Ååå... Det er så mange dumme regler. Hvordan skal man vite alt dette? Føler med deg.Det er en grense på 20% som jeg ikke viste om. Arbeidsgiver betaler bare de første 16 dager. Så jeg har fullstendig dummet meg ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå... Det er så mange dumme regler. Hvordan skal man vite alt dette? Føler med deg.Det er en grense på 20% som jeg ikke viste om. Arbeidsgiver betaler bare de første 16 dager. Så jeg har fullstendig dummet meg ut...
Herregud for en idiotisk regel. Skal du straffes for å være «flink»? Da er det bare å ta ut full sykemelding da. Så dumt… skulle tro staten ville ha folk i mest mulig arbeid.Det er en grense på 20% som jeg ikke viste om. Arbeidsgiver betaler bare de første 16 dager. Så jeg har fullstendig dummet meg ut...
Jeg også kjenner jeg sliter med akkurat det at jeg ikke kan spise spekemat men har sagt til mannen at han har å komme med ei fjøl med spekekjøtt og ost i en helsikes fart etter at ungen kommerKlager på at jeg ikke kan spise det jeg vil i jula. Dette er andre jul på rad at jeg er gravid og ikke kan spise spekemat, brie osv
Tror jeg må gjøre det samme! I 2020 pakket jeg seriøst halve kofferten full av mat (til barsel). Det som er litt morsomt er at jeg endte opp med å føde på en av søsknenes bursdag og istedet reiste hjem samme dag, så hadde ikke trengt å ta med så mye gittJeg også kjenner jeg sliter med akkurat det at jeg ikke kan spise spekemat men har sagt til mannen at han har å komme med ei fjøl med spekekjøtt og ost i en helsikes fart etter at ungen kommer
Kjenner meg igjen her, selv uten barnehagebarn. Jeg er den som holder seg frisk når mannen er syk flere ganger ila høsten, men nå er det bare jeg som er syk... Ikke går det over heller, det bare varer og varerHar blitt forkjølt - igjen! Aldri vært så mye syk som denne høsten, blir liksom aldri helt frisk. Sikkert noe hormonelt med immunforsvaret og en 2-åring som tar med seg diverse hjem fra barnehagen, selv om han ikke blir syk selv.
Det går nok braSpiste ei lita skive røkelaks i dag etter å ha lest på Helsenorge at det var ok. Så leste jeg videre om hva konsekvensene var hvis det var listeria i den. Sannsynligheten for listeria er jo latterlig lav, men nå føler jeg meg litt dritt uansett. Blæh
Uff, stakkars! Du har all verdens medlidenhet herfraKasta opp da jeg åpna en pakke med fiskekaker... Det lukta så sterkt også hosta jeg og da var det gjort... Pakken hadde lufta litt fra seg da jeg kom tilbake, så greide å lage middag. Greide såvidt å spise en fiskekake selv...
Ja i forbindelse med bekkenløsningNoen som har hatt symfyse smerter? Tror det er det jeg har kombinert med å være forstoppa… og det går og ut over ryggen
Det fikk vi også i fjor... Helt forferdelig jul. Enda holdt vi ungene hjemme med en gang vi fikk beskjed. Krysser fingrene for at dere slipper i år.Mld fra barnehagen at det går omgangssyke i barnehagen.:. Selvfølgelig rett oppi juleferien! Igjen!!! Vi har vært så uheldige og i fjor ble hele julefeiringen ødelagt av alle som ble skikkelig dårlige og besøk og alt…og det skjedde to år før det igjen og !! så kommer den hersens smitten igjen.. jeg er så lei meg om minste er smitta nå… så blir vel resten av gjengen smitta etter tur knakk skikkelig sammen i dag…
Det fikk vi også i fjor... Helt forferdelig jul. Enda holdt vi ungene hjemme med en gang vi fikk beskjed. Krysser fingrene for at dere slipper i år.
Fatter ikke hva greia er med desember å omgangssyke!! Blir så sintDet fikk vi også i fjor... Helt forferdelig jul. Enda holdt vi ungene hjemme med en gang vi fikk beskjed. Krysser fingrene for at dere slipper i år.
Omgangsyke i hus her også, venter bare på at vi foreldre skal få det nåFatter ikke hva greia er med desember å omgangssyke!! Blir så sint
Ja jeg håper virkelig vi slipper … jeg henta henne 10 min etter vi fikk mld, men da hadde jo den som var blitt syk vært der en stund allerede så er jo helt umulig å vite sitter å teller timene og er bare redd det hele tiden skal bryte ut….
Så forbaska! Håper dere rekker bli ferdige før eventuelt besøk / julaften osv…Omgangsyke i hus her også, venter bare på at vi foreldre skal få det nå