Jeg mener å ha lest at man kan oppleve til spotting rundt overgangen også, når kroppen selv skal ta over. Det kunne jo eventuelt vært noe å Google, kanskje?Jeg slutta på mandag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener å ha lest at man kan oppleve til spotting rundt overgangen også, når kroppen selv skal ta over. Det kunne jo eventuelt vært noe å Google, kanskje?Jeg slutta på mandag..
Takk, Google har dessverre blitt en alt for god venn siste tiden. Godt å kunne lese om andres erfaringer da!Jeg mener å ha lest at man kan oppleve til spotting rundt overgangen også, når kroppen selv skal ta over. Det kunne jo eventuelt vært noe å Google, kanskje?
Ja, skjønner det! Jeg googler meg ihjel med én gang det er noe... Håper det ordner seg da og at spottingen avtarTakk, Google har dessverre blitt en alt for god venn siste tiden. Godt å kunne lese om andres erfaringer da!
Så enig! Glad jeg dro på raid i går og fikk kjøpt en annen pakkeIrritert på make sure strimlene som har så dårlig fargestoff. De har gitt meg mye uro og tårer denne uken!
Det forstår jeg godt, den nye streken din var jo sååå finSå enig! Glad jeg dro på raid i går og fikk kjøpt en annen pakke
Jeg har også det! Kommer og går litt, håper ikke det er starten på en bekkenløsning, hadde ikke det sist gang men betyr jo ikke at det ikke kan komme nå Har også litt vondt i halebeinet så ikke helt stabilt nedi der, var til kiro pga rygg for noen måneder siden og da hadde jeg skjevt bekken så lover kanskje ikke så godtHar vondt i underlivet, virker som det er smerter i symfysen Er det flere som har hadd slike smerter? Jeg blir så usikker på om det er vanlig eller om jeg skal kontakte lege.
Håper du slipper unna start på bekkenløsning. Jeg er første gangs gravid, så det er så vanskelig å vite hva som er normalt håper vi klarer oss uten bekkenløsning. Jeg har også skjevt bekken.Jeg har også det! Kommer og går litt, håper ikke det er starten på en bekkenløsning, hadde ikke det sist gang men betyr jo ikke at det ikke kan komme nå Har også litt vondt i halebeinet så ikke helt stabilt nedi der, var til kiro pga rygg for noen måneder siden og da hadde jeg skjevt bekken så lover kanskje ikke så godt
Så enig! Bortkastet penger på den siste pakken..Irritert på make sure strimlene som har så dårlig fargestoff. De har gitt meg mye uro og tårer denne uken!
Huff, føler med deg. Var ikke vi i desember-gruppa? Endte med SA her og, i uke 9. Jeg har heller ikke alderen på min side, så begynte å bli stresset... Skjønner at det er mye tanker og bekymringer, det er det her og. Men enn så lenge sier jeg til meg selv at jeg er gravid, og jeg kan ikke gjøre noe til og fra med det som skjer videre. Prøver å fylle dagene med andre ting så det blir mindre tankekjør.Lei av at dette svangerskapet her foreløpig bare har vært så skummelt og kjipt at jeg ikke klarer å glede meg noen ting..
Jeg «går ut på dato» mtp alder og bestemte oss i sommer etter nesten ett års prøving med en sa og en ma at det kun blir prøving frem til jul og så er det stopp.
Så går ikke dette veien så blir det ikke noe for har brukt lang tid å komme i syklus etter mist før. Så jeg har ingen trøst i «kan prøve igjen om det ikke går»..
føler meg aldeles ikke gravid og ER så redd hele tiden…. Er blitt sm fra jobb for jeg klarer ingenting
Hjelper ikke at jeg har vært alene med de andre ungene i 2 uker heller… er så lei og sliten
Ul på fredag 6+5 og er så himla redd for at det ikke er noe hjertebank der…
Føler jeg har sett nicket ditt før hvertfall kanskje IKM gruppe?Huff, føler med deg. Var ikke vi i desember-gruppa? Endte med SA her og, i uke 9. Jeg har heller ikke alderen på min side, så begynte å bli stresset... Skjønner at det er mye tanker og bekymringer, det er det her og. Men enn så lenge sier jeg til meg selv at jeg er gravid, og jeg kan ikke gjøre noe til og fra med det som skjer videre. Prøver å fylle dagene med andre ting så det blir mindre tankekjør.
Unner deg ikke de blødningene dine. Forstår såå godt at du blir urolig av dem! Og håper dere blir beroliget til tirsdagBekymra for den mørkebrune vannete utfloden som kom i dag var forberedt på litt blødning pga samleie, men det så ut som soyasaus jeg vet ikke hvorfor magefølelsen min sier MA, men jeg klarer ikke få bort følelsen av at noe er skikkelig galt. Ultralyd på tirsdag gir oss nok svar, ganske engstelig for den
Takk jeg kommer til å bli mer overrasket hvis alt er ok, enn hvis hun sier det har stoppet opp. Så negativ er jeg nå... Blir godt å få avklart uansett!Unner deg ikke de blødningene dine. Forstår såå godt at du blir urolig av dem! Og håper dere blir beroliget til tirsdag