Spes
Flørter med forumet
Føler ikke det offentlige helsevesenet tar problemstillinger som omhandler tidlig graviditet eller prøve å bli gravid (før det har gått så og så lang tid) alvorlig I alle fall hvis det gjelder det mentale.Egentlig ikke mye å klage over, men må få ut frustrasjonen et sted
Sittet hele dagen og ventet på å bli oppringt fra sykehuset med svar på hcg prøven fredag og vite hva veien videre blir etter å ha mistet flere ganger på rad nå.
Klokken 14:45 mistet jeg tålmodigheten og ringte for å høre om de hadde fått svar (ble fortalt at det tok kun 2 timer +/- å analysere prøven). Hun jeg snakket med skulle sende beskjed til legen jeg traff på fredag og si jeg ventet fortsatt på svar.
Går egentlig utfra at jeg ikke hører noe i dag ettersom jeg regner med de er i ferd med å avslutte arbeidsdagen sin nå
Blir gal av all ventingen og ikke vite (selv om testene virker lovende).
Ventet også på telefon fra lege i dag. Ville ta hcg pga tidligere sa og ma. Men siden jeg ikke rakk første gang de ringte (de ringte seriøst så kort som det tok meg å faktisk tisse), og neste gang (etter at jeg purret) var lab stengt - så det ble ingen hcg. Reiser bort i morgen, og fastlegen kunne ikke hjelpe med å rekvirere prøver på annen lab. Så da må jeg eventuelt gå privat. Det er sånn hver gang. Frustrerende!