Klagetråd

Klager over at jeg har vært syk mer eller mindre siden midten av desember. Og at vi nå har hatt 5 dager med ny runde sykdom med slim og hoste i TILLEGG til et magevirus med mye magevondt og flydd på do hele gjengen her:blackeye:
Føler med deg. Jeg er i samme situasjon og det er slitsomt!!! Omgangssyke rett før juleferien, influensa etter Nyttår og halsbetennelse siste uka. Jeg blir gal.

Så sliten generelt og ikke minst på jobb at jeg spyr :arghh: Så masse i familien med alvorlig sykdom, dødsfall osv. Vi hadde fått inn vikar som skulle overlappe med meg og avlaste i forhold til arbeidsoppgaver, men dette ble ikke noe av pga andre sykemeldte. Er så sliten og trøtt at jeg kan sovne hvor som helst. Går i 100%, men føler jeg yter 20%:hungover:

Da var det endelig min tur til å ta til vettet og få meg gradert sykemelding. Oppdaget på legetimen at jeg har tatt for lite jern i 10 uker også så er nok en av grunnene til at jeg er så ufattelig sliten. Men håper at det vil hjelpe å jobbe litt mindre og få opp jernlagrene slik at siste trimester kan gå litt smoothere enn det gjør nå. Sitter langt inne men tror jeg vil takke meg selv og at det var helt riktig tidspunkt for å ikke gå på en smell :Heartred :(

Vi har styrt klar av omgangssyke så langt i vinter, men nå var det visst vår tur. Jeg har vært kvalm siden i går og på formiddagen måtte mannen min hente yngste i barnehagen. Hele ettermiddagen har gått til å holde spybøtta og skifte laken. :dead:
Er vel bare å vente på at resten av gjengen blir syk, tenker jeg.

Har hatt så mye halsbrann de siste dagene at jeg våkner av det. Grusomt! Jeg har ikke noe lyst å ta kontakt med legen enda en gang i dette svangerskapet, føler at jeg har vært der annenhver uke de siste par månedene...

I dag gikk vannet i uke 30+1 :sorry: skuffet over at kroppen ikke holdt ut lenger men lille har fått veldig gode prognoser og de har fått stoppet rier så er håp om at lille holder seg inne og blir mars baby
Ånei :/ Krysser fingrene for at baby holder seg inne lengst mulig! Lykke til uansett. :Heartred

I dag gikk vannet i uke 30+1 :sorry: skuffet over at kroppen ikke holdt ut lenger men lille har fått veldig gode prognoser og de har fått stoppet rier så er håp om at lille holder seg inne og blir mars baby
Uff, det skjønner jeg er skummelt når du har erfaring med veldig prematur baby fra før :Heartred krysser fingrene for at Mini holder seg på innsida litt til, hvis ikke er jo uke 31 ganske bra! Herfra er vel hver dag en bonus? Håper for deg :Heartpink

:HeartpinkUff, det skjønner jeg er skummelt når du har erfaring med veldig prematur baby fra før :Heartred krysser fingrene for at Mini holder seg på innsida litt til, hvis ikke er jo uke 31 ganske bra! Herfra er vel hver dag en bonus? Håper for deg :Heartpink
Hver dag er en bonus, nå er første mål nådd og det var 12 timer med lunge modning. Ting er stille og rolig i magen heldigvis så tror ikke hun kommer innom de nærmeste dagene :Heartpink

Det ble en Mars baby på meg :sorry: men alt går bra på tross av den tidligere starten:Heartpink
Godt å høre at alt går bra så langt! Håper dere rakk alt dere ønsket å rekke av lungemodning etc før Lille kom til verden :Heartred

Godt å høre at alt går bra så langt! Håper dere rakk alt dere ønsket å rekke av lungemodning etc før Lille kom til verden :Heartred
Gratulerer!❤️ håper alt går fint med dere❤️
Tusen takk, det går veldig bra :Heartpink Rakk alt av lunge modning, og en veldig god dose magnesium for å beskytte hjernen. Det er en sterk jente som var litt trøtt ettersom jeg måtte ha narkose men som har hentet seg inn fint og trenger bare litt starthjelp ❤️ 1300g stor og helt perfekt :Heartpink

Back
Topp