Klagetråd

Lillingen ble sendt hjem med feber på torsdag og i går ble jeg slått ut av hva enn for barnehagesnacks han hadde med seg. Kraftige forkjølelse eller begynnelsen på en influensa kombinert med intens kvalme…tjohei :hungover:
Fy søren, føler med deg! Jeg fikk noe lignende igår og er helt slått ut. Forkjølelse, feber, øm i hele kroppen, kvalm og helt grusom i formen. Syk som gravid er next level ass! :hungover: Riktig god bedring! :Heartpink

Vært litt uggen de siste dagene, men i dag er jeg skikkelig kvalm! Har ikke vært så plaget med det i de forrige graviditetene, så jeg krysser fingrene for at det er kortvarig...

Vært litt uggen de siste dagene, men i dag er jeg skikkelig kvalm! Har ikke vært så plaget med det i de forrige graviditetene, så jeg krysser fingrene for at det er kortvarig...
Kvalme er seriøst den verste følelsen som finnes, håper det går fort over! :Heartred

Kvalm her også, klarer ikke å drikke vann uten kullsyre, og det er ingen mat som frister. Vet jo at det hjelper å spise, men klarer ikke å åpne kjøleskapsdøren. Toppen på kransekaka er en irriterende soppinfeksjon som ikke vil gi seg, og tror samtidig jeg har UVI. FML

Åh så deilig og så kjipt å lese alle tråder.. godt å se at det ikke er bare meg som "sliter" og må klage litt.

Klager over at jeg føler at jeg ikke strekker til. Strekker ikke til på jobb, skole, som mamma til treåringen, samboer, kjæreste og en som klarer å ta vare på hus og hjem. Rekker ingenting og orker ingenting, alt føles så overveldende, og blir bare mer sliten qv tanken. Og det er ikke min samboer som er å klage på. Han står på som bare det her hjemme... men f... litt too much for meg akkurat nå.

Så utrolig trøtt, og kvalmen trigges så mye av jobb. Er 50% sykemeldt og trenger tilrettelegging da jeg har en fysisk og psykisk krevende jobb, men opplever det veldig vanskelig da kollegaene ikke har forståelse for at jeg trenger litt roligere dager. Det er ingen som vet at jeg er gravid, så det føles så ubehagelig å skulle gi arbeidsoppgaver til andre, og når jeg gjør det blir det dårlig stemning føler jeg:arghh: Sjefen er informert, men følger meg ikke opp i det hele tatt. Hun gratulerte meg heller ikke med graviditeten, så jeg føler meg bare til bry på jobb nå.

Har egentlig ikke noe å klage over men er bare så lei og trøtt og sliten.. har lyst å begynne glede meg og føle meg gravid og føler jeg ikke klarer å fungere i familien..
nå blir jeg to uker alene pga mannen er på jobb og det blir så lange dager :(

Faren min var innom for et par dager siden. Glemte helt at han har vært covid-syk (han ble smittet for 10 dager siden), og ga han en klem. Så kom jeg på det og prøvde holde avstand. Men søren heller. Nå er jeg groggy i halsen og merker jeg brygger på noe. Er SÅ redd for å få covid. Det er det siste jeg trengte å bekymre meg for nå! Har nok angst for sponatabortere fra før av:arghh: og så blir jeg så innmari sinna på faren min som ikke klarer å tenke at han ikke skal gi meg en klem ! Ah!

Kvalm og til tider helt lammet av trøtthet...

Faren min var innom for et par dager siden. Glemte helt at han har vært covid-syk (han ble smittet for 10 dager siden), og ga han en klem. Så kom jeg på det og prøvde holde avstand. Men søren heller. Nå er jeg groggy i halsen og merker jeg brygger på noe. Er SÅ redd for å få covid. Det er det siste jeg trengte å bekymre meg for nå! Har nok angst for sponatabortere fra før av:arghh: og så blir jeg så innmari sinna på faren min som ikke klarer å tenke at han ikke skal gi meg en klem ! Ah!
Åh, forstår deg så godt. Jeg ble syk lørdag for 1 uke siden og testet positivt for covid på mandag. Har vært kjemperedd for at det skulle ende i SA og leste mye om det rundt omkring. Slik jeg forstod det så var det viktigste å holde feberen nede, så det gjorde jeg (tok 500mg Paracet bare 3 ganger ila 2 døgn, det holdt). Nå er jeg straks frisk, men synes denne runden med sykdom var hard og langdryg. Vet ikke om denne virusvarianten var hard eller om det er fordi jeg er gravid. Hvordan går det med deg? :Heartpink

Ååå, vi lagde «luksus»taco i kveld med lårfilet av kylling, egen krydderblanding, fersk hjemmelaget salsa og ferske hjemmelagde tortilla og sånne store sprø økologiske maiskorn og ordentlig feit rømme fra gårdsmeieri og det var så helt hinsides godt… men jeg spiste litt for mye og nå er jeg hinsides kvalm :arghh:

Jeg hater at jeg ikke klarer å nyte dette ett sekund, jeg er bare redd for å miste igjen... Etter to år med prøving, og 8 mnd med IVF med utrolig dårlige resultater i starten er jeg nok ødelagt.

Jeg hater at jeg ikke klarer å nyte dette ett sekund, jeg er bare redd for å miste igjen... Etter to år med prøving, og 8 mnd med IVF med utrolig dårlige resultater i starten er jeg nok ødelagt.
Kunne også ønske jeg klarte slappe mer av og nyte dette :( at det kunne vært koselig og fint å være gravid.. ikke bare konstant gå rundt å være redd :(
Mon tro vi klarer å nyte det litt mer når det passerer 3 mnd? *krysser fingrene*

Kunne også ønske jeg klarte slappe mer av og nyte dette :( at det kunne vært koselig og fint å være gravid.. ikke bare konstant gå rundt å være redd :(
Mon tro vi klarer å nyte det litt mer når det passerer 3 mnd? *krysser fingrene*
Jeg prøver virkelig... Fortalte det til min beste venninne i går, men det skremmer meg å si det til folk. Tror kanskje skuldrene mine blir hakket lavere på neste ultralyd. Jeg likte ikke at jeg ble datert tilbake til 6+5 fra 7+1 - er redd det betyr at lille ikke vokser som den skal og at en MA er rett rundt hjørnet.. Så nå må jeg bare holde ut 8 dager til, så får jeg svar :Heartred

Håper for oss begge at vi kan nyte det snart!

Kvalme og oppkast i 6 uker tillater jeg meg å klage på :arghh: Mannen er alenefar til to og jeg bor i senga :meh:

Back
Topp