Klagetråd

Jeg bekymrer meg over lite liv i dag... Prøver å tenke at det går opp og ned og at jeg har vært på farten i dag. Det er jo ingen vits å ringe sykehuset når jeg ikke er 22+0 engang. Er jo ingenting de kan gjøre. Krysser fingrene for at alt er i orden og at det bare er jeg som ikke har fulgt helt med i dag...
Føler med deg :Heartred det er heldigvis fortsatt tidlig til å kjenne tydelig bevegelsesmønster. Men syntes ikke man skal tenke at sykehuset ikke kan gjøre noe fordi man ikke har kommet forbi uke 23. Man er like mye gravid og har rett på helsehjelp uansett:Heartred om det er så er trygging verbalt eller ved hjelp av undersøkelse.

Føler med deg :Heartred det er heldigvis fortsatt tidlig til å kjenne tydelig bevegelsesmønster. Men syntes ikke man skal tenke at sykehuset ikke kan gjøre noe fordi man ikke har kommet forbi uke 23. Man er like mye gravid og har rett på helsehjelp uansett:Heartred om det er så er trygging verbalt eller ved hjelp av undersøkelse.
Jeg har bare hørt at veldig mange ikke får komme inn, men blir henvist til lege eller jordmor. Jeg kjenner heldigvis at det er liv der inne, bare ikke like tydelige spark som jeg er vant med. Satser på at det tar seg opp i morgen :Heartred

Jeg har bare hørt at veldig mange ikke får komme inn, men blir henvist til lege eller jordmor. Jeg kjenner heldigvis at det er liv der inne, bare ikke like tydelige spark som jeg er vant med. Satser på at det tar seg opp i morgen :Heartred
Ja det skjønner jeg. Og syntes det er utrolig synd man føler man ikke blir tatt på alvor :Heartred

Jordmor på OUL sa at man alltids kunne prøve føden, også får de heller avgjøre hva de vil gjøre. Jeg skulle i hvert fall ringe dit om mine kynnere tar seg opp, og om de ikke vil ha meg inn så får de si at jeg skal ringe lege/legevakt heller❤️

Back
Topp