Klagetråd

Kjenner at hvis jeg går for mye eller står for lenge så får jeg smerter i hoftene og i korsryggen. Bare det å gå hjemmeifra og til jobben som er 5 min, gir begynnende smerter o_O Andre som sliter med det samme?
Bekkensmerter? ☺️ jeg sliter ihvertfall veldig med det, og kjenner det igjen fra forrige graviditet som smerter i bekkenet.

Omgangssyke på tur. Jeg ble syk med oppkast og diaré natt til mandag, skulle reise hjem mandag 8 t med bil. Funket dårlig. Samboer fløy med minstemann og reiste på ettermiddagen. Ble sjuk på toget hjem mandags kveld. Tirsdag skulle jeg gjøre et nytt forsøk på å kjøre hjem, men da begynte eldste å spy … så her sitter vi fortsatt hos sviger familien og krysser fingrene for at guttungen er frisk nok til å reise imorgen.
Heldigvis ikke spydd noe siden kl 14 så håper vi kommer oss hjem til de andre. Pappen har det ikke akkurat toppers aleine med en 11 mnd baby og ikke baby med en utmattet og syk pappa heller

Mulig en 3. urinveisinfeksjon på lur siden desember nå - i tillegg til sopp og et «deformert» bryst. Har tatt brystreduksjon for ti år siden og legen tenkte arrvev eller veskeansamling som blir påvirket av hormonene, men henviste til mammografi for å være sikker. Lukrativt å være gravid :dead:

Ei i starten av 20 åra som nettopp har fått vite at ho er gravid lurte på hvor langt jeg hadde igjen til termin. Jeg svarte ca. 120 dager igjen. Får til svar: « åhh shit og du er så stor allerede. Jeg blir nok ikke så stor»

Tåler det meste, men faen ikke kødd med en hormonell gravid dame! :smiley-angry019

Ei i starten av 20 åra som nettopp har fått vite at ho er gravid lurte på hvor langt jeg hadde igjen til termin. Jeg svarte ca. 120 dager igjen. Får til svar: « åhh shit og du er så stor allerede. Jeg blir nok ikke så stor»

Tåler det meste, men faen ikke kødd med en hormonell gravid dame! :smiley-angry019
Jeg er akkurat 100 dager igjen i dag og folk får sjokk når er ser hvor stor mage jeg har. Får så mye kommentarer! Det er så rart at alle MÅ kommentere gravid kropp. Husker ved forrige graviditet så sa alle at jeg så SÅ bra ut, tok det som en stor fornærmelse, jeg var dritfeit og følte meg helt forferdelig. Helt ÅPENBART at jeg ikke så bra ut!

Jeg er akkurat 100 dager igjen i dag og folk får sjokk når er ser hvor stor mage jeg har. Får så mye kommentarer! Det er så rart at alle MÅ kommentere gravid kropp. Husker ved forrige graviditet så sa alle at jeg så SÅ bra ut, tok det som en stor fornærmelse, jeg var dritfeit og følte meg helt forferdelig. Helt ÅPENBART at jeg ikke så bra ut!

Psykologen min greide å lire ut av seg på torsdag at jeg hadde da liten mage for å være 26 uker.. og hun burde i hvertfall vite bedre :hilarious:

Psykologen min greide å lire ut av seg på torsdag at jeg hadde da liten mage for å være 26 uker.. og hun burde i hvertfall vite bedre :hilarious:
er vell bare å stålsette seg og vente på at det kommer til å komme så mange fler kommentarer etter hvert :smiley-ashamed004

Har heldigvis ingen mannfolk rundt meg som kommenterer. Så på jobb rundt dem er det letteste. Alle typer kommentarer kan bli tolket feil. Regner med ho jenta jeg snakket med ikke prøvde å være frekk. Men det var dårlig gjennomtenkt kommentar :depressed::laughing002

I går klarte jeg å revne gravid buksa i leggen når jeg holdte på i hagen. Jeg gråt i nesten 1 time, fordi det jeg bare har to bukser som passer og da plutselig bare en igjen! Det ble for mye for meg:laughing021

Noen folk eier bare ikke skam o_O

Veldig takknemlig for at magen vokser og babyen sparker, men FY F. Er så lei av at ribbeina stikker inn i magen. Klarer ikke sitte lent frammover i det heile tatt uten å bli møtt med umiddelbar smerte og ubehag i mage og bryst. Og blir kvalm av det og. Klarer ikke lenger å sitte å kose meg å spise veg stuebordet. Må sitte med spisebordet med rak rygg og konsentrert om å sitte på måte som er mindre ubehagelig med jevne pauser for å puste og strekke meg bakover. Fortsetter å tenke på at jeg har tre måneder igjen og babyen skal bli over dobbel så stor, eller tre ganger så stor. Vil bare nyta et måltid :smiley-angry017

Veldig takknemlig for at magen vokser og babyen sparker, men FY F. Er så lei av at ribbeina stikker inn i magen. Klarer ikke sitte lent frammover i det heile tatt uten å bli møtt med umiddelbar smerte og ubehag i mage og bryst. Og blir kvalm av det og. Klarer ikke lenger å sitte å kose meg å spise veg stuebordet. Må sitte med spisebordet med rak rygg og konsentrert om å sitte på måte som er mindre ubehagelig med jevne pauser for å puste og strekke meg bakover. Fortsetter å tenke på at jeg har tre måneder igjen og babyen skal bli over dobbel så stor, eller tre ganger så stor. Vil bare nyta et måltid :smiley-angry017
Føler med deg! Er i samme båten :arghh:

Er det og noen som får vondt i brystet og ryggen rett bak brystet når de sitter litt for lenge? Einaste som hjelper er å ligge ned. Begynner å bli ganske korte perioder jeg kan sitte. Ikke det enklaste på jobb. Jordmor var ikke overaska, men aldri hørt noen klage om smerter i brystkasse før

Slitt ekstremt med kramper i leggene de siste dagene, våkner i ekstrem smerte og kjenner det godt gjennom hele dagen :sour:

Er det og noen som får vondt i brystet og ryggen rett bak brystet når de sitter litt for lenge? Einaste som hjelper er å ligge ned. Begynner å bli ganske korte perioder jeg kan sitte. Ikke det enklaste på jobb. Jordmor var ikke overaska, men aldri hørt noen klage om smerter i brystkasse før
Muskulære smerter?

Muskulære smerter?
Trykk i heile brystkasso. Og som en stikksmerte som strekker seg fra et punkt fra ryggen til et punkt på brystbeinet og sprer seg litt ut i fra den "streken". Og det kjennes stramt framme på brystkasso. Om det gir meining. Veit ikke om det er musklene

Back
Topp