Klagetråd

Jeg er så lei av å kaste opp hver dag! Er 8+0 i dag og har kastet opp hver dag siden midten av den 6. uken :hungover:

Er på konferanse med jobben og hadde gledet meg sånn til hotellfrokost. Men nå flyr jeg inn og ut av badet og henger over do.

Krysser fingrene for at jeg er «ferdig» før utsjekk kl12. Hvis ikke må jeg kaste opp på fellestoalettet :nailbiting:

Er det flere som kaster opp hver dag eller er dere «bare» kvalme? :yuck:
Høres slitsomt ut! Jeg har kastet inn håndkle mtp jobb for lenge siden :depressed: Er kvalm absolutt hele dagen, hvis jeg er helt i ro kaster jeg ikke opp, men kan jo ikke ligge rett ut hele dagen.. så blir 2-3 ganger om dagen ca nå. Gleder meg til det går litt over!

Jeg får fullstendig fnatt av alle disse murringene, strekkingene, ilingene og generelle følelsene i livmor-området. Vokser den, eller er det noe som gir opp inni der?!! Føler meg konstant i katastrofeberedskap, og får noia av alt. Blir fullstendig gal!

Jeg får fullstendig fnatt av alle disse murringene, strekkingene, ilingene og generelle følelsene i livmor-området. Vokser den, eller er det noe som gir opp inni der?!! Føler meg konstant i katastrofeberedskap, og får noia av alt. Blir fullstendig gal!
kjenner meg veldig igjen!!
Sitter til og med å leser hva jeg har skrevet om, og spurt om tidlig i svangerskapet i Juli 21 gruppen, for å se om jeg har spurt om/kjent det samme som nåå :facepalm:

kjenner meg veldig igjen!!
Sitter til og med å leser hva jeg har skrevet om, og spurt om tidlig i svangerskapet i Juli 21 gruppen, for å se om jeg har spurt om/kjent det samme som nåå :facepalm:
Så lurt! Jeg er bare enormt mye mer stressa denne gangen, siden jeg har hatt 3 mist mellom første gang og nå. "Trøster" meg med kvalme, ømme pupper og at jeg blir rørt av den minste ting- men er samtidig redd, for har vært kvalm og mista før/hatt blæremola og, så tør ikke helt stole på kroppen og symptomene.

Så lurt! Jeg er bare enormt mye mer stressa denne gangen, siden jeg har hatt 3 mist mellom første gang og nå. "Trøster" meg med kvalme, ømme pupper og at jeg blir rørt av den minste ting- men er samtidig redd, for har vært kvalm og mista før/hatt blæremola og, så tør ikke helt stole på kroppen og symptomene.
Det har jeg full forståelse for, jeg har hatt 2 MA, og orker ikke tanken på flere... Du har virkelig hatt nok :Heartred Skjønner at du ikke stoler på kroppen, det er ikke rart heller...

Svigers er på besøk, og jeg er sååååå trøtt og kvalm… og de blir minst fire timer til…

5+6 i dag, tok digital på fredag som var 2-3 skulle holde meg til i morgen (6+0) men sprekk selvfølgelig i dag. Å den var fortsatt 2-3! Jeg vil ha 3+ :hungover: lest at mange ikke har fått 3+ før 6+4 osv, men jeg vil ha nå. Er jo redd for at det ikke er som det skal

Trøtt, kvalm, sliten. Vil baaaare legge meg og sove etter jobb. Men da må jeg gå tur med bikkja og hente og leke med toåringen. Og finne på/få i gang noe middag. Føler stakkars mannen gjør ALT for tida, og jeg ser jo han blir sliten. Føler meg ikke akkurat som "månedens ansatt" i Familien AS for tida ass.

Trøtt, kvalm, sliten. Vil baaaare legge meg og sove etter jobb. Men da må jeg gå tur med bikkja og hente og leke med toåringen. Og finne på/få i gang noe middag. Føler stakkars mannen gjør ALT for tida, og jeg ser jo han blir sliten. Føler meg ikke akkurat som "månedens ansatt" i Familien AS for tida ass.
Synes du fortjener «månedens ansatt» i familien AS jeg! Du lager en helt ny «ansatt» fra scratch, fortjener en stor bonus for det!!

Synes du fortjener «månedens ansatt» i familien AS jeg! Du lager en helt ny «ansatt» fra scratch, fortjener en stor bonus for det!!
Mannen ble ukas ansatt- jeg fikk sove en time etter jobb, han lagde mat til ungen. Så gikk han med bikkja mens jeg passet ungen fra sofaen. Og snart henter han burger (endelig letta kvalmen litt og fikk lyst på burger). Elsker den mannen!

Mannen ble ukas ansatt- jeg fikk sove en time etter jobb, han lagde mat til ungen. Så gikk han med bikkja mens jeg passet ungen fra sofaen. Og snart henter han burger (endelig letta kvalmen litt og fikk lyst på burger). Elsker den mannen!
Synes absolutt han er ukas ansatt ja! Heldig du er som har en som tar så godt vare på deg :Heartred hadde sikkert min også gjort, men nå er hobbyen hans å plage meg grønn :hilarious:

Back
Topp