Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg. Jeg er i samme situasjon og det er slitsomt!!! Omgangssyke rett før juleferien, influensa etter Nyttår og halsbetennelse siste uka. Jeg blir gal.Klager over at jeg har vært syk mer eller mindre siden midten av desember. Og at vi nå har hatt 5 dager med ny runde sykdom med slim og hoste i TILLEGG til et magevirus med mye magevondt og flydd på do hele gjengen her![]()
Utrolig kjipt. Det er veldig mye sykdom om dagen. Vi gikk rett fra omgangssyke til influensa.Ny runde sykdom her…. Føler jeg skal spy, klarer ikke spise og magen er steinhard om jeg er oppe å går. Klarer bare ligge![]()
Ånei :/ Krysser fingrene for at baby holder seg inne lengst mulig! Lykke til uansett.I dag gikk vannet i uke 30+1skuffet over at kroppen ikke holdt ut lenger men lille har fått veldig gode prognoser og de har fått stoppet rier så er håp om at lille holder seg inne og blir mars baby
Uff, det skjønner jeg er skummelt når du har erfaring med veldig prematur baby fra førI dag gikk vannet i uke 30+1skuffet over at kroppen ikke holdt ut lenger men lille har fått veldig gode prognoser og de har fått stoppet rier så er håp om at lille holder seg inne og blir mars baby
Hver dag er en bonus, nå er første mål nådd og det var 12 timer med lunge modning. Ting er stille og rolig i magen heldigvis så tror ikke hun kommer innom de nærmeste dageneUff, det skjønner jeg er skummelt når du har erfaring med veldig prematur baby fra før
krysser fingrene for at Mini holder seg på innsida litt til, hvis ikke er jo uke 31 ganske bra! Herfra er vel hver dag en bonus? Håper for deg
![]()
Godt å høre at alt går bra så langt! Håper dere rakk alt dere ønsket å rekke av lungemodning etc før Lille kom til verdenDet ble en Mars baby på megmen alt går bra på tross av den tidligere starten
![]()
Gratulerer!Det ble en Mars baby på megmen alt går bra på tross av den tidligere starten
![]()
Godt å høre at alt går bra så langt! Håper dere rakk alt dere ønsket å rekke av lungemodning etc før Lille kom til verden![]()
Tusen takk, det går veldig braGratulerer!håper alt går fint med dere
![]()