Klagetråd

I kveld vet jeg ikke hva jeg har holdt på med. Nesten ikke spist noe i hele dag, Åsså bøtter jeg nedpå med lasagne, altså vi snakker mengder. Og ikke nok med det, smågodt og chips etterpå. Ikke rart jeg er kvalm og dårlig nå. Hva gikk av meg da. Skjønner ikke helt hva jeg holder på med i dette svangerskapet:bag:

Skal på ultralyd i dag og 2-åringen har hatt sin verste natt på kjempelenge. Sånn at vi ikke vet om han er syk eller ikke, men vi kan i hvert fall ikke sende han i barnehagen.

Og det betyr at jeg må alene på ultralyd :( Vet at mange gjør det sånn, men var så mentalt forberedt på å ha mannen min der at nå er jeg ekstra nervøs for å få dårlige nyheter…

Er i mitt livs dårligste form... Var på behandling på sykehus på mandag og må igjen på fredag... Blitt stukket så mange ganger med kanyler at jeg har fått lett årebetennelse ved begge håndledd :meh:
Du er over i 2. trimester nå?

Innser først nå at jeg må jo huske å gjøre knipeøvelser.. :hungover: Var helt elendig på det forrige svangerskap, det eneste som hjalp var «knipe-treningsøktene» i appen - da ble jeg presset til det, og fikk gjennomført noen kvelder. At det skal være SÅ tiltak:shifty:

Skal på ultralyd i dag og 2-åringen har hatt sin verste natt på kjempelenge. Sånn at vi ikke vet om han er syk eller ikke, men vi kan i hvert fall ikke sende han i barnehagen.

Og det betyr at jeg må alene på ultralyd :( Vet at mange gjør det sånn, men var så mentalt forberedt på å ha mannen min der at nå er jeg ekstra nervøs for å få dårlige nyheter…
Hvordan gikk det? ❤️

KLAGE!!!! Jeg har klart å pådra meg influensa... fytti katta jeg er så dårlig. Sover lite sammenhengende, våkner av at jeg ikke får svelge, får ikke i meg mat og ingenting frister oga svangerskapskvalme, brenner i hodet og er kald... Og det verste er at jeg ikke kan spise lakris!!!! JEG HAR SÅ LYST PÅ DET!!! ÅÅÅÅH!! :smiley-ashamed004 laughing4

KLAGE!!!! Jeg har klart å pådra meg influensa... fytti katta jeg er så dårlig. Sover lite sammenhengende, våkner av at jeg ikke får svelge, får ikke i meg mat og ingenting frister oga svangerskapskvalme, brenner i hodet og er kald... Og det verste er at jeg ikke kan spise lakris!!!! JEG HAR SÅ LYST PÅ DET!!! ÅÅÅÅH!! :smiley-ashamed004 laughing4
Du kan da spise litt?

Du kan da spise litt?
Jm mente jeg ikke skulle spise noe, men jeg sa jeg var veldig forsiktig, jeg har en pose med sånne harde lakris stenger i bilen, som jeg tar én av av og til. Problemet er bare det at jeg har lyst på masse lakris hele tiden :smiley-ashamed004 tror det er en cravings rett og slett:hilarious:

Back
Topp