Oh noo.. jeg kan ikke ta melk i det hele tatt. Noen tørre kjeks og forsiktig sipping til vann hjelper herHer har halsbrannen meldt sin ankomst. Slet skikkelig i kveld og endte med at jeg pøste tre glass melk, så nå er jeg kvalm i stedet....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh noo.. jeg kan ikke ta melk i det hele tatt. Noen tørre kjeks og forsiktig sipping til vann hjelper herHer har halsbrannen meldt sin ankomst. Slet skikkelig i kveld og endte med at jeg pøste tre glass melk, så nå er jeg kvalm i stedet....

holder gjerne på hele dagen de dagen der skjer, i rykk og napp. Så gir det seg og jeg får pause i flere dager.Å, nei! Har ikke svaret kommet endaKlage over at det tar så fryktlig lang tid på å vente på svar fra sykehuset ang NIPT test... 11 dager siden jeg tok den nå. Står på siden at det kan ta opptil 14 dager så må vel smøre meg med tolmodighet![]()
Så kjedelig! Kanskje det går å ringe avdelingen og høre?Ja... Sykt treigeÅ, nei! Har ikke svaret kommet endaSå kjedelig! Kanskje det går å ringe avdelingen og høre?
sendte dem en purre mail orket ikke å ringe.. Så de ringte meg opp
de hadde svaret gode nyheter
Så skulle de sende svaret med posten/brev. Ikke rart det tar lang tid når de bruker brev post 
Sånne stikk får jeg også! Er nok livmoren som vokser veldig nåHvorfor kjennes det ut som jeg blir knivstukket i ene siden av magen? Det er så langt ned at jeg antar det er livmor, men gud så unødvendigholder gjerne på hele dagen de dagen der skjer, i rykk og napp. Så gir det seg og jeg får pause i flere dager.

Hos meg tilbakedaterer legen sykemelding. Ikke gi deg på det, høres jo totalt urimelig ut!Har hatt gradert sykemelding en periode og ble syk (kjempeforkjøla med den verste rennenesen jeg har opplevd) forrige uke. Ringte meg syk fra jobb (naturligvis) og leverte egenmelding nå. Så får jeg avvist egenmelding... For det går tydeligvis ikke ann å bli syk når man er sykemeldt?! Wtf... Må bruke ferie eller avspasering? Hva slags piss system er det da? Kjenner jeg bare blir forbanna. Var ikke klar over dette. Kunne ikke sjefen ha sagt det da i forrige uke? Nå er det vel altfor sent å få 100% sykemelding... Å til hælvette med hele jobben... Er så forbanna! Hvordan skal man vite alle sånne regler? Og jeg orker absolutt ingenting da jeg var syk. Er fortsatt ikke helt frisk engang...
Du må få 100% sykemelding bare, burde ikke være noe problemHar hatt gradert sykemelding en periode og ble syk (kjempeforkjøla med den verste rennenesen jeg har opplevd) forrige uke. Ringte meg syk fra jobb (naturligvis) og leverte egenmelding nå. Så får jeg avvist egenmelding... For det går tydeligvis ikke ann å bli syk når man er sykemeldt?! Wtf... Må bruke ferie eller avspasering? Hva slags piss system er det da? Kjenner jeg bare blir forbanna. Var ikke klar over dette. Kunne ikke sjefen ha sagt det da i forrige uke? Nå er det vel altfor sent å få 100% sykemelding... Å til hælvette med hele jobben... Er så forbanna! Hvordan skal man vite alle sånne regler? Og jeg orker absolutt ingenting da jeg var syk. Er fortsatt ikke helt frisk engang...

Verste er jo at jeg snakket med henne på telefon tidligere denne uken og sa at jeg hadde vært syk... Hun er svensk så ikke sikkert hun kan alle reglene.Du må få 100% sykemelding bare, burde ikke være noe problemFikk informasjon om dette hos min fastlege da jeg ble gradert sykemeldt, så er helt vanlig praksis det
Bare gi beskjed til fastlegen din så snart som mulig, så ordner det seg nok.

Følte jeg fikk mage med en gang testen var positiv denne gang, med nr 2Klager over ventetid på at magen skal poppe litt. Er tredjegangs, og tenkte kanskje den ville komme innen nå. Er i uke 16 nå. Har heller ikke gått opp noe i vekt (vet det er innenfor normalen). Når poppet deres mage?![]()

Hvaaaa?! Hva er årsaken til det?Klager over at jeg tok 15% sykemelding og det viser seg til å være svært problematisk mtp NAV ikke betaler og det er ikke sikker arbeidsgiveren vil heller gjøre det. Bare fordi jeg prøvde å være ansvarlig og jobbe så mye som jeg klarte, selv om jeg var helt på grensen... Jeg skulle ønske jeg hadde sykemeldt meg 100%.![]()
Det er en grense på 20% som jeg ikke viste om. Arbeidsgiver betaler bare de første 16 dager. Så jeg har fullstendig dummet meg ut...Hvaaaa?! Hva er årsaken til det?