for tiden :arghh: Har en tøff eksamen om én uke og jeg har fullstendig teflonhjerne, ingenting sitter :sorry: Konsentrasjonen og fokuset er fullstendig fraværende også..
Samme her. Det blir ikke toppkarakterer på den eksamen for å si det sånn :dead: Gleder meg så sykt til den er over!

Samme her. Det blir ikke toppkarakterer på den eksamen for å si det sånn :dead: Gleder meg så sykt til den er over!
Samme her.. Surt når jeg har fått knallgode karakterer til nå :banghead: Skal vurdere å ta den opp igjen mens jeg er i permisjon :shy:

Må klage på en dag hvor jeg har styrt veldig mye og det kjennes veldig godt på kroppen.
Har «smerter» i nedre korsrygg og magen (kjennes som relativt sterke kynnere) som blir verre så fort jeg gjør en minste bevegelse.
Har fremdeles litt tørrhoste etter sykdom for 1 uke siden og hver gang jeg hoster knyter set seg skikkelig til i magen… auuuuuuuu :arghh:

Regner med det blir nok en natt med 3-5 timers usammenhengende søvn og i morgen går set i ett (bokstavelig talt fra morgen til kveld.
Må innrømme jeg «gruer» meg litt.
Gleder meg i allefall til å kunne legge meg for å sove i morgen kveld.

I dag toppet det seg for meg og jeg fikk et fullstendig sammenbrudd med bare hylgråt... Jeg har vært syk i over en uke nå, og formen har generelt vært ræva i en evighet med kvalme og div. I natt våknet jeg sikkert 20 ganger og har jo derfor dundrende hodepine i dag. Hadde et møte med min far som gikk skikkelig dårlig, da han har null forståelse eller respekt for andres tid og liv. Ender opp med at han gir meg kjeft fordi han ikke har rukket å fikse noe i en avtale vi har gjort. Forstå det den som kan... Hvis jeg skal være helt ærlig så er det få mennesker som oppfører seg på hans nivå, men man kan dessverre ikke velge hvilke foreldre man er utdelt. Samboer jobber mye overtid om dagen og nå to dager på rad så kommer han hjem sent. Jeg vegrer meg helt ærlig litt for å ha mini på 18mnd alene i 2 timer fordi formen min er så dårlig i dag og hun krever så mye. Så ja, det var dagens rant...

Jeg er så drittlei av å være kvalm og i dårlig form. Er 11+4. synes livet og denne graviditeten er dritt!! Mye dårligere denne uka enn forrige. Er sååå lei. Ligger bare rett ut hele tiden.

Er så lei sykehuset Østfold. Fikk nettopp dette brevet på helsenorge sammen med tekstmelding om at timen min til OTUL er avlyst. Var irritert fra før da jeg hadde fått time 14+0. Nå er jeg så glad vi valgte å ta en UL privat i går når jeg var 12+0! Synes fortsatt dette er fryktelig dårligIMG_7629.jpeg

Er så lei sykehuset Østfold. Fikk nettopp dette brevet på helsenorge sammen med tekstmelding om at timen min til OTUL er avlyst. Var irritert fra før da jeg hadde fått time 14+0. Nå er jeg så glad vi valgte å ta en UL privat i går når jeg var 12+0! Synes fortsatt dette er fryktelig dårligVis vedlegget 450966
Så irriterende, har dere mulighet for å oppsøke et annet sykehus og få tul der i stede?

Back
Topp