Klagetråd

Fy så sliten jeg er! Og ryggen verker. Har ikke gjort mer enn vanlig idag (gikk en bittelitt lengre tur enn jeg har gjort siste tiden da, men batteriet er snart flatt). Blir innmari godt med rolig helg. Gleder meg til andre trimester, av flere grunner.

Hatt skikkelig lite energi om dagen. Nå har jeg fullstendig diaré i tillegg, det hjelper ikke akkurat på :wacky:

2.5åringen er skikkelig mammadalt og fysisk om dagen- egentlig sååå koselig. Men slitsomt å ha ømme pupper av graviditeten og øm mage etter daglige sprøyter, når hun vil klatre på meg heeele tiden.

Er i tillegg på besøk hos mine foreldre- vanskelig å skjule trøttheten…

Syk 1 åring, syk pappa, og gravid-kvalm-trøtt og sliten mamma som blir holdt våken hele natta! :dead:
Offa! :Heartred Føler med deg! Kjenner på den gravid-kvalm-trøtt og sliten-biten selv, samboer er også syk, men guttungen er heldigvis i grei form bortsett fra snørr (enn så lenge):smiley-angelic001 Men jeg sovner med en gang han er lagt på kvelden ja:hilarious:

Offa! :Heartred Føler med deg! Kjenner på den gravid-kvalm-trøtt og sliten-biten selv, samboer er også syk, men guttungen er heldigvis i grei form bortsett fra snørr (enn så lenge):smiley-angelic001 Men jeg sovner med en gang han er lagt på kvelden ja:hilarious:
Aah, så kjipt at vi er flere i denne båten. :shy: Det er kanskje en av bakdelen med vårbaby, at høsten og sykdoms-sesong kommer i første trimester. :wacky: Krysser fingrene for at det blåser fort over i begge husene våre.:Heartred Akkurat nå ligger begge gutta i huset rett ut, og jeg håper å spille unna. :bag:

Klager på de dumme testene som bare stresser meg og ikke stiger som de skal!! Er skikkelig opp og ned hele tiden og begynner å bli slitsomt. Synes vi fortjener å få en liten spire nå, orker ikke miste en gang til. Føler det er alt jeg har gjort i år, blitt gravid og mistet.... hele året.... Jeg blir gal og vanskelig å holde seg rolig akkurat nå :sorry: :arghh: også kjipt å ikke ha tilgang til blodprøver for å måle hcg...

Måååå faktisk bare få klage litt på den lutinusen altså.. Som smelter og renner ut hele tideeeeeeen:arghh: Må ha på bind 24/7, som jeg hater da det er så tett.. Og krysser fingrene hver gang for at det BARE er lutinus som renner ut..:depressed:

Måååå faktisk bare få klage litt på den lutinusen altså.. Som smelter og renner ut hele tideeeeeeen:arghh: Må ha på bind 24/7, som jeg hater da det er så tett.. Og krysser fingrene hver gang for at det BARE er lutinus som renner ut..:depressed:
Har det HELT likt- får fnatt… sju uker igjen med griset (forhåpentligvis)

Jeg er såååå forstoppa… føles ut som jeg skal presse ut frøet når som helst, noe som jeg faktisk alvorlig talt kan bekymre meg litt over :hilarious:

Er så hormonell... føles ut som jeg har mista filteret mitt helt. Kort lunte og hylgrining om en annen. Venter mitt andre barn.. Kunne ikke huske at temperamentet var sånn første svangerskapet... men da hadde jeg jo bare meg selv å tenke på. Heldigvis går jo dagene unna med en gullklump på 2,5 :Heartred men jeg føler meg ubrukelig, samtidig som jeg har dårlig samvittighet hele tiden...

Ettåringen får ca hundre tenner samtidig, og har styrt noe helt forferdelig i natt. For meg betyr dårlig søvn mer kvalme. Så nå er jeg helt knekt :dead:

Jeg er så lei av å kaste opp hver dag! Er 8+0 i dag og har kastet opp hver dag siden midten av den 6. uken :hungover:

Er på konferanse med jobben og hadde gledet meg sånn til hotellfrokost. Men nå flyr jeg inn og ut av badet og henger over do.

Krysser fingrene for at jeg er «ferdig» før utsjekk kl12. Hvis ikke må jeg kaste opp på fellestoalettet :nailbiting:

Er det flere som kaster opp hver dag eller er dere «bare» kvalme? :yuck:

Jeg er så lei av å kaste opp hver dag! Er 8+0 i dag og har kastet opp hver dag siden midten av den 6. uken :hungover:

Er på konferanse med jobben og hadde gledet meg sånn til hotellfrokost. Men nå flyr jeg inn og ut av badet og henger over do.

Krysser fingrene for at jeg er «ferdig» før utsjekk kl12. Hvis ikke må jeg kaste opp på fellestoalettet :nailbiting:

Er det flere som kaster opp hver dag eller er dere «bare» kvalme? :yuck:
Er heldigvis «bare» kvalm. Har kastet opp kanskje 4 ganger til nå. Tåler ekstremt lite da, så går og brekker meg hele tiden :laughing002

Er 6+2 (6+0 etter el) og i dag er jeg plutselig myyye mer uggen/kvalm. Var veldig lite kvalm/uggen med første, så håper jo egentlig å «slippe unna» denne gangen og. Samtidig er det noe betryggende med symptomer og. Puppene er mye mer ømme og.

Er heldigvis «bare» kvalm. Har kastet opp kanskje 4 ganger til nå. Tåler ekstremt lite da, så går og brekker meg hele tiden :laughing002
Huff! Kvalme uten oppkast kan være vel så ille det. :Heartred
Her ble det potetgull og Pepsi Max fra minibaren til hotellfrokost. Var egentlig akkurat det jeg hadde lyst på i dag :laughing002

Back
Topp