Jeg har SÅ lyst på cola!!! Men har kutta alt av koffein, så tør ikke. Og koffeinfri cola finnes kun i sukkerfri utgave, og takler ikke sukkerfritt...
Og så KLØR jeg på mageflesket etter alle sprøytene med blodfortynnende, og er bare halvveis med de... ser helt mishandla ut på magen og, med masse blåmerker.
Og helt til sist så hater jeg å være uggen/kvalm, selv om jeg innerst inne prøver å være glad for den, siden den skal være et godt tegn...
Og så KLØR jeg på mageflesket etter alle sprøytene med blodfortynnende, og er bare halvveis med de... ser helt mishandla ut på magen og, med masse blåmerker.
Og helt til sist så hater jeg å være uggen/kvalm, selv om jeg innerst inne prøver å være glad for den, siden den skal være et godt tegn...
Da måtte jeg sykmeldt meg fra livet
våkna opp trøtt og kvalm.
Vi hadde en dritt natt vi også. Pleier alltid å havne i senga vår men på gode dager sovner han da til morgenen. Men jeg sover så ekstremt lett så våkner hele tiden uansett, og i natt lå jeg våken 2,5 og vred meg. Heldigvis sov lillemann lenge så jeg fikk hentet meg litt inn. Er tungt med den nattesøvnen som gravid. Man trenger så sårt å få hvile, men ikke alltid livet med barn fra før tillater det. Vi får krysse fingrene for at det blir en bedre natt i morgen for oss begge. 

Lillemann her pleier å pelle inni navelen min. Æsj jeg hater det! 

Men litt mindre i dag, enn så lenge? Skal så absolutt krangle meg til en sjekk i dag eller i morgen.