Klagetråd

Egentlig ikke mye å klage over, men må få ut frustrasjonen et sted :arghh:

Sittet hele dagen og ventet på å bli oppringt fra sykehuset med svar på hcg prøven fredag og vite hva veien videre blir etter å ha mistet flere ganger på rad nå.
Klokken 14:45 mistet jeg tålmodigheten og ringte for å høre om de hadde fått svar (ble fortalt at det tok kun 2 timer +/- å analysere prøven). Hun jeg snakket med skulle sende beskjed til legen jeg traff på fredag og si jeg ventet fortsatt på svar.
Går egentlig utfra at jeg ikke hører noe i dag ettersom jeg regner med de er i ferd med å avslutte arbeidsdagen sin nå :bored:
Blir gal av all ventingen og ikke vite (selv om testene virker lovende).
Føler ikke det offentlige helsevesenet tar problemstillinger som omhandler tidlig graviditet eller prøve å bli gravid (før det har gått så og så lang tid) alvorlig:banghead: I alle fall hvis det gjelder det mentale.
Ventet også på telefon fra lege i dag. Ville ta hcg pga tidligere sa og ma. Men siden jeg ikke rakk første gang de ringte (de ringte seriøst så kort som det tok meg å faktisk tisse), og neste gang (etter at jeg purret) var lab stengt - så det ble ingen hcg. Reiser bort i morgen, og fastlegen kunne ikke hjelpe med å rekvirere prøver på annen lab. Så da må jeg eventuelt gå privat. Det er sånn hver gang. Frustrerende!

Jeg sliter veldig med å holde humøret oppe. Ble gravid på samme tid i fjor, som endte i en BO, og klarer ikke tenke noe annet enn at dette også ender dårlig. Hvis jeg snakker med samboer om eplefrøet må jeg alltid si noe ale «hvis det i det hele tatt er der», bare for at jeg ikke klarer å gå ut fra at alt er bra.

Ul om 17 dager, og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut
Eg forstår deg veldig godt. Ul om 14 dager, hadde sa tidligere i år og skulle egentlig hatt termin i desember. Er livredd for dårlige nyheter på ul! Så skal mannen reise på jobbreise samme kveld rett etter ul. Holder på å bli litt gal.

Eg forstår deg veldig godt. Ul om 14 dager, hadde sa tidligere i år og skulle egentlig hatt termin i desember. Er livredd for dårlige nyheter på ul! Så skal mannen reise på jobbreise samme kveld rett etter ul. Holder på å bli litt gal.
Uff, skjønner deg godt! Håper du får gode nyheter :Heartred

Føler meg så frustrert prøvde forgje fredag å få legetime men legen min har ikke noe ledig før 28 november og ble bedt om å ringe opp igjen i dag og be om akutt time, men fikk beskjed at det ikke er noe ledig akutt time da jeg ringte i dag. Sist jeg var gravid så hadde jeg en kjemisk graviditet og er så redd det skal skje igjen alt jeg vil er bare å ta en blodprøve for å sjekke om jeg har hcg økning har Pcos og hele venstre side av eggstokken er bare cyster og jeg ønsker bare en bekreftelse om at det faktisk kan bli en baby denne gangen mannen hadde kreft i testiklene i fjor og med min pcos har det vært et mirakel at vi har klart det naturlig nå

Føler meg så frustrert prøvde forgje fredag å få legetime men legen min har ikke noe ledig før 28 november og ble bedt om å ringe opp igjen i dag og be om akutt time, men fikk beskjed at det ikke er noe ledig akutt time da jeg ringte i dag. Sist jeg var gravid så hadde jeg en kjemisk graviditet og er så redd det skal skje igjen alt jeg vil er bare å ta en blodprøve for å sjekke om jeg har hcg økning har Pcos og hele venstre side av eggstokken er bare cyster og jeg ønsker bare en bekreftelse om at det faktisk kan bli en baby denne gangen mannen hadde kreft i testiklene i fjor og med min pcos har det vært et mirakel at vi har klart det naturlig nå
Har du mulighet til å gå privat? Skjønner bekymringen din :Heartred

Vil bare klage på at det ikke finnes sånn «fast forward» knapp man kan trykke så man kan spole livet frem 3-4 uker.
Disse ukene frem til uke 12 (eller til man i det minste har fått bekreftet liv) er ren tortur :arghh:
Man går rundt og er så og si konstant bekymret for alt mulig rart.

Back
Topp